وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

روی سایت قرار گرفتن نمرات فولاد

نمرات درس ساز ه های فولادی رشته معماری با اعمال 2 نمره ارفاق روی سایت  موسسه قرار گرفته است.  نمره تشویقی مربوط به حضور کامل جلسات (1 یا 0.5 نمره) و همچنین فعالیت کلاسی اعمال هم اعمال شده است...


این نمره نهایی درس سازه های فولادی شماست و به همین ترتیب در کارنامه شما باقی خواهد ماند..فقط اگر احساس کردید در جمع نمرات اشتباهی رخ داده از طریق وبلاگ به من اطلاع دهید تا بررسی شود و در صورت صحت ادعا نمره اصلاح گردد.


****تذکر تذکر : اگر دانشجویی بی دلیل و باری به هر جهت (با نیت تیری در تاریکی)گزینه اعتراض به نمره را بزند 2 نمره ارفاق وی بلافاصله حذف خواهد شد.

نظرات 11 + ارسال نظر
حمید یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ق.ظ

سلام استاد...خدا قوت...
مرسی استاد بابت ارفاق سازه،یه دنیا ممنونم...
حیف شد با شما دیگه درسی نداریم...
آرزوی موفقیت...
راستی متشکریم از سایتتون واقعا مفیده...

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

استاد دوستت داریم .
ای کاش سازه بتنی هم با شما داشتیم .
تورو خدا ببخشید که نتونستیم جواب زحمتاتون رو بدیم

اگه دانشگاه های ایران ، اساتیدی چون شما داشتن دیگه ما چه غصه ای داشتیم
من که به بچه های عمران بخاطر داشتن چنین استاد گلی حسودی می کنم

درک و فهم بالای دانشجویان و موفقیت آنها بهترین دستمزد هر مدرسی است..
ازتون میخوام فقط با عشق درس بخونید..راه برید..نفس بکشید و بالاخره با عشق زندگی کنید تا از زندگی و زنده بودن لذت ببرید..

عبدالرحمنی دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ق.ظ

مجددا عرض سلام و خسته نباشید

سوال یا تقاضا این بود که آیا برای کلاس فولاد امکانش هست به کسایی که فقط دو جلسه غیبت داشتن هم یه ارفاق کوچولو در حد ۰.۲۵ داشته باشید؟
باتشکر


فعلا -خیر

۸۹۱۵۰۳۵۰۳۸ یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام استاد.وقتتون به خیر.معذرت میخوام که مجدد مزاحمتون میشم استاد فرموده بودید که برای من نمره کلاسی در نظر میگیرید.ولی فقط ۲نمره ارفاق عمومی رو بهم دادید.من راجع به وضعیتم با شما صحبت کرده بودم راجع به تاهلم ونیومدن به سر کلاس.الانم باورم نمیشه که این همه کم گرفتم من خیلی رو درس مسلط بودم اگه براتون امکان داره رسیدگی کنید.با تشکر

0.5 نمره کلاسی برای شما در نظر گرفته شده که اعمال شده است.

[ بدون نام ] یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ب.ظ

سلام استاد با تشکر از ارفاقتون . نمره من در مجموع ۹.۷۵ شده امکانش هست ۰.۲۵ بهم اضافه کنید.با تشکر

اگر همچین کاری بخواد بشه باز هم برای همه خواهد بود...و بطور یکسان به همه نگاه خواهد شد..

۸۹۱۵۰۳۵۰۸۷ یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:45 ب.ظ

سلام استاد عزیز و دوست داشتنی خوش به حال بچه های عمران به خاطر اینکه استاد نخبه و صبور و با اخلافی مثل شما دارن.و خوش به حال ما که یه ترم با شما درس داشتیم.بابت تمام زحمت هایی که کشیدید ممنونم.با جون و دل همه اطلاعاتتون رو در اختیار ما گذاشتید.گرچه ما خیلی بچه های درس خونی نبودیم.

هر کاری که انجام شده وظیفه و تکلیف یک مدرس بوده و من هم از تمام بچه های خوب معماری راضی بودم ..از لحاظ اخلاق و رفتار که بسیار بسیار عالی بودند و این مهمتره..

[ بدون نام ] یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام استاد نمرات تکنولوژی بتن رو کی اعلام میکنی

در حال تصحیح هستم..

عبدالرحمنی یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام استاد
خسته نباشید
بابت ارفاق ها ممنون.

استاد میتونیم از طریق وبلاگ یه نظر یا تقاضا داشته باشیم؟

بله حتما..مگر تا حالا مشاهده نکردید ..سیل نظرات روان است..

فاطمه ارسته یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ب.ظ http://omidi2010.blogsky.com

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما.
استاد عزیز من پایین برگه مشکلم رو خدمتتون عرض کرده بودم.اگر شما لطف کنید ونمره 9برام رد کنین ممنون میشم چون با نمره 7 از درس سازه حتما مشروط میشم.ازتون خواهش میکنم این لطفو در حقم بکنین.

تاریخی مشخص میشود در آن موقع تشریف بیاورید ببینیم مشکل چیه..

[ بدون نام ] یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ

استاد دوستت داریم .
هم درس خوب دادی ، هم امتحان خوب گرفتی ، هم نمره خوب دادی

حتما خود شما خوب درس خواندی و نمره خوب محصول کار شماست و بنده سهم کمی دارم...

داریوش یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام استاد
نمرات تکنولوژی بتن چی شد؟بابا یکم سریعتر.........................................................................................................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد