وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

جزوه قالب بندی بتن

 میدونم که اکثر دانشجوها در درس قالب بندی بتن بخاطر منابع کم دچار مشکل هستندبه همین علت برای شما عزیزان یک جزوه قالب بندی بتن رو آماده و تدوین کردم که در ۵۹ صفحه بصورت فایل pdf و با حجم  حدود 3Mb که دارای عکسهای بسیار جالبیه و مطالب اون بسیار میتونه برای شما دانشجویان علاقه مند مفید باشه .. 

توصیه میکنم حتما این جزوه رو مطالعه کنید . 

 

 دانلود جزوه قالب بندی بتن (59 صفحه pdf و با حجم 3 مگابایت)

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ

salam tashakor az matabe khubetun

ali پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ب.ظ

khaste nabashid

مهندس فخرالدین قهرمانی جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ http://www.tikinti.blogfa.com/

عالی بود. کم نظیر بود. دستتون درد نکنه. من این ترم این درس رو تدریس می کنم.
منبع درست و حسابی پیدا نکرده بودم.
_________________
من آدرس وبلاگ شما رو به پیوندهای وبلاگم اضافه کردم.

با تشکر از اظهار نظر شما همکار محترم
از اینکه مطلب مورد توجه شما و دوستان دیگر واقع شده بسیار خرسندم...
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد