وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

سفر به اهواز

به اطلاع دانشجویان عزیز و خوانندگان وبلاگ میرسانم که جهت سفر کاری تا سه شنبه در شهر اهواز خواهم بود...لذا ممکن است پاسخ به نظرات با مقداری تاخیر نسبت به گذشته انجام شود ..اما از آنجا هم سعی میکنم پاسخگوی شما عزیزان باشم...

هر کجا که باشم سعی میکنم وبلاگ را به روز نگه دارم.. ..الان که این مطلب را مینویسم در سالن انتظار فرودگاه مهرآباد هستم...

همگی موفق باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ب.ظ

سلام مهندس.خسته سفر نباشید.خوش گذشت؟
امروز که سالارو جلوی آزمایشگاه خاک پارک کرده بودید فردا هم تو آزمایشگاه خاک تشریف دارید؟

شاین یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ق.ظ

سلام
خسته نباشید
امیدوارم سفر خوبی داشته باشید
خیلی دوست داشتنی هستید
استاد

طاهری شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ

سلام
سفر خوبی برایتان آرزو میکنم هر کجا که هستید موفق باشید

متشکرم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد