وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

دانلود پایان نامه در مورد ضربه قوچ

در اینجا برای شما یک پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مهندسی عمران و به زبان انگلیسی رو که یکی از دانشجوهای خوب رشته عمران  دانشگاه بوعلی سینا برای من ارسال کرده بود برای شما در وبلاگ قرار دادم.

البته من میخواستم به اسم ایشان این فایل رو در وبلاگ قرار بدم ولی به درخواست خودشان از ذکر نامشان صرفنظر میکنم.

به هر حال به سهم خودم از این دانشجوی خوب و فعال ممنونم.



دانلود پایان نامه به زبان انگلیسی در مورد ضربه قوچ (1.27MB)

نظرات 1 + ارسال نظر
پریسا پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ق.ظ

سلام استاد واقعا وبلاگ خوبی دارید .این جا یه جای کامل برای من بود. هر چی که می خواستمو توش پیدا کردم. ازتون خواهش میکنم که به فعالیتتون باسرعت بیشتری ادامه بدید.
با آرزوی موفقیت روزافزون شما

با سلام و تشکر از شما
متاسفانه به علت ساعات زیاد تدریس که این ترم درگیر هستم وقتم برای گذاشتن مطالب کمتر شده اما مشغول آماده کردن جزوه تصویری بسیار خوبی برای ماشین آلات هستم...
از اظهار نظر شما ممنونم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد