وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

ثبت نام آزمون استخدامی شرکت ملی گاز ایران

ثبت نام آزمون استخدامی شرکت ملی گاز ایران آغاز شد. متقاضیان میتوانند جهت ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک نمایند

رشته های مورد نیاز در مقاطع کارشناسی-کارشناسی ارشد و دکتری  مهندسی عمران و مهندسی صنایع

توجه : داوطلبان مرد فقط مجاز به ثبت نام هستند


حداقل معدل کل داوطلبان استخدام به شرح ذیل می باشد:
مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری 15.
مقطع تحصیلی کارشناسی 13 .


لینک ثبت نام

نظرات 1 + ارسال نظر
سوال سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام.بنده فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی صنایع پیام نور هستم.با وجود اینکه هزاران تا از این آگهی ها رو در جاهای مختلف مثل روزنامه بازارکار دیدم.هرجا سخن از کارشناسی صنایع اومده فقط به ۳ گرایش تکنولوژی صنعتی و تولید صنعتی و برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها در ستون گرایش مد نظرشون بوده.به نظر شما من که گرایشم مهندسی صنایع-صنایع هستش می تونم در این آزمونها شرکت کنم؟یک جورایی داره حق ما ضایع میشه با وجود اینکه کارشناس صنایع هستیم.من نمی دونم مگر این کارخانه ها و شرکت ها نمی دونن که دانشگاه پیام نور و حتی دانشگاه شریف از مهندسی صنایع گرایش صنایع رو دارنبا این وضع بیکاری اگه تازه یک جا هم مهندس صنایع می خوان چرا گرایش ما توش نیست؟؟؟لطف کنید راهنمایی ام کنید که چکار کنم.

متاسفانه پاسخ را باید از مسولین کارخانجات یا دانشگاهها یا اساتید رشته صنایع جویا شوید..معمولا بنده در اموری که تخصص ندارم سعی میکنم اظهار نظری نکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد