وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

مقدار ارفاق در درس سازه های فولادی

بعنوان ارفاق عمومی در درس سازه های فولادی رشته معماری 2 نمره به جمع نمرات تستی و شفاهی همه دانشجویان و بطور یکسان اعمال خواهد شد.

نمره حضور کامل یا تک غیبت که 1 یا 0.5 نمره بوده و قبلا مشخص شده به چه کسانی تعلق میگیرد هم به اشخاص مورد نظر اضافه میشود.


*****تذکر فوق جدی : اگر دانشجویی کوچکترین تماس یا صحبتی در مورد نمره با بنده انجام دهد  بلافاصله 2 نمره از وی کسر خواهد شد و دیگر قابل برگشت نخواهد بود.





نظرات 7 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 ب.ظ

ایول من که کلی حال کردم وخندیدم:))
انگار که بغالی اومدن !!همش چوونه میزنن
برخورد فیزیکی استاد جوون فراموش نشودددد

داغدار شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ

چی بگم؛دوستمه؟!
ولی واقعا

معماری - توسعه شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ب.ظ

استاد اگه ممکنه بکنش 3 نمره. الان من میشم 9 اونی هم که 1 گرفته آخر سر میشه 9 . این عدالته؟

حتی اگه کسی با ارفاق 2 نمره مفت 9.99999999999999999999 هم بشه باز هم پاس نمیشه چون نمره اصلی اون شخص 7.9999999999999 بوده ..چه برسه به شما که 7 بودین..
در ضمن کی گفته اونیکه 1 شده میشه 9....به این سادگی ها هم نیست..باید با مدارک ثابت کند که این نمره موجب اخراج وی میشود وگرنه همان نمره باقی خواهد ماند..
مگر نگفتم دیگر حرف نمره نزنید ..اگر ادامه پیدا کند 2 نمره ارفاق کاملا حذف میشود...

داغدار شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ب.ظ

این اصلا منصفانه نیست؛پس اونای که با تقلب پاس شدن چی؛دارن کلاهشونو میندازن هوا به همه می خندن بعد ما
این افراد گستاخی به جای رسوندن که از قبل به مراقب هم می گن
شرم اوره

اگر اطلاعات کامل دارین تشریف بیارین پیش خودم اون افراد رو معرفی کنید ..برگه هاشون رو دوباره بررسی کنم..اگر حق با شما باشه اونها هم به شما خواهند پیوست و داغدار میشوند..!!

8915035050 شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:55 ب.ظ http://omidi2010.blogsky.com

استاد توروخدا ....بابام کلم و میکنه...عاجزانه خواهش میکنم 1نمره دیگه به اون 2نمره اضافه کنین ....من دارم این درس و که کل کلاساشو در ترم اومدم به خاطره 0.75 میفتم....استاد توقع زیادی ولی یکم مارو درک کنین...با این کار یک عمر ممنونتون میشم.....تورو خدا....یا اگه میشه پروزه بیاریم تا سقف 1 نمره...

متاسفانه همانطور که بالا گفته بودم و تذکر داده بودم و شما توجه نکردین ..مجبورم 2 نمره رو از شما کم کنم همون نمره اول رو براتون بذارم..با این حساب شما ترم دیگه باید بدون کله بیاین دانشگاه..

daneshjo شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 ب.ظ

doset nadaraam ........bad :-(

daneshjo شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:55 ب.ظ

salam ostad.
Shoma in matno tori neveshtin ke mishe azash intor bardasht kard ke erfagh shakhsi ham darim,doroste??kash dorost bashe

خیر(فارسی)--- لا(عربی)-- no (انگلیسی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد