وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

معرفی چند کتاب برای دانشجویان رشته نقشه برداری

برای دیدن لیست چندین کتاب مفید در زمینه مهندسی نقشه برداری روی قسمت (ادامه مطلب) کلیک کنید.

معرفی چند کتاب برای دانشجویان رشته نقشه برداری


۱-کتاب:نقشه برداری مهندسی از تئوری تا عمل(سال چاپ ١٣٨٨)

 تالیف: دکتر رامین کیامهر

(معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان)

 

2-کتاب  ژئودزی فیزیکی ( درسهایی از مبحث ژئودزی فیزیکی )

 تالیف : دکتر  مهدی نجفی علمداری و مهندس اصغر راست بود
 

3-کتاب ژئودزی

تالیف : مهندس بهنام عیوض زاده ( سازمان نقشه برداری کشور)

 

4-کتاب زبان تخصصی مخصوص دانشجویان رشته نقشه برداری

تالیف : مهندس شهامت

 

5- کتاب زبان تخصصی مخصوص دانشجویان رشته نقشه برداری

تالیف : مهندس محمد عباس نژاد و مهندس مهدی مسیب زاده( انتشارات سمت )

 

6-کتاب نقشه برداری  (ژئوماتیک)

تالیف :   دکتر  محمد رضا عاصی

 

7-مجموعه تستهای کاردانی به کارشناسی مهندسی نقشه برداری

تالیف : مهندس ابوالفضل

( انتشارات عمیدی)

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
b nam دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ب.ظ

Salam ostad:
Be nazare man bazia hata liaghat nadaran ke nasihateshoon konid,heyfe vaghte shoma nist ke paye in harfaye khale zanaki mizarid
Faghat khoda kone ye rooz sigare bedoone boo ham ekhtera beshe ta dg booye sigareshoon vaghti mian kelas digaranam aziat nakone,
Az zahamatetoon kheyli mamnoonam

به هر حال تا حد امکان بنده تلاشمو برای آگاهی دانشجویانم که همشونو واقعا دوست دارم انجام میدم چون معتقدم فقط وظیفه درس دادن ندارم و برای من اخلاق و رفتار دانشجو اهمیت خاصی داره
با تشکر از نظر شما
موفق باشید

پیاده دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام
قبل از حرفام لازمه که بگم چه خوبه دید ما نسبت حرفای مخاطبمون چند بعدی باشه
بطور کل یعنی خوبه قبل از نتیجه گیری کلی کمی راجب حرف مخاطبمون فکر کنیم به طور قطع اینطوری خیالمون راجب وجدان فکریمون اسوده تره.
با حفظ احترام استاد و شاگردی باید خدمتتون عرض کنم
شما برای زسیدن به هدفتون فقط از تکنیک بازی با کلمات استفاده کردید و باید تبریک بگم که این روشتون با منحرف کردن ذهن بچه ها صرفا به این موضوع که(سیگار چیز بدیه والگوی دوستای من مشاهیر سیگاریه)به نتیجه رسید اینها رو گفتم تا در نهایت این بگم این موضع گیری شما نسبت به دانشجوهاتون تعریف رفاقتتون با اونها نیست خوبه شیوه برخوردتونو عوض کنید
و از این بابت مطمین باشید که همه ما دانشجوهای نقشه برداری به حسن نیتتون ایمان داریم.
در پایان لازمه از یکی از دانشجوهای خوب دانشگاه اقای بحیرایی تشکر کنم که اون روز باوجود غیبت من از منظور واقعی من رهچند کوتاه دفاع کرد.

گوهرجام جم از کان جهانی دگر است
تو تمنا ز گل کوزه گران میداری؟

من آنچه شرط بلاغ است با تو می گویم
تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال

محل قابل و آنگه نصیحت قائل
چو گوش و هوش نباشد، چه سود حسن مقال؟

به چشم و گوش و دهان آدمی نباشد شخص
که هست صورت دیوار را همین تمثال

نصیحت همه عالم چو باد در قفس است
به گوش مردم نادان، چو آب در غربال

برفت عمر و نرفتیم راه شرط و ادب
براستی که به بازی برفت چندین سال

با تشکر از نظر شما دانشجوی عزیز
قضاوت را به دوستان و دانشجویان واگذار میکنم

(البته هویت شما کاملا برای من روشن است وبه اعتقاد بنده برای هرکدام از بچه های کلاس که ذره ای زکاوت داشته باشد و مطالب شما را بخواند نیز به راحتی مشخص خواهد بود..سعی کنید کمی باهوش تر باشید..)
در پناه حق

آشنا شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ق.ظ

استاد سلام
ببخشید چرا قید نکردین که کدوم گروه حق استفاده از مطالبتون رو دارن؟
حتما گروه 2 ندارن دیگه ه ه ه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد