وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

ترم آینده

به درخواست خودم و احتمال بسیار زیاد در ترم آینده اینجانب با دانشجویان رشته توسعه و آبادانی یا کاردانی عمران درس خواهم داشت . البته اینکه با کدام گروه و ورودیهای چه سالی باشه هنوز معلوم نیست. بنده پیشنهاد کردم که درس تئوری باشه و آزمایشگاه نداشته باشه چون ترم بعد میخوام فرصت بیشتری برای تحقیق و مطالعه داشته باشم. 

برای همه شما دانشجویان عزیز آرزوی موفقیت دارم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
س،س سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:18 ب.ظ http://solginahavand.blogfa.com

سلام استاد خسته نباشید
اولا خیلی خوشحال شدم که نوشتین که می خواهین که با گروه آبادانی و توسعه درس بردارین که امیدوارم اگه لطف کنین این درس رو با ورودی ما یعنی ورودی ۸۷۱ بردارینتا از یک استاد واقعی دوباره بهره ببریم.
دوما از این خیلی ناراحتم که گروهی از بچه ها می خواهن بدون زحمت نمره جمع کنن و بعدش به شما گیر میدنکه به ما نمره کم میدین. این گروه فقط یک جواب دارن :
ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود می کنی و زحمت ما می داری
سوما می خواستم تشکر کنم که وبلاگ ما رو به لینکتون اضافه کردین.
از طرف وبلاگ دانشجویان عمران همدان

M.H.M.D چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:57 ق.ظ

جور استاد به ز مهر پدر است
استاد گرامی سلام امیدوارم که رفتار عده ای از( مدرک جوها) باعث نشه که سایر دانشجویان کارشناسی ناپیوسته عمران رو از دانش و تجربیات خود بی بهره کنید.امیدوارم که ترم آینده به عنوان شاگرد در خدمت شما باشم.

از لطف شما ممنون و سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد