وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

آموزش نرم افزارهای محاسبات ساختمان ETABS و SAFE

برای اطلاع از شرایط نحوه ثبت نام روی لینکهای زیر کلیک نمایید


لینک 1


لینک 2

نظرات 3 + ارسال نظر
سوال شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام. من برنامه ETABS را که نصب میکنم بعد از پایان نصب پیام خطای زیر را مینویسد
ERROR#11
لطفا" راهنمایی ام کنید
با تشکر

مشتاق یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام.شب بخیر
میشه لطف کنید ی برنامه Etabs برا دانلود برامون بذارید
با تشکر

برنامه ETABS حجم بسیار بالایی داره و آپلود کردن و دانلودش مشکله شما براحتی میتونید این نرم افزارو از فروشگاههای نرم افزاری با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید ..البته این نرم افزارها قفل شکسته هستند..

ابوالفضل یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ب.ظ

سلام جناب امیدی
خوشحالم که با وبلاگتون آشنا شدم. مطالب مفیدی ارائه کردید.
یه درخواستی ازتون داشتم.
استاد ما برای درس تکنولوژی بتن فرمودند که یک مقاله جدید سال 2010-2011 که مربوط به درس تکنولوژی بتن باشه رو که لاتین هم باشه ترجمه کنیم و براشون به عنوان پروژه ببریم .
باتوجه به اینکه زمان زیادی تا پایان ترم نمونده و من میخوام ترجمه را خودم با سختی هایش انجام دهم ولی هرچه بیشتر میگردم کمتر به منبع مناسبی برمیخورم .
لطفاً اگر شما به منبعی دسترسی دارید و اطلاع دارید که آن مقاله تکنولوژِ بتن جدید هست و بیش از هفت هشت صفحه برای من ایمیل بزنید
قبلاً مراتب تشکر را ابراز میدارم
فلاح

با سلام
سعی میکنم براتون مقاله مورد نظر رو پیدا کنم و در وبلاگ بذارم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد