وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

دانلود سوالات امتحان پایان ترم مقاومت مصالح (نیمسال دوم 89-90)

سوالات همچنین پاسخ تشریحی  امتحان پایان ترم درس مقاومت مصالح مربوط به نیمسال دوم سال 89-90 رو میتونید از لینکهای زیر دانلود کنید. سوالات رو که دیدم برام خیلی جالب بود چون نمونه 4 تا سوال اول در کلاس حل شده بود فقط سوال پنج چون نرسیدیم درس درس بدیم براتون جدید بوده..باید همه نمرات خوبی بگیرید چون خیلی آسون بوده امسال...


دانلود سوالات امتحان پایان ترم مقاومت مصالح پیام نور (نیمسال دوم 89-90)


پاسخنامه تشریحی امتحان  مقاومت مصالح پیام نور (نیمسال دوم 89-90)

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ب.ظ

سلام استاد توروخدا ارفاق کنید!!!!

فعلا که فقط تصحیح میکنیم انشالله بعدا...

[ بدون نام ] شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ق.ظ

با عرض سلام وخسته نباشید.
استاد سوالا واقعا راحت بود ، اما میدونید مشکل کجا بود !!!! این که ما اصلا تا به حال تو پیام نور سوالای به این راحتی ندیده بودیم ، سر جلسه به خودمون شک کرده بودیم که حتما سوالا سختو نکته داره و ما نکته هاشو نمیفهمیم !!!! من که فکر میکردم همه اش دارم اشتباه حل میکنم !!! تا وقتی که اومدم بیرون از جلسه و با بچه ها شور گذاشتیمو به این نتیجه رسیدیم که سوالا راحت بود !!!!
در کل فک میکنم اکثرا خوب کردیم خدارو شکر ....
اما استاد یک سری گیج بازی ها هم داشتیم ،مثلا خودم تا چند دقیقه به سوال اول نگه میکردمو به این فک میکردم که آایا این جزیتات اتصالو که نشون داده باید جز نیرو ها حساب کنم !!!!!!

[ بدون نام ] جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:32 ب.ظ

سلام و خسته نباشید
کاملا حق با شماست وقتی سر جلسه سوالا رو دیدم واقعا ذوق زده شدم چون تقریبا 3سوال اول سر کلاس حل شده بود و قسمت های باقیمانده رو ازروی کتاب خونده بودم ، ولی از شانس بد به خاطر استرس شدیدی که داشتم وبیماری(میگرن) هر چه به ذهنم فشار آوردم فرمول پیچش یادم نیومد،
میشه ازتون خواهش کنم اگه امکانش هست موقع وارد کردن نمرات پایانی ارفاق مجدد درمیانترم داشته باشید.
با تشکر

البته هنوز برگه های امتحانی رو نگرفتم شاید امروز اینکارو بکنم..بعد از تصحیح کل برگه ها ، میشه تصمیم گرفت ...

دانشجوی ترم پیش شما سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام استاد.من پارسال باهاتون مقاومت داشتم.خداییش الان که اینا رو دیدم با ترم پیش اصلا قابل مقایسه نیست.واقعا ترم پیش سخت بود ولی خب با هزار بدبختی پاسش کردم همون ترم.به بچه ها بگید ترم پیشو چطور سوال داده بودن.من به جواباش که تو سایت دادید نگاه کردم دقیقا هر سوال یک صفحه جواب پرکرده بود اونم با اون وقت کم.یعنی فقط باید جواب رو حفظ بودیم و با سرعت می نوشتیم بدون اینکه فکرکنیم اصلا سوال چی میخواد.فقط یه ذره سوال ۳ آسون بود.شانس من اصلا همینه.هر ترم هردرسی که برمیدارم خیلی سخته و ترم بعدش آسون سوال میدن.

حق با شماست امسال سوالات نسبت به پارسال ساده تر طرح شده....

ف ۱ دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ

سلام استاد
برگه ها رو تصحیح نکردید ؟

خیر -چون هنوز برگه ها رو نگرفتم باید کلید بیاد تا برگه ها دقیق تصحیح بشه...

soal یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ

جناب مهندس فایل سوال رو از کجا گیر آوردین؟
چون سایت گلستان تو اکثر درسا فایل سوال رو بهمون نمیده!

ناسلامتی من استاد درس هستم طبیعیه که فایل سوالات و کلید در پروفایل من میاد......!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد