وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

0.5 نمره ارفاق به دانشجویان مهندسی صنایع

به عنوان ارفاق به نمره میان ترم درس مقاومت مصالح رشته صنایع دانشگاه پیام نور 0.5 نمره اضافه شد .برای دیدن نمرات بعد از ارفاق به لینک زیر مراجعه کنید 

http://omidi2010.blogsky.com/1389/09/25/post-247 

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:00 ب.ظ

با سلام خدمت استاد محترم
من فکر می کردم نمره م از این بیشتر باشه اما قطعا اشتباهاتی داشتم که از اون بی خبرم.
از شما تقاضایی دارم با توجه به اینکه نمره میانترم من ۷۵/۵ بوده و شما فرمودین که یک نمره به میانترم اضافه کردین در حال که در مورد من چنین نبود اگر لطف بفرمائید نمره رو اضافه کنید تا نمره من بالای ۱۲ باشه از شما ممنون میشم.
باز هم شرمنده م که نتوانستم انتظارات رو به عنوان یک دانشجو برآورده کنم
شماره دانشجویی ۸۵۱۲۸۱۲۷۳- رشته مدیریت اجرایی

متاسفانه امکان اضافه کردن نمره در برگه وجود ندارد اما در تصحیح برگه شما این نمره تقریبا لحاظ شده.

یکی از دانشجویان شما شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام استاد
استاد میخواستم بدونم برگه های امتحانی مقاومت مصالح رو از دانشگاه به شما دادن؟
کی میتونیم نمرشو ببینیم؟
ممنون...

خیر - این ترم قرار بر این شده که اساتید به دانشگاه برن و برگه ها رو اونجا تصحیح کنن..برگه ها این ترم از دانشگاه خارج نمیشه

از طرف دانشجویان صنایع پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:40 ب.ظ

سلام استاد.مادانشجویای مهندسی صنایع هم از زحمات و لطف شما تشکر میکنیم..
ممنون بخاطر همه چیز

جمعی از دانشجویان شما چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ب.ظ

سلام خدمت استاد محترم
امروز امتحان مقاومت مصالح برگزار شد. با توجه به مطالب گفته شده در طول ترم توسط حضرتعالی وضعیت امروز بچه ها در مجموع خوب بود و حتی قبل از امتحان هیچ گونه استرسی در بین بچه ها دیده نمیشد. که از این بابت از حضرتعالی کمال قدردادنی و سپاسگزاری رو داریم.
اما یک خواهش!
با توجه به اینکه سوالات ۵ و ۶ از بخش های حذف شده بود و همچنین با توجه به اینکه سوال ۲ هم گنگ بود و تقریبا اکثر قریب به اتفاق بچه ها نتوانستند به این سوال پاسخ بدهند لطف بفرمائید در صورت امکان نمرات سوالات حذف شده رو بین سوالات ۱-۳و ۴ تقسیم کنید. و باز هم مثل امتحان میانترم با ارفاق تصحیح بفرمائید.
باز هم از لطف و زحمات شما برای یک ترم واقعا فوق العاده تشکر می کنیم و قدردان زحمات حضرت عالی هستیم و امیدواریم در ترم آینده شما رو به عنوان استاد مکانیک سیالات رشته مدیریت اجرایی ببینیم.
با تشکر

متاسفانه من امروز تا دانشگاه آمدم اما اطلاع نداشتم که در دانشگاه پیام نور نباید استاد وارد جلسه امتحان بشه !!!
باید سوالات را ببینم در هر حال حتما با ارفاق تصحیح خواهد شد.
برای همه دوستان و دانشجویان عزیز آرزوی موفقیت دارم
در پناه حق باشید

مهدی حمیدی شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ

ممنون استاد بابت راهنمایی تون وممنون از اینکه اینقدر سریع پاسخ دادید..

مهدی حمیدی شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ

سلام استاد.ببخشید من دانشجوی ترم آخر مهندسی صنایع پیام نور همدان هستم.همین یک درس از کل واخدهای درسیم باقی مونده ک به خاطر مشکلاتی معرفی به استاد بهم ندادن!برای همین بجز میانترم سر کلاسا حضور نداشتم.می خواستم سوال کنم که این فصول 5 و 6 و 7 که تدریس نشد بچه ها می گن شما فرمودید نخونید و سوالاشو جواب ندید بارمش رو بین سوالات دیگه توزیع می کنید..می خواستن مطمئن بشم اگر لطف کنید و تایید کنید ممنون می شم.با تشکر

فصل 5 که اصلا جزو سرفصلها نبوده -
فصل 6 و 7 هم بعهده خود شماست اگر به سوالاتش پاسخ دهید تحیح میشوند و اگر پاسخ ندهید نمراتشان بین سوالات دیگر پخش میشود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد