وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

اصلاح لینکهای از کار افتاده وبلاگ

 لینک دانلود جزوه تصویری از اشکالات اجرایی ساختمان اصلاح گردید برای دیدن این مطلب روی لینک زیر کلیک نمایید 

 http://omidi2010.blogsky.com/1389/07/07/post-207

 

 

با تشکر از اطلاع رسانی دوستان از خرابی برخی لینکهای دانلود

نظرات 21 + ارسال نظر
جواب چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ب.ظ

من در مطلب بالا نوشتم که اسمو نخونید چون همون آقاهایی که دربالا اینقدر دم از فرهنگ و قرن بیست ویک و این جورچیزا میزنن مثلا خیلی فرهنگ شما پسرا الان بالاست که مزاحم تلفن همراه و... میشید.من واقعا موندم شما مگه سربازی و کار و زندگی و مشکل ندارین که فقط فرهنگو این می دونین که هرجورشده با یه دختری ارتباط داشته باشین؟؟؟؟برین فکرتونو شستشو بدین چون این کارا هیچ عاقبتی نداره.کمبود محبت دارین فکرمیکنین با دوستی حل میشه؟

همون دانشجوی بالا سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ق.ظ

نام محفوظ از پیام نور نباید بیشتر از این انتظار داشت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دانشجو سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ق.ظ

من کی خودمو دانشجوی پیام نورمعرفی کردم؟!بعداین یه چیزمرسومیه که اگربرای طرف مقابل احترام بالایی قائل باشیم هرگز آن شخص را در هر جایگاهی باشد به اسم کوچک صدا نمیکنیم واین نشان دهنده عقب ماندگی فرهنگ نیست بلکه ابهت ومقام فرد را میرساند حال چه مرد باشد چه زن و به نظرمن اگر روابط بر اساس احترام متقابل باشد واز حد آن فراتر نرود بیشتر نشانه فرهنگ است

نام محفوظ یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ب.ظ

سلام
واقعاً عجیبه برام. یعنی توی پیام نور دانشجوهای خانم با خواندن اسم کوچکشان سر کلاش مشکل دارند ؟ قرن بیست و یکمه ها !!

دانشجو شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ

اولامن خودموبه اسم کسی معرفی نکردم
دوماباید بدونید که این مشکل شماست که خودتون رو از آقایون کلاس جدا می دونیدوباعث شده این طرزفکر در شمابه وجود بیاد
من الان ترم آخرم وتو این 8 ترمی هم که دانشجو بودم با این که همه کلاس حتی خام ها رو هم به اسم کوچیک هم دیگه رو صدا می کردیم مشکلی پیش نیومد
نتیجه:
مشکل از خود شماست
خودتون رو اصلاح کنید

دانشجو جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ب.ظ

آقایی که خودتون رو با اسم من در بالا معرفی کردید.من که می دونم شما کی هستید.یکی از همونهایی که از اسم دخترها سو استفاده می کنید و تو خیابون و دانشگاه برای جلب توجه خودتون اسم دخترها رو بهشون می گید که طرف جا بخوره.دست از این کارها بردارید و بهتر نیست به فکر آیندتون باشید تا این کارهای احمقانه؟!این عقب موندگی فرهنگه یا عقب موندگی شما که عقده خودکم بینی دارین؟

من چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ب.ظ

مثلا می خوان با اسمشون چه مشکلی به وجود بیارن؟
به نظر من این مشکل عقب موندگی فرهنگه

دانشجو سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام استاد.به خاطر اینکه بعضی از آقایون اسم رو یاد می گیرند و در آینده برای طرف مشکل ساز می شوند.با تشکر

به نظر منطقی میاد..سعی میشود این مورد رعایت گردد...

دانشجو یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید
میخواستم اگه میشه لطف کنید اسم کوچک دانشجویان (مخصوصا خانم ها ) رو هنگام حضور وغیاب نخوانید
با تشکرفراوان!

با سلام..
علت درخواستتون رو توضیح بدین..در صورت منطقی بودن علت حتما رعایت خواهد شد

سپهر شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ب.ظ

خوشبخت ‏
ترین ‏
ادما ‏
مهندسها ‏
هستن ‏
به ‏
نظر ‏
من ‏
فوتبالیستا ‏
دوره ‏
دارن ‏
ولی ‏
یه ‏
مهندس ‏
همیشه ‏
علم ‏
رو ‏
داره ‏
و ‏
هر ‏
روز ‏
بیشتر ‏
میشه

سپهر شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ب.ظ

اما جواب شما مهندس.زندگی روزمره امروزه ما طوری شده است که پول حرف اول را در جامعه ما می زند.از خودتان می پرسم.اگر شما الان استاد نبودیدو با درآمد پایین زندگی می کردید دوباره این حرفها را می زدید؟دربالای منبر نشستن و پایین را دیدن نگاه درستی نیست.باید بیاییم ازپایین نگاه کنیم تا قشر فقیر را لمس کنیم.به قول امامان سیرها از گرسنه ها و گرسنه ها از سیرها بی خبرند.باید ریشه یابی کنیم نه فقط ساقه را نگاه کنیم.

[ بدون نام ] شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ب.ظ

آفرین بر شما مهندس.خوشبختی را خوب معنا کردید و اجازه دهید گفته شما را تکمیل تر کنم.خوشبخت کسی است که از لحظه های زندگی خویش در جهت کسب رضای خدا لذت برده و کارهای خویش را فقط و فقط برای رضای خداوند انجام دهد.به یقین خداوند نیز از او راضی و خشنود خواهد شد.اگرچه ملاکهای خوشبختی امروزه با تحصیلات-پول-شهرت و... مقایسه می شوداما خوشبختی یک احساس قلبی است نه احساس مادی و ظاهری.نمی گویم پول مهم نیست اما در خوشبختی پول فقط یک درصد از صددرصد است.نداشتن کینه-انفاق-دوستی-معرفت-عشق-خواندن نماز-روزه-خمس -زکات-صبور بودن-آرامش داشتن-به قول ها عمل کردن-مرگ را فراموش نکردن و کارها را برای خدا انجام دادن ونه برای شهرت خویش پیش مردم و.........درصدهایی ازاحساس خوشبختی را تشکیل می دهند.بدانید که به یاد خدا بودن برای همه لحظات زندگی به قطع بیشتردرصدها را به خود اختصاص خواهد داد.چون با یاد خدا همه موارد بالا خودبه خود در ما شکل خواهد گرفت.

سپهر پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام مهندس.آخه مهندس انسان به تفریح هم احتیاج داره.شما به نظرم از اون دانشجوهایی بودین که فقط و فقط سرشون تو کتاب درسی بوده .آره؟ولی اینو بگم انسان باید ازهمه جا علم کسب کنه.من با این بچه هایی که زرنگن مشکلی ندارم ولی اینا فقط تو اون حیطه جوابگواند.نفراول کنکور خیلی خیلی معلومات عمومیش از شاید نفر آخر کنکور پایین تر باشه چون عادت کرده فقط بخونه-تست بزنه و امتحان بده.به نظرم زندگی تجربه تمام لحظه هاست.به قول امام صادق که فرموده بودن از عالمی که دین ندارد و از عابدی که علم ندارد متنفرم.حالا فوتبال هم خودش یک علمه.من از جوابتون کمی دلخور شدم.اصلا الان فوتبالیستها خوشبختن یا دکترا-یا استادا؟

خوشبخت کسی است که هر روز با رضایت و خرسندی و اشتیاق به سمت محل کارش میرود ..حال میتواند نانوا-نجار-پزشک-رفتگر-دانشجو--استاد دانشگاه-فوتبالیست و یا.... باشد. مشکل در تعریف خوشبختی است که بسیاری از افراد به اشتباه فکر میکنند
خوشبختی بیشتر=پول بیشتر!!!!

سپهر پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:10 ب.ظ

ki ba esme man peygham gozashte ? ? ? ? ?
Babajan darseto bekhun footbal kilu chand? ? ? ? ?

سپهر چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:13 ب.ظ

مهندس مسابقه فوتبال بارسلونا-آرسنال رو دیدی؟حیف شد آرسنال باخت.امشبم تاتنهام-میلان هستش.من به شخصه دوس دارم تیم هری ردنپ بیاد بالا.آخه تاتنهام هاتسپر از تیمای ریشه داره لندن هستش.شما طرفدار چه تیمی هستید؟

تیم مقاومت مصالح به سرمربی گری بهرام پوستی..پیشنهاد میکنم طرفدار این تیم باشید

سپهر چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:07 ب.ظ

مهندس می خواید عید نقره داغمون کنید.با تمرینای زیاد؟

مگه تکلیف نوروزی دوست ندارید به یاد دوران کودکی..فکر کنم لذت بخش باشه..

سپهر چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:22 ب.ظ

مهندس تمرینات رو اعلام نمی کنید ؟

انشالله جمعه تمرینات رو تعیین میکنیم برای تعطیلات عید که حسابی به شما خوش بگذره

آرشاوین چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ

سلام.اینایی که گفتید منظورتون نمای بیرونیشونه یا داخلیشون؟ولی اینا خیلی به من دورند.مثل باغ بهشت و شهرک فرهنگیان و...من منظورم جاهایی مثل استادان و متخصصین-سعیدیه-بعثت-چهارراه پارک-جهان نما-فرهنگ-میدون دانشگاه-دره مرادبیگ و........اینجورجاهاست.شاید شما بگید برای چیتونه؟ولی خب من علاقه دارم.شما نباید افکارتون رو به کسی تحمیل کنید.شاید برای شما مهم نباشه ولی برای من مهمه.به نظرم افکار-استعداد-و خصوصیات فکری و مهندسی طرف مخصوصا در رشته معماری و عمران در همین مثالها به خوبی مشهود میشه.

دوست گرامی هنر یک معمار را میتوان از ظاهر و نمای ساختمان اجرا شده دریافت و درک کرد اما هنر یک مهندس عمران (مثل بنده) را باید در فایلهای etabs و safe جستجو کنید نه در ظاهر ساختمان..چون هیچ چیزی از ظاهر و احجام ساختمان مربوط به مهندس عمران نمیشود...باید در مورد مهندسی عمران اطلاعات بیشتری کسب کنید و بدانید که معماری و عمران دو رشته مجزا با خصوصیات منجصر به فرد خود هستند و اصلا قابل مقایسه نیستند.
موفق باشید

آرشاوین سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام.ببخشید چی رو ادامه بدم؟بیکاری رو؟نگفتید کدوم ساختمونای شهر همدان نقشه بیرونیش یا داخلیش ما ل شماست؟

یعنی انتظار دارین آدرس دقیق پروژه ها رو یک یک به شما بدم که برید چی رو نگاه کنید ..نمای ساختمان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1- آقای خانی- شهرک فرهنگیان -کوجه ریحان
2-بازار همدان -روبروی مسجد پیامبر- انبار تجاری
3-جاده جدید بهشت زهرا-واحدهای تجاری -پلاک H18
4-سه راه مهندسی-بعد از باغ حکمتی-آقای سلطانی و ......

آرشاوین سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام.می خواستم بدونم شما تا حالا چه ساختمونهایی ساختید؟لطف کنید معرفی کنید برم نگاه کنم.آخه بیکارم باز اینجوری از بیکاری درمیام.

ادامه بدید حتما موفق خواهید شد..

سپهر دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:36 ب.ظ

سلام مهندس لطف می کنید تمرینای سری ۲ مقاومت رو اعلام کنید ؟
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد