وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

ثبت نام کلاسهای کنکوری کارشناسی ارشد عمران

ثبت نام ویژه جهت کلاسهای آمادگی کنکور کارشناسی ارشد عمران 91 در موسسه علمی سهروردی آغاز گردید.....


مکانیک خاک و پی - مکانیک سیالات و هیدرولیک - تحلیل سازه و مقاومت- سازه های فولادی و بتنی - راهسازی و روسازی - ریاضی1 و 2 و معادلات - زبان تخصصی


شروع کلاسها :  اول مردادماه


جهت اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام  با موسسه سهروردی تماس حاصل فرمایید...


 موسسه سهروردی (تلفکس): 8256301-8256302

نظرات 2 + ارسال نظر
داریوش چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ق.ظ

سلام
درس مکانیک سیالات چندشنبه ها وساعت چنده؟در هفته چند روز کلاس داره؟

زمان شروع کل کلاسهای کنکوری 1 مرداد ماهه ...روزها و تعداد جلسات و جزییات پس از ثبت نام و رسیدن به حد نصاب کلاسها تعیین خواهد شد...
دروسی که من تدریس میکنم از لحاظ قیمت ثابت اما تعداد جلسه نامحدوده (یعنی اینقدر جلسات ادامه پیدا میکنه تا مبحث کامل پوشش داده بشه) ..
ثبت نام هم تا 30 تیر انجام میشه..

داریوش چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ق.ظ

سلام مهندس
ببخشید میخواستم ببینم من که تا حالا سیالات رو برنداشتم میتونم توی کلاسهای تقویتی شرکت کنم منظورم اینه که شما از اول کامل درس میدین یا فقط تستی درس میدین.یعنی اگه خودم بخونم میشه پابه پای بچه های دیگه از کلاس استفاده کنم یانه؟

دروس در کلاسهای کنکور بنده بطور کامل ارائه میشه. ترکیب مسائل تشریحی و مفهومی + سرعت عمل و استفاده بهینه از آموخته های تشریحی در بخش تستی ...بنده خودم اعتقادی به کلاس صرفا تستی ندارم اگر کسی مفهوم مطالب رو با تمرینها و مسائل تشریحی اول درک نکنه به هیچ عنوان در امتحان تستی موفق نخواهد بود..چون شکل تستها مرتب عوض میشه و تنها کسانی قادر به پاسخ هستند که مسائل زیادی حل کرده باشند و میا مفهوم رو خوب درک کرده باشند...
وگرنه با حفظ راه حل تستها بهیچ عنوان موفقیتی حاصل نمیشه..مخصوصا در دروس مادر و پایه در عمران: مکانیک سیالات-مکانیک خاک-مکانیک جامدات (تحلیل سازه و مقاومت )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد