وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

مقاله من در سمنان

این هم مقاله من و پرفسور اوحدی که در ششمین کنگره ملی عمران ارائه گشت..


مقاله ارائه شده در ششمین کنگره ملی عمران


امیدوارم دانشجویی که من رو کچل کرد که این مقاله رو تو وبلاگ بذارم راضی شده باشه!!

نظرات 4 + ارسال نظر
شروین شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ب.ظ http://my-pme.blogfa.com

سلام
استاد اجازه میدید این مقالتونو روی وبلاگم به اسم خودتون بذارم ؟
ممنون میشم اگه اجازه بدید

مشکلی نیست...حتما

درخواست شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ق.ظ

بله استاد.فکر بسیار خوبیه.چون یه جورایی خواهش دوستمون مطلب مورد نیاز همه ماست.پس منتظر این اتفاق بسیار خوب میمونیم...
البته امیدوارم کار به کچلی و... نرسه:-)

دانشجو جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام. میشه اساس نوشتن یک مقاله رو برامون توضیح بدین

همانطور که قبلا گفتم این مقوله در چند سطر نمیگنجد ..باید در فرصت مناسب و در یک قسمت جداگانه در وبلاگ در این زمینه اطلاعات لازم را قرار دهم..

تشکر... سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ

استاد عزیز(اگه تملق نباشه ای به قربان خلق عظیم تون که به پیروی از همون پیامبر رحمته که خداوند فرمود و انک لعی لخلق عظیم...)بحث کچلی و اصلاح مو و کاشت مو نیست...
بحث علاقست.دوستون داریم.تو هر دانشگاهی که باشین.
(اگه صلاح ندونستید این نظرو تایید نکنید)

دانشجو از نظر من ارزش و شان فوق العاده ای داره ..به شخصه برای دانشجوهام احترام خاصی قائلم ..
ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد