وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

دانلود پروژه کارشناسی عمران

از لینک زیر میتوانید یک ژروژه کارشناسی مهندسی عمران را  با عنوان 

بررسی اثر فیلر بر رویه های آسفالتی (Effect of Fillers on Bituminous Paving) 

که به زبان انگلیسی است و دردپارتمان عمران دانشگاه رورکلا در سال 2008  انجام شده است را دریافت کنید. 

 نوع فایل pdf و به حجم تقریبی 1MB

 

دانلوذ پروژه کارشناسی عمران

نظرات 3 + ارسال نظر
س دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ب.ظ

سلام استاد.این ترم چرا شما مال صنایع پیام نور رو نگرفتید؟دوست دارم علتش رو مفصل مفصل برام توضیح بدید وبه خلاصه بسنده نکنید.شاید کینه ای از ترم پیش به دل دارید.؟

ابدا اینطور نیست..کدام کینه!! علت فقط این است که از لحاظ وقت من این ترم با کمبود مواجه بودم و همین الان هم بخاطر تدریس و کلاسهای متعدد فشار کاری زیادی رو تحمل میکنم...برای من هیچ فرقی نمیکرد کدام گروه باشد اجرایی یا مدیریت یا صنایع همه از لحاظ من دقیقا یکسان است.

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام استاد جسارتا من یه سوال داشتم .راسته که میگن شما با عمرانیهای ۸۸ مشکل دارین و از اونها نمره کم میکنید؟آخه من این ترم باشما تکنولوژی بتن دارم البته ناگفته نمونه که بچها از نحوه ی تدریس شما هم خیلی تعریف میکین خواستم بدونم که اگه درسمو بخونم میتونم پاس شم چون ترم آخرم نمیخوام ۵ترمه بشم بازم ازاینکه این سوالو پرسیدم معذرت میخوام یاحق

با سلام
فکر کنم کاملا روشنه که چنین حرفی اصلا پایه و مبنای درستی نداره
تمام نمرات درسهای من بر پایه اصول و نظم خاصی داده میشود و اصلا اینکه دانشجو چه کسی یا چه دوره ای یا چه رشته ای است اصلا مد نظر قرار نمیگیرد ..معیار فقط تلاش و زحمت در طول ترم و برگه امتحانی است..
با آرزوی موفقیت برای شما

شاگرد سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام در رابطه با درس تکنولوزی بتن به جز جزوه کلاسی منابعی که معرفی می کنید همون کتاباییه که ۲ ترم قبل به عنوان منبع به بچه ها معرفی کردید؟با توجه به اطلاعیه دانشگاه مبنی بر راه اندازی آزمایشگاه مکانیک خاک و بتن امید هست که ما هم از اون استفاده بکنیم؟
با تشکر

البته سعی بر این است که منابع جدیدی به منابع قبلی اضافه گردد
در صورت مهیا شدن آزمایشگاهها حتما استفاده خواهیم کرد.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد