وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

اعلام نمرات تستی و تشریحی سازه های فولادی

نمرات امتحان تستی و تشریحی سازه های فولادی را میتوانید از لینکهای زیر دریافت و مشاهده نمایید.

برگه ها با ارفاق بسیار زیادی تصحیح شده اما هنوز ارفاق عمومی و ارفاق مربوط به حضور کامل در جلسات اعمال نشده و نمره ها خام میباشد.



نمرات فولاد گروه شنبه صفحه اول

نمرات فولاد گروه شنبه صفحه دوم

نمرات فولاد گروه دوشنبه صفحه اول

نمرات فولاد گروه دوشنبه صفحه دوم

نظرات 15 + ارسال نظر
8815035107 جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ب.ظ http://omidi2010.blogsky.com

خدایا مارا نیز درناحیه ی خطی قرار بده....

فعلا علی الحساب یه 30 40 تا شمع نذری بذارین تو امامزاده ...

اختری جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:30 ب.ظ

سلام استاد
اگه امکان داره اون 1 نمره رو به همه بدین،چون به اندازه کافی ضربه ی اون جلسه های که غایب بودیم رو خوردیم

گفتیم که کلاس ما شبیه زندگیه و آخرش هم شبیه قیامت..یکسری پرونده ها به دست راستشونه و یکسری پرونده ها به دست چپشون..

8915035050 جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ http://omidi2010.blogsky.com

سلام استاد واقعا خسته نباشید
استاد خواهش میکنم ارفاق عمومی رو شامل حال ما هم بکنیدمن قبلا راجع به وضعیتم با شما صحبت کرده بودم.حضور کلاسی هم بدون غیبت بوده...ولی با توجه به استرس قبل امتحان متاسفانه نتونستم نمره کامل و بگیرم....تورو خدا ارفاق بیشتری بکنین...

تبسم جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام استاد کلا خسته نباشید با این نمره ها .همه افتادن. نمرات حتی از مرحله گسیختگی هم فراتر رفته. استاد فکر کنم مثبت منفی هم غلط گرفتید. حتی اگه ۳ متر هم بالاتر از راس نمودار ببرید بازم با پاس شدن فرسنگ ها فاصله است. لطفا حتما توی نمره ها و رسیدن به مرحله پاس جوشی تجدید نظر کنید. یه ضریب اطمینان بالایی هم اعمال کنید.با تشکر.

فعلا در مرحله خمیری و پلاستیک هستیم یعنی برزخ...در نهایت یکسری گسیخته میشن (اهل جهنم) و یکسری به ناحیه خطی برمیگردن(اهل بهشت)...

ـ جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ق.ظ

سلام . استاد تو رو خدا به همه بدون یک نمره کلاسی حضور و غیاب. سه چهار نمره اضافه کنید آخه همه بچه ها افتادن. ممنون.

maleki پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ب.ظ

salam ostad
khaste nabashid
midunim saretun shulughe
vali dige ghalbemun dare vaimise ta nomrehaie moghavemato elaam konid
merci

تازه امروز تونستم شروع کنم به تصحیح..

شیوا زندی پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ب.ظ

سلام استاد از اینکه تا به امروز زحمت کشیدید بابت امتحانات ازتون ممنونم. استاد جمع نمراتم ۷شده نمی دونم قبول میشم یا نه؟ همینطوری که در برگه نوشتم واقعا مشکل داشتم تموم جلسات رو هم حضور داشتم اگه میشه لطف کنید بیشتر ارفاق کنید که بتونم قبول شم. ممنونم
براتون آروزی سلامتی و موفقیت می کنم. شما استاد خیلی خوبی هستید.

امیدوار باشید...

مصطفی پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:45 ب.ظ http://omidi2010.blogsky.com

سلام استاد خسته نباشی

استاد برای بار دوم که با 8.5 افتادم.استاد عنایتی کنین یکم بیشتر ارفاق کنین....

امید داشته باشید هنوز نمرات خام هستند..

دانشجوی مشروطی پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:11 ب.ظ

استادنمرات تکنولوژی بتن رو دقیقا کی اعلام میکنید؟؟؟/////////////

واقعا گفتن تاریخ دقیقش خیلی مشکله ..من الان حتی یه لحظه هم وقت برای خودم ندارم و دائم در حال تصحیح اوراق مختلف هستم..ولی زودتر از دوشنبه نمیشه..

۸۹۱۵۰۳۵۰۶۳ پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:18 ب.ظ

سلام مهندس عصر به خیر استاد من برا درس شما خیلی زحمت کشیدم و برا امتحان هم خوب خونده بودم حتی خیلی راضی از سر جلسه اومدم بیرون/ام نمیدونم چرا اینقدر کم شدم در طول ترم هم میخوندم و مدام از شما سوال میپرسیدم.استاد به غیر اون ۱نمره کلاس تا سقف چقدر اضافه میکنبد؟اگه امکانش هست یه بار دیگه برگم رو چک کنید.با تشکر فراوان

بله شما از دانشجویان بسیار خوب بودید..اما جلسه امتحان به هر حال استرس خودش رو داره و بعضی دانشجوها موقع نوشتن جوابها دچار بی دقتی میشن .شما هم همین مشکل رو داشتین ..مطمئن باشید در تصحیح اشتباهی رخ نداده..

خواهش پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:09 ب.ظ

سلام استاد واقعا خسته نباشید
استاد خواهش میکنم ارفاق عمومی رو شامل حال ما هم بکنید
فقط نیم نمره لازم دارم.با توجه به این که این ترم ۱۶ واحد به بنده داده شده،چون دانشجوی مهمان هستم.و اگر این درس رو پاس نکنم با مشکل در ترم های بعد مواجه میشم.معلومم نیست که نمره های امتحانای دیگم چجوریه،شاید اونارو هم نتونم پاس کنم. به هر حال لطف کنید این ارفاق رو شامل حال ما بکنید.
متشکرم از سایتتون خصوصا قسمت نظر سنجی...وسلام.

ارفاق عمومی شامل حال همه خواهد شد...

۸۹۱۵۰۳۵۰۳۸ پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام استاد وقتتون به خیر من قبلا راجع به وضعیتم با شما صحبت کرده بودم استاد من برگه ام رو خوب نوشته بودم در ضمن فعالیت کلاسی هم داشتم ولی به خاطر اینکه متاهلم و مدام در رفت و امد بودم غیبت هام زیادن.اگه براتون امکان داره برگه من رو یه نگاه مجدد بندازید آخه مطمئنم که خوب نوشتم من ایستایی ۱و۲روبیست شدم.وقتی نمره سازه رو دیدم ناراحت شدم.خیلی ممنونم /

بله شماهم دانشجوی بسیار خوبی بودید ..اما در برگه متاسفانه کم دقتی داشتید..مطمئن باشید اگه خودتون برگه رو تصحیح کنید نمرتون کمتر میشه...به هر حال نمره شما جزو نمره های متوسط به بالا محسوب میشه...

دانشجوی مخلص پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام استاد ما که خیلی خیلی از نحوه درس دادن شما راضی بودیم درسو هم سره کلاس خوب میفهمیدیم ولی خودتون میدونید درسه خیلی سختیه ۹۱نفرهم افتادن تورو جونه هرکی دوست دارید هم یه ارفاق درست حسابی بکنید هم ببریدش زیره نمودار....

یکسری از دانشجوها میگن ببریم زیر نمودار و یه سری دیگه میگن بالای نمودار..هر دو تا کار هم خطرناکه...در حالت اول ممکنه دانشجوها له بشن و در حالت دوم سقوط کنن..
امیدوار باشید..

کارشناسی ناپیوسته ی عمران پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام استاد وقت بخیر
خسته نباشید واقعا دست گلتون درد نکنه که آنقد با جزییات نمراتو اعلام می کنید
کشتن مارو این بچه های معماری خوابگاهو گرفتن رو سرشون با گریه زاری <....میشه لطف کنید بگیید چند به بالاها پاس میشن ....

اگر دوباره مخل آسایش خوابگاه شدند با 110 تماس بگیرید..

دانشجو پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام.
استاد توروخدا ارفاق کنید معدلمون خیلی میاد پایین.
امتحانتون خداوکیلی خیلی سخت بود لااقل ی ارفاق پرملات بکنید عوضش دراد.
مرسی بابت یک ترم زحمتی که کشیدید.

قبول ندارم ...امتحان که اصلا سخت نبود ..دقت و پشتکار دانشجویان کم بود..
ارفاقی کلی انجام خواهد شد..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد