وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

جدول ضرایب دروس رشته های مختلف در کنکورکاردانی به کارشناسی آزاد

میتوانید جدول ضرایب دروس رشته های مختلف در کنکورکاردانی به کارشناسی آزاد را از لینک زیر دانلود کنید. 

 

 البته من پیشنهاد میکنم سعی کنید در کنکور کاردانی سراسری شرکت کنید چون کنکور کاردانی به کارشناسی آزاد ارزش چندانی ندارد و اکثرا سطح دانشجویان آزاد (خصوصا دانشگاه آزاد همدان) بسیار پایین است و اصولا دانشگاه آزاد اصول صحیحی برای آموزش و ارزیابی دانشجو ندارد. بعنوان مثال در همین ترم گذشته نمرات دانشجویان آزاد (درس آزمایشگاه هیدرولیک)را که بنده ارائه داده بودم بعلت پایین بودن نمرات توسط مسولین دانشگاه آزاد و بدون اطلاع من تغییر داده شد. !!!!  البته اینکار باعث شد که به همکاری خودم با این دانشگاه کلا خاتمه بدم...

دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد