وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

این ترم هم تمام شد

کلاسهای این ترم هم تمام شد و به خاطرات خوب در ذهنمان پیوست..برای همه دانشجویان عزیز آرزوی میکنم در امتحانات پیشرو و همچنین در زندگی موفق باشند.. 

دانشجویان و دوستان که عکسهای دیگری از دانشگاه یا حتی کلاس درسهای دیگرشان در اختیار دارند میتوانند به آدرس ایمیل بنده omidi.buali.university@gmail.com ارسال نمایند تا در قسمت خاطره های وبلاگ  قرار گیرد.




برای دیدن عکسهای بیشتر به قسمت ادامه مطلب بروید








 

نظرات 4 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ب.ظ

سلام استاد.من یک سری عکس دارم با شماکه توی دانشگاه پیام نور از هم گرفتیم.میشه بزارمشون تو بلاگتون؟

سلام
حتما عکسها را برایم ایمیل کنید تا در اولین فرصت در بخش خاطره ها قرار دهم
omidi.buali.university@gmail.com

س مرادی شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:31 ق.ظ

سلام استاد
میشه خواهش کنم به نمره های میان ترم دانشجوهای پیام نور ارفاق کنید امتحان مقاومت خیلی سخت بود مخصوصا سوال ۵ و ۶ . خواهشا کسی رو نندازید استاد.

با سلام
البته برگه ها با ارفاق تصحیح خواهد شد اما همیشه به یاد داشته باشید هرگز هیچ استادی قادر به انداختن یا پاس کردن درس به جای دانشجو نیست و این خود دانشجو است اگر درس را پاس میکند یا در آن متوقف میشود.
موفق باشید

۱۳۶۴ شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ق.ظ

سلام استاد من تو آزمون بنیادمسکن که مربوط به نظارت روستایی در درسهای بتن ریزی وآرماتوربندی نمره قبولی گرفتم ولیدر پی سازی ۵/۲نمره کم آوردم شما نمیتونید کمکم کنید

متاسفانه الان حدود ۲ سال است که دیگر با بنیاد همکاری ندارم البته اگر مسوول مربوطه عوض نشده باشد احتمالا ایشان را بشناسم اما خودم هیچگاه اعتقاد به پذیرش بر اساس سفارش ندارم.
سعی کنید اطلاعات و نقاط ضعفتان را برطرف کنید و با اطمینان کامل پا به عرصه کار و نظارت که بسیار بسیار با اهمیت است و با جان انسانها سروکار دارد ُ قدم گذارید
با آرزوی موفقیت برای شما

۸۸۰۲۶۳۶۵۱ جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام آقای امیدی
واقعا خسته نباشید
قبل از اینکه درخواستمو مطرح کنم میخوام بهتون یه پیشنهاد تکراری بدم برخوردتون تو کلاس و نحوه تدریستون دقیقا اون چیزیه که باید باشه پس ( تا زمانی که تو این زمینه کار میکنین این روش رو ادمه بدین )
من دانشجوی دانشگاه پیام نور هستم
متاسفانه نتیجه امتحان مقاومت مصالح برای من و جمع زیادی از دوستان رضایت بخش نبود. با اینکه مطالب جزوه رو کامل یاد گرفته بودم و تقریبا میشه گفت یه بخشی از مثالها و تمرینهای کتاب رو هم خونده بودم و تسلط داشتم ولی برای امتحان دچار مشکل شدم.خواستم ازتون خواهش کنم سختی تحصیل تو دانشگاه پیام نور رو در نظر بگیرید و یه ارفاق دست و دل بازانه برای بچه های پیام نور کنار بذارین که حداقل بتونیم این درس رو پاس کنیم.بازم متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد