وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

استخدام مهندس عمران

شرکت مهندسین مشاور عمران پارسیان از افراد زیر جهت همکاری بصورت نیمه وقت و تمام وقت دعوت بعمل می آورند.
* متقاضیان می توانند تنها نسبت به ارسال رزمه کامل خود به آدرس ” ایمیل ” زیر اقدام نمایند.
* آدرس ایمیل : omranparsian@yahoo.com

1-مهندس عمران مرد و زن شامل گرایش سازه ، سازه هیدرولیکی ، خاک و پی ، مدریرت ساخت ، راه و ترابری ، حمل و نقل برنامه ریزی و گرایش های مرتبط ( کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری) دارای حدافل 2 سال سابقه کار مرتبط.
2- مهندس مکانیک ( کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری) دارای حدافل 2 سال سابقه کار مرتبط.
3- مهندس برق ( کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری) دارا بودن سابقه کار تاسیسات ساختمانی جهت طراحی و نظارت

نظرات 7 + ارسال نظر
xxxxxxxxxx دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام
ممنون از لطفتون استاد بازار کار خیلی خرابه 3 ماهه دارم دنبال کار میگردم زیادم حقوقش برام مهم نیست (در بعضی مواقع بدون حقوق ) ولی خبری از کار نیست خوب الان دانشجو ام سنم پایینه میتانم التماس کنم وقتی فارق التحصیل بشم بهم میگن مهندس نه دانشجو از نا امیدی هم بیزارم پس یه راهی جلوی پام بگذارین

کاملا به این اوضاع واقف هستم به همین خاطر هم کمک به دانشجویان در زمینه کار تقریبا غیر ممکن شده و فقط در زمینه آموزشی فعالیت میکنم...
الالن کار برای دانشجو یا لیسانس عمران بهیچ وجه در شهر همدان پیدا نمیشود دو راه دارید :
1- ادامه تحصیل و گرفتن مدرک ارشد و ورود به نظام مهندسی و ..
2- جستجو کار در شهرهای دیگر و جنوب کشور

xxxxxxxxxx یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ

سلام اقای امیدی اگه یادتون باشه اول تابستان چند برای کار کردن مزاحمتون شدم ولی خبری از کار نبود گفتید قراره یکی از دوستاتون ازمایشگاه بزنه چند وقته یگه بیام (کی مزاحمتون بشم*دانشجوی عمران*)

فعلا که هیچ خبری نیست...مگه اتفاق جدیدی افتاده.
کلا اوضاع کار بسیار بسیار خرابه....اگه منظورتون این آزمایشگاه زیر آموزشگاهه متاسفم چون اولا من دخالتی در اون ندارم دوما تا جایی که میدونم اصلا قرار نیست نیرویی جذب کنن ...چون مورد نیاز نیست...
بنده فقط در زمینه آموزشی فعالیت میکنم و در مورد کار متاسفانه فعلا کمکی نمیتونم بکنم....

xxxxxxxxxx سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام نه استاد بابت کامنت قبلی مزاحمتون شدم گفتید که حضوری بیام معرفیم کنید جایی کار کنم باتشکر

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام
استاد کجا میشه شما رو حضوری ببینم

متاسفم ..فعلا اصلا وقت ندارم..
پرونده سازه های فلزی و ماشین آلات کاملا بسته شده اگر در مورد این دو درس است اصلا به خودتان زحمت ندهید...جز حذف ارفاق و کاهش نمره سودی برایتان نخواهد داشت..

xxxxxxxxxx جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ب.ظ http://civiilss.blogfa.com/

سلام
استاد من هر سال تابستان به شغل شریف کارگری مشغولم ولی از کارگری تا مهندسی از زمین تا اسمان فاصله هست میشه منو جایی معرفی کنین که هم کارگری کنم هم کار یاد بگیرم کارگری کنم به خاطر اینکه به پولش نیاز دارم کار یاد بگیرم برای ایندم اینطور هم نیستم که وبال گردن کسی بشم تا حالا که هر کاری رفتم کار از دستم بر می امده در ضمن دانشجوی ترم 2 کارشناسی نا پیوسته عمران هستم ممنون میشم

دانشجویان زحمت کشی چون شما مایه افتخار بنده هستند..حضورا تشریف بیاورید ...

امین چهره آزاد پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام.من اجرایی پیام نورم.از همین الان بهتون می گم که تمرین اینا حل نکردما.چون تو عید تصادف کردیم حالم اصلا خوب نیست مادربزرگم کشته شد.این تمرینو واسه اونایی بزار که تو زندگیشون مشکل ندارن مثل بچه هایی که فکرشون کوتاست که بیشتر پیام نورا همینن.

سپهرحیدری چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام.چرا شما مرتب سنگ این مهندسای عمرانو به سینه می زنید؟و همش استخدامی های اونا رو می نویسید.یکم به فکر مهندسی صنایع هم باشید که لااقل چند ساعتی در هفته رو به اونا اختصاص میدیدو استخدامی های اونا رو بنویسید بد نیست.ماشالا این مهندسای عمران که تاحالا من دیدم همشون به قول علی صادقی بازیگر زرررنگن.همشون چند شغله هستن بازم براشون کمه؟چرا حقوق ثابتی که از نظام مهندسی میگیرن راضیشون نمیکنه؟درسته شما رشتتون عمرانه ولی باید به رشته هایی که دارید تدریس می کنید یکم بها بدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد