وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

قدمهای اول در راه اندازی موسسه آموزشی برداشته شد

چند صباحی است با چند تن از دوستان رشته معماری به دنبال تاسیس آموزشگاهی مجهز از لحاظ سخت افزاری مختص رشته عمران و معماری در همدان هستیم که در آن  به کلیه  نیازهای درسی و کنکوری و نرم افزاری دانشجویان عمران و معماری  و همچنین مهندسین معمار و عمران همدان پاسخ داده بشه و از بهترین اساتید موجود در آن بهره خواهیم گرفت. این موسسه از پشتیبانی دانشجویان دکتری و فارغ التحصیلان دکتری دانشگاه صنعتی شریف (شرکت مهندسی و موسسه علمی-آموزشی ایرسا سازه ) بهره مند خواهد بود.
بالاخره امروز ساختمان مناسبی هم از لحاظ فضا  (  دو طبقه و نیم  ) و هم مکان در خیابان آزاد همدان پیدا کردیم و اونرو اجاره کردیم و حالا مشغول تجهیز اونجا هستیم  

برگزاری کلاسهای کنکور کارشناسی ارشد و کنکور کاردانی به کارشناسی در رشته های عمران و معماری، برگزاری کلاسهای نرم افزاری عمران (ETABS و SAFE، SAP  ) و معماری (3DMAX وAutoCAD ..) و نقشه برداری (SDR MAPS , ..)، طراحی پل ، تکنولوژی اجرای بتن و ... از فعالیتهای مد نظر در این موسسه خواهد بود.

انشالله خبر  افتتاح موسسه رو بزودی در وبلاگ قرار میدم.

نظرات 2 + ارسال نظر
امیرحسین یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام مهندس جان

خوب به سلامتی انشاالله.
برای شما و دوستانتان آرزوی سربلندی دارم.

ولی خدا کنم فعالیت آموزشی شما در وبلاگ کاسته نشود و همواره شاهد فعالیت شما استاد خوب باشیم که حتما همینطور خواهد بود.

با آرزوی سربلندی و موفقیت برای شما.
یا علی مدد.

از اظهار نظر و لطف شما بسیار متشکرم
حق با جنابعالی است مدتی است بخاطر تدریس و کارهای اجرایی موسسه کمتر فرصت برای قرار دادن مطالب جدید دارم اما انشالله با روی غلتک افتادن کارها مثل سابق در خدمت شما بزرگواران خواهم بود..
با تشکر

[ بدون نام ] یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:25 ب.ظ

سلام استاد تبریک میگم.اگه واقعا همه ی اساتید آموزشگاهتون مثل خودتون باسوادو توانمند درامر تدریس هستندنه اونهای که (منظورم اساتیدی هستند که فقط اسمشون بزرگه و پول از همه چیز براشون مهمتره)من اولین دانشجو هستم که براتون تبلیغ میکنم .استاد من خدای نکرده قصد جسارت ندارم ولی واقعیتو بگید لطفا

با تشکر از شما دانشجوی عزیز
مطمئن باشید هدف اصلی و مهم افرادی که در این مسیر قدم گذاشته اند در اولین مرحله جدا کردن تجارت از آموزش و بازگرداندن دو رشته مهم مهندسی عمران و معماری به جایگاه واقعی شان است.
اعتقاد دارم بهترین تبلیغ انجام دادن این کار بصورت درست و علمی است. انشالله با کمک شما دانشجویان فهیم به این مهم دست پیدا کنیم.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد