وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

دانلود نمونه سوالات امتحانی مقاومت مصالح پیام نور 89-1

از لینک زیر میتوانید یک نمونه سوال امتحانی درس مقاومت مصالح رشته های مهندسی صنایع و مدیریت اجرایی  دانشگاه پیام نور (نیمسال اول 89 ) را به همراه پاسخنامه تشریحی دانلود نمایید. 

 

دانلود سوالات امتحان مقاومت مصالح پیام نور (نیمسال اول 89-90) 

دانلود پاسخنامه تشریحی

نظرات 9 + ارسال نظر
الهام ملکی پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ق.ظ

با عرض سلام و ادب
خدا قوت
بابت در اختیار گذاشتن دانلود نمونه سوالات تشکر میکنم

کرمی چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ

سلام استاد چرا بعضی از نمره ها هنوز اعلام نشده؟

نگران نباشید من الان مشغول وارد کردن نمرات هستم..بزودی نمره همه دانشجویان روی سیستم گلستان خواهد رفت

کرمی دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید
استاد کی نمره ها اعلام میشه انقد استرس این درس رو داشتیم داریم بقیه امتحانا رو هم خراب می کنیم.

با سلام
امروز تازه برگه ها رو دیدم و میخوام تصحیح رو شروع کنم .به هر حدود 70 تا برگه تشریحی باید تصحیح بشه که خیلی وقت گیره ولی من تمام وقتمو میذارم روی تصحیح برگه ها که زودتر نمراتو اعلام کنم
بیخودی استرس نداشته باشین و تمرکزتونو بذارین روی سایر امتحاناتتون .
با آرزوی موفقیت برای همه شما

B.A شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:44 ب.ظ

salam ostad
khahesh mikonam be dademoun beaesid

[ بدون نام ] شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام استاد
امتحان واقعا سخت بود
ازتون خواهش میکنم در تصحیح برگه ها و میان ترم به به دانشجو ها ارفاق کنید.
با تشکر

هدف بنده هم چیزی جز کمک به دانشجویانم نیست اما به هر حال باید این کمک هم روی اصول و حساب باشد و برای همه یکسان باشد تا رعایت انصاف و عدالت بشود
به هر حال من بیشتر از همه شما دوست دارم تا همه شما نمرات خوبی در امتحان داشته باشید
موفق باشید

دانشجو پیام نور پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ق.ظ

قبلا چندتا ازاستادها این کارو کردن

این ترم اعلام شده که تصحیح اوراق باید در دانشگاه صورت بگیره من هم امیدوارم قوانین فرقی نکرده باشه.

کرمی پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ق.ظ

با سلام
استاد واقعا سوالات سخت بود لطفا ارفاق رو از میانترم بیشتر کنید ممنون. ما اصلا انتظار نداشتیم سوالات ما با پروژه مشترک باشه و خودمون رو واسه سوالات راحت تری آماده کرده بودیم.

به هر حال من هم دوست دارم به دانشجوها تا حد امکان کمک کنم ..انشالله که همگی بتونین این درس رو بگذرونین

دانشجو پیام نور چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی
استاد سوالات ۵و۶ جزء فصل های حذف شده توسط خودتون بود آیا طبق قولی که دادین این سوالا حذف میشه و نمرش بین سوالای دیگه پخش میشه؟؟؟؟؟

اگر از با قوانین دانشگاه پیام نور تضادی نداشته باشد پاسخ مثبت است و حتما همینطور خواهد شد.
موفق باشید

پورکریمی(۸۷۱۱۴۳۲۴۴) چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ب.ظ

با سلام
استاد محترم با نظر به اینکه این ترم منبع عوض شد و ا نمیتونستیم از نمونه سوالات ترم قبل استفاده کنیم و این کتاب حل المسائلی هم نداشت سوالات حل شده ای که در اختیار ما بود محدود به جزوه بود که با خوندن مثال های کتاب و سوالات جزوه بازهم نتیجه ی امتحان خوب نشد (شاید چون سوالات سختی در امتحان امده بود)
خواهشمندم برگه را با ارفاق تصحیح کنید که فقط بتوانیم این درس را پاس کنیم
با تشکر

بنده همیشه ارفاق را در تصحیح اوراق امتحانی در نظر میگیرم اما ارفاق بطور کلی خواهد بود و همه دانشجویان به اندازه مساوی از یک ارفاق معقول بهره مند میشوند.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد