وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

سری اول تمرینهای مقاومت مصالح

 شماره تمرینهای  سری اول مقاومت مصالح برای دانشجویان رشته اجرایی دانشگاه پیام نور   

 فصل اول : مفهوم تنش

مسئله ۱-۲ 

مسئله ۱-۵ 

مسئله ۱-۱۸ 

 

مهلت تحویل : جمعه ۱۳/۱۲/۸۹

نظرات 14 + ارسال نظر
الهام ملکی پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ق.ظ

با سلام
خسته نباشید
استاد!تکلیف بعد از عید دادین؟

هنوز خیر....بزودی

مرتضی سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:25 ب.ظ

این تکلیف عیدونه ی ما کجاس

منتظر باشید ..بزودی در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

سپهر شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ

بابا جان وایسا ترم شروع بشه بعد بیا بیافت !
استاد شیوه ی تدریستون عالیه
خسته نباشید

ممنون...هدف فقط یادگیری هرچه بهتر دانشجویانه ..این مهمترین مطلب برای منه

مرتضی شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ق.ظ http://www.uniengineer.blogfa.com

آپم به من سر بزنید .
..............................................
اگه مثلا 10 نفر بخوایم با شما کلاس خاک و مقاومت بگیریم که بیشتر کار بشه چه قیمتی در میاد .

کلاس های تقویتی و حل تمرین: هر ساعت ۵۰۰۰۰
کلاسهای کنکور کاردانی به کارشناسی : هر ساعت ۷۰۰۰۰
کلاسهای کنکور کارشناسی ارشد : هر ساعت ۸۰۰۰۰
محل تشکیل : موسسه سهروردی

مرتضی پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:03 ب.ظ http://www.uniengineer.blogfa.com

من شما رو لینکیدم . شما هم من رو بلینک .
خوشحال میشم یهسری به وبلاگ من بزنی .

شیرشکار چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ق.ظ

سلام
مممنون از راهنماییتون.
با تشکر

مرتضی سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:31 ب.ظ

استاد پایه شید بریم کوه دیگه.

مرتضی سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:27 ب.ظ http://uniengineer.blogfa.com

سلام خسته نباشید
چه خبرا ؟
چطور باید تحویل بدیم؟

روز جمعه مسائل حل شده را در دست خود گرفته و در ابتدای کلاس به سمت میز استاد رفته و برگه ها را روی میز قرار داده و به آهستگی از میز استاد دور میشوید.!!!

دانشجوی اجرایی سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:26 ب.ظ

سلام.استاد پاسخ منو واضح ندادین.بهرحال تو ترم پیش از صنایع ها-اجرایی ها- و پروژه چند نفر به قول خودتون نگیم انداختین بگیم چند نفر افتادن؟البته استاد بعضی استادها خیلی ریزبینانه تصحیح می کنن و در واقع ما هرچه بخونیم بازم می افتیم.چون پیام نور خیلی سخته.مثل همون قضیه قیف هستش.

فقط تا میتوانید مطالعه کنید و مسئله حل کنید ...نحوه تصحیح برگه هادر دانشگاه شما ترم گذشته بسیار با ارفاق بیشتری صورت گرفت..

شیرشکار سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید
استاد یه سوال داشتم از حضورتون
اگر من این ترم ۲۴ واحد بردارم برای ترم بعدم که ترم ۷ میشم ۲۰ واحد میمونه و میتونم هفت ترم تموم کنم .حال با توجه به اینکه در دانشگاه ما دروس زوج و فرد ارایه می شود.به نظر شما من هفت ترم تموم کنم بهتره یا همون هشت ترم؟البته استاد یکی از درسامو باید معرفی به استاد بردارم که میمونه واسه بهار سال آینده ولی اون جز ترم حساب نمیاد.
با تشکر

با سلام به شما
به نظر من فقط در صورتی که ۷ ترمه بودن مزیت خاصی براتون داره اینکارو انجام بدین چون حجم درسها زیاد میشه و ممکنه سطح نمراتتون رو پایین بیاره..به نظر من ۸ ترمه با معدل بالاتر ارزش بیشتری داره...
ولی در نهایت خودتون با توجه به نوانایی هاتون تصمیم بگیرید
موفق باشید

دانشجوی اجرایی سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام استاد.این تمرینا خیلی خیلی خیلی سخته.اصلا چرا اینقدر این کتاب سخته؟اگه شما ارفاق نکنید من می افتم.تازه شنیدم ترم پیش بیشتر بچه ها رو انداخته بودید.اینو بچه های مهندسی صنایع میگفتن.میشه بگید چند نفر ترم پیش از صنایع -اجرایی وپروژه افتادن؟جدا جدا بگید.

ابتدا باید متن جزوه کلاسی و کتاب و مثالها را خوب مطالعه کنید بعد سراغ حل تمرینات بروید در غیر اینصورت موفق نخواهید بود در ضمن این خود دانشجو است که می افتد یا درسی را پاس میکند و این فرهنگ غلط دانشجویان که نمرات بالا را مربوط به خودشان میدانند و نمرات کم را حاصل کار استاد باید اصلاح شود.
به این شایعات هم توجهی نکنید و درستان را بخوانید ..اگر تلاش نکنید نه تنها این درس که هیچ درسی را پاس نخواهید کرد..
از حالا که ابتدای ترم است تصمیم جدی بگیرید ...
موفق باشید

علیرضا یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام.می دونم تخصص شما در حوزه های عمران و معماری هستش.شما در زمینه های مختلف در آموزشگاهتون به من احتیاج ندارید؟هر کاری از دستم بربیادانجام میدم.من خلاقیت بالایی دارم.

در حال حاضر آموزشگاه مراحل مقدماتی رو طی میکنه اما در آینده در صورت رونق گرفتن و موفقیت در کار حتما از دانشجویان خوب و علاقه مند هم کمک خواهیم گرفت. انشالله

علیرضا یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام.درقسمت تماس با من مطلبی برای شما گذاشته بودم.لطف کنید جواب را بدهید.

با سلام به شما
متاسفانه رشته صنایع در زمیه تخصصی من نبوده و کمک چندانی نمیتوانم به شما بکنم .اما این را بدانید که متاسفانه این مشکل شامل خیلی از فارغ اتحصیلان میشود و تنها شما نیستید. پیشنهاد میکنم برای حصول نتیجه بهتر و سریع تر به اساتید رشته صنایع مراجعه فرمایید
انشالله که مشکل شما حل شود

[ بدون نام ] یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ق.ظ

استاد بفارمایو . بگیو استاد بعلت ضیغی وقت شما بفرمایو

حتما یک روانپزشک مراجعه بفرمایو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد