وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

دلسردی

امروز احساس  خوبی ندارم...... واقعا  درست گفته اند که هر چیزی بیش از اندازه اش غیر مفیدو مضر است حتی ارفاق در امتحان ...احساس میکنم تمام خستگی ترم گذشته با من  مانده است. البته به همه بطور یکسان ارفاق شده و بهیچ عنوان و دلیلی ارفاق مجدد و انفرادی برای کسی انجام نخواهد شد ..لطفا عنایت فرمایید و درخواست نفرمایید..چون به هر حال یک معیاری باید باشد وگرنه انگار حرمت تمام ساعات کلاسی که باهم داشتیم را شکسته ایم..ترم آخر بودن -مشکل جسمانی - خانوادگی و....هیچکدام دلیلی بر افزودن نمره نخواهد شد.. .. لطفا کمی در این مورد فکر کنید...بنده تدریس در دانشگاه آزاد را به همین دلیل ترک کردم  و دوست ندارم همین احساس را نسبت به دانشجویان پیام نور هم پیدا کنم ..چون در حال حاضر از صمیم قلب برایشان احترام قائلم ..از درک بالای شما دانشجویان سپاسگزارم .... 

در پناه حق باشید

نظرات 8 + ارسال نظر
خرازیان شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ق.ظ

سلام جناب امیدی
چقدر استاد سخت گیری هستین شما. خیلی بچه ها رو اذیت نکنین و سخت نگیرین . خودتون هم دانشجو بودین آقا !
به هر حال مطالب رو خوندم و از اونجا که نحوه ارائه شما رو در همایش اسلامشهر دیدم کاملا می دونم که قدرت بیان و درک بسیار خوبی دارین . موفق باشین

فقط هدف من اینه که عدالت رعایت بشه و اگر ارفاقی هم هست عادلانه باشه..
مرسی از تعریفتون...

فقیهی سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ق.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید بنده بصورت تصادفی با سایت جنابعالی آشنا شدم و باید از وجود اساتیدی چون شما قدر دانی نمود ، بنده مهندس عمران با سابقه 18 ساله استادی به شور و شوقی جنابعالی ندیده ام انشاءا... همیشه موفق باشید بنده در تبریز در خدمت شما هستم ، دست حق همراهتان

با سلام به شما
آقای مهندس از آشنایی با شما بسیار خوشحال و از اظهار لطف شما بسیار سپاسگزارم
بنده هم همیشه در خدمت دوستان خوبی چون شما هستم..
موفقیت باشید

[ بدون نام ] یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام
چند تا پست بالا در مورد ارفاق به دانشجویان دانشگاههای دیگه تون رو داشتم می خوندم واقعا ادم دلش میگیره که در دانشگاههای دیگه این ازادی عمل برای اساتید وجود داره تا بر اساس مصالحی نمره دانشجوها رو تغییر بدن که این امر متاسفانه به این گستردگی در دانشگاه پیام نور ممکن نیست. میخواستم بدونم که امکان هیچگونه ارفاق کلی دیگه ای وجود نداره؟ یعنی اون نمراتی که در سایت قرار دادید نمره نهایی خواهد بود؟ اگر ممکنه بازهم در برگه ها تجدید نظر مجددی و مختص کل بچه ها بفرمائید ولو خیلی مختصر. مطمئنا سرنوشت خیلی ها با همین ارفاق ها تغییر خواهد کرد. امیدوارم این امر محقق بشه باز هم ممنون.
در ضمن میشه بفرمائید بالاترین نمره مقاومت مصالح این ترم چند بوده؟

دانشجوی عزیز
سوالات دانشگاههای دیگر را خود استاد طرح میکند ..بعنوان مثال من برای امتحان چهار گزینه ای که شامل 90 سوال بود نمره منفی قرار داده بودم ولی احساس کردم بچه ها خیلی متضرر میشوند بنابراین نمره منفی را حذف کردم و چون عده ای بخاطر نمره منفی سوالات نزده زیاد داشتند باید به آنها ارفاق مجدد میکردم تا عدالت برقرار شود ..
اما متاسفانه در پیام نور سوالات طراحی شده است و دست استاد بسته است و در واقع استاد در حاشیه قرار دارد چون سیستم آن دانشگاه اصولا از ابتدا بر ارائه دروس بدون استاد بنیان نهاده شده..در واقع دانشجویان پیام نور موظفند 2 یا 3 برابر سایر دانشگاهها بر خودشان متکی باشند و مطالعه بسیار بیشتری داشته باشند..
بالا ترین نمره مقاومت 12.5 بوده..
برای شما آرزوی موفقیت دارم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام استاد
من هم بعد از خوندن حرفای شما واقعا احساس خوبی ندارم چون حس می کنم ما باعث شدیم تا شما از اینکه به دانشگاه ما اومدین پشیمون بشین ما کاملا درک می کنیم که شما به خاطر اینکه حاضر نبودین اصول و عقایدتون رو زیر پا بذارین دانشگاه آزاد رو ترک کردین ولی دلم می خواد اینو بدونید که ما هیچ وقت راضی نیستیم که شما رو دلسرد کنیم و از انتخابی که کردین پشیمون.
پس لطفا اصرار ما رو بذارین به حساب اینکه تو پیام نور درس خوندن وافعا مشکله چه برسه به اینکه بخوایم یه درس رو چند بار بیفتیم

من هم شرایط دانشجویان پیام نور رو درک کردم به همین خاطر هم ارفاق زیادی در امتحان میانترم و پایان ترم اعمال کردم ولی اینکه همه انتظار قبول شدن دارن غیرممکنه.دانشجویانی که هم نمره میان ترم و هم نمره پایانترم کمی دارند نباید انتظار قبولی داشته باشن.
به هر حال من همه دانشجویان را از صمیم قلب دوست دارم و براشون احترام زیادی قائلم.

دانشجو پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام استاد ما از شما نمی خواهیم توی برگه های امتحان تغییری ایجادکنید اما در نمره ی میان ترم دست شما باز است بیشتر اساتید پیام نور نمره ی میانترم رو بالای ۵ میدهند تا به دانشجوها کمکی باشد استاد در میانترم واقعا حق ما که درس خونده بودیم نبود نمرمون کم بشه بعد همه ی کسایی که تقلب کرده بودند این درس رو پاس کردن و ما افتادیم استاد خواهش میکنم در نمرات میانترم تجدید نظر کنید این بی عدالتی که ما درس بخونیم و بیفتیم انوقت بچه ها خیلی راحت با تقلب پاس بشن خودتونم میدونید کیا تقلب کردن و کیا نکردن استاد اجازه ندید با این بی عدالتی ما مجبور بشیم دوباره این درس رو ترم بعد برداریم

با سلام
چرا همون موقع به من نگفتین که تقلب شده در اونصورت امتحان مجدد برگزار میکردم و اجازه تقلب نمیدادم ..سکوت شما در اونموقع باعث بی عدالتی شده که گریبان شما رو گرفته پس ببینید که تقصیر با من نیست..شما وظیفه داشتید که اون موقع به من اطلاع بدین و اینکارو نکردین و متاسفانه الان دامن خود شما رو گرفته..من هم متاسفم اما اگر نمره شما را بخواهم افزایش دهم حداقل مثل شما 5 نفر دیگر هم هستن و بقیه هم باید به همین منوال افزایش پیدا کنند که اینهم نمیشود..به هر حال متاسفم ..کمی فکر کنید ببینید مقصر کیست؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ق.ظ

باسلام
استاد خواهش میکنم به دلیل ضعف هایی که بوده از دانشگاه ما نروید
این تنها ترمی بود که میدیدم استاد دلسوزانه درس میده
خیلی خوب مطلب رو برا ما جا انداختید و ما هیچ وقت از تقصیراتی که به گردنمان است شانه خالی نمیکنیم
و بسیار سپاسگذار زحمات شما در طول ترم و امتحان هستیم
امیدوارم دانشجوها در ترم های دیگه بتونن این خستگی رو از تنتون بیرون کنن
در پناه خدا

بی نام چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ب.ظ

سلام.استاد شمارو بخدا به دل نگیرید.اگه بچه ها چیزی می نویسن همش بخاطر مشکلات بی نهایت این سیستم دانشگاهه..اینقدر سختی ها و بی برنامگی ها تو این دانشگاه به بچه ها فشار آورده که حتی کسایی هم که خیلی خوب درس می خونن بعضی وقتابخاطر طراحی بد سوالاتوعوض شدن منبع سوالات(مثلا۳ترم قبل منبع کتاب جانسون نبود ولی سوالات ازاون طرح شده بود)نمره نمیارن . یا ترم قبل یه استاد یه جوری به بچه ها که اکثرشونم ترم آخری بودن نمره داد که کلی با نمرات ۹ یا ۹.۲۵ افتادن..جالب این بود که کسی از ایشان توقع ارفاق نداشت فقط بچه ها حقشونو می خواستن!هر کی زیر هفت شده بود پایان ترمشو - یه جوری نمره میانترمشوداده بود که مجموعش به ۱۰ نرسه..حتی اگه میانترمش بالاتر از اون اندازه بود.خب این افتادنایی که حق آدمانیست اونارو عصبی می کنه ونتیجش می شه این.
منظورم از این گفته ها این بود که اگه بچه ها تقاضایی هم می کنن به پای سوء استفاده از اخلاق خوبتون نذارید..من اهل تملق نیستم ولی خدایی استاد مث شما با انصاف کم پیدا می شه تو پیام نور..(نگفتم نیستا!!!)
استادمطمئن باشیدهمین الان کلی دعا پشت سرتون هست که یکیش دعاهای خود منه.
حالا خواهش می کنم حرف از دلسردی نزنید..حرفای بچه ها رو هم بذارید به پای حال و هوای دانشجویی و ...
امیدوارم خدا همیشه پشت و پناهتون باشه..
اینو از طرف اکثر بچه ها می گم..
ممنون..خدایارتون..دوستون داریم

ناشناس چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ

استاد گرامی و بزرگوار
نمی دونم واقعا چی بگم من کسایی رو می شناسم با این که خودم دیدم برگه سفید دادن و اصلا هم نخونده بودن شدن ۱۰ و من که هر ۴ تا سوال رو نوشتم و سوال پیچش رو درست نوشتم از کل سوالها بشوم ۳.۵ .
استاد گرامی و بزرگوار واقعا من نمی دونم عدالت چیست
دقیقا بیشتر کسایی که آخر برگه نامه نگاری گردند نمرشون بیشر شده . نمی دونم چرا ؟؟؟؟؟؟
در ضمن حرفهای سر کلاس رو بیاد بیاورید که به ما می گفتید که اگر مفهوم سوال رو درک کنید و راه حل رو بنوسید اگر هم به جواب آخر نرسید من نمره کامل شما رو می دهم .........!!!!!!

اگر مطمئن هستید که بنده به برگه سفید نمره دادم میتونید اسم اون اشخاص رو ببرین و برگه اونا رو ببینید.. تمام برگه ها به یک نحو تصحیح شده ...اگر حق با شما بود کلا تدریس رو کنار میذارم اما اگر اشتباه کرده بودین ارفاق صورت گرفته به برگه شما حذف خواهد شد...و نمره واقعی شما قرار خواهد گرفت.. چطور شما در جلسه امتحان وقت کردین و تونستین برگه بقیه بچه ها رو وارسی کنید؟؟ ..در برگه ها هستند کسایی که دو خط جواب درست نوشتن و نمره کامل گرفتن و کسایی که دو صفحه قصه و داستان نوشتن که اصلا نمره نگرفتن...واقعا متاسف شدم
منتظرتماس شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد