وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

دانلود آزمونهای نظام مهندسی

همانطور که میدانید برای گرفتن پروانه اشتغال بکار مهندسی پس از گذشت سه سال از اخذ مدرک کارشناسی باید در آزمون های محاسبات و نظارت نظام مهندسی شرکت کنید برای آشنایی شما با نوع سوالات این آزمونها تعدادی از آزمونهای نظام مهندسی سالهای گذشته مربوط به رشته عمران را  در اینجا قرار دادم. البته الان فقط برای اخذ پایه 3 باید آزمون رو قبول بشین و برای ارتقا به پایه های دو و یک  فقط نیاز به سابقه کافی در پایه مربوطه و گذراندن کلاسهای نظام مهندسی دارین.


دانلود آزمون محاسبات پایه 1 رشته عمران  سال 84

دانلود آزمون محاسبات پایه 2 رشته عمران سال 84

دانلود آزمون محاسبات پایه 3 رشته عمران سال 84

دانلود آزمون نظارت پایه 1 رشته عمران سال 84

دانلود آزمون نظارت پایه 2 رشته عمران سال 84

دانلود آزمون نظارت پایه 3 رشته عمران سال 84

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ب.ظ

پس رشته معماری چی؟

علیرضا یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ق.ظ

آقای مهندس من تازه فارغ التحصیل شدم و دارم این چند وقته توی ساختمونها کسب تجربه میکنم .این جزوه تصویریتون که شامل اشکالات اجرایی سازه های فلزی بود واقعاً عالی بود .ازتون خواهش میکنم اگر میشود تکمیلش کنید و همین طور اشکالات عمده ساختمان های بتنی رو به صورت تصویری بذارید.بیصبرانه منتظریم.

با سلام
از اظهار نظر شما ممنونم و از اینکه جزوه برای شما مفید بوده بسیار خوشحالم چون هدف چیزی جز این نبوده است.
فقط برای تهیه جزوات بعدی باید کمی صبور باشید چون روزهای بسیار بسیار پر مشغله ای رو میگذرونم.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد