وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

نمونه سوالات درس مقاومت مصالح

یکسری نمونه سوالات درس مقاومت مصالح مربوط به دانشگاه پیام نور را میتوانید از لینک زیر دانلود نمایید. با تشکر از دانشجوی خوب  آقای ضیایی که این مطلب را ارسال نموده اند.


وبلاگ انجمن علمی مهندسی مدیریت پروژه

نظرات 2 + ارسال نظر
م.پروژه سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ

نه آقای امیدی باور کنید سوء تفاهم شده.
من فقط منظورم این بود که برای درس به این سختی ایشون پیشنهادی ندارن؟
وگرنه من آدم بی ادب و قدر نشناسی نیستم و ایشونو خوب می شناسم و تو درس استاتیک از محضر استاد ضیائی تلمظ کردم و باهاشون کلی رفع اشکال کردم.
ایشون بین دانشجوهای پروژه که این آقارو میشناسن انصافا جایگاه ممتازی داره...
امیدوارم از من هم نناراحتیده باشید!

خوشحال شدم که سو تفاهم بود..از رفع ابهام شما متشکرم..

م.پروژه سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ق.ظ

دست شما و دست آقای ضیائی درد نکنه
در خصوص اینکه این درسو چطوری باید پاس کنیم آقای ضیائی مطلبی ارسال نکردن؟!؟!

فکر کنم شرمنده شوید اگر بدانید ایشان این درس را قبلا پاس کرده و فقط بعنوان مستمع آزاد و از روی علاقه علمی در کلاس مقاومت شرکت میکنند....چقدر قدر ناشناسید...افسوس..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد