وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

اراده کنید

هر هدفی در دل دارید و میخواهید را با تمام وجود اراده کنید و لحظه ای در رسیدن به آن شکی در خود راه ندهید...خانه دوست همانجاست که میپنداری...



می خواهم آب شوم

در گستره افق

آنجا که دریا به آخر می رسد

و آسمان آغاز می شود

می خواهم با هر آنچه مرا در بر گرفته یکی شوم.

حس می کنم و می دانم

دست می سایم و می ترسم

باور می کنم و امیدوارم

که هیچ چیز با آن به عناد بر نخیزد.

نظرات 4 + ارسال نظر
messi10 چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ق.ظ

سلام استاد
ببخشید استاد خواستم بدونم که کلاسهای کنکوری که برگزار میکنید اول ترم دوره جدید برگزار میشه یا نه؟؟؟؟؟
آخه ما شهرستانیم نمیتونیم تابستان بیایم کلاس.
ممنون میشم جواب بدید

برگزاری دوره ها محدودیتی ندارد و هر زمان با رسیدن تعداد دانشجویان به حدنصاب تشکیل کلاس دوره جدید برگزار خواهد شد...فعلا کلاسهای مکانیک خاک-مکانیک سیالات و ریاضی در تابستان قطعا برگزار خواهد شد و در صورت ثبت نام مجدد دانشجویان، دوره های دوم در ابتدای ترم (در مهر ماه) برگزار میگردد..
خوشبختانه با توجه به اینکه چند ماهی بیشتر از افتتاح موسسه نمیگذرد تا کنون استقبال خوبی مخصوصا در نرم افزارهای عمران (etabs و safe)و معماری و کلاس اسکیس و کنکور ارشد عمران داشته ایم...

شاگرد دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ

استاد گرامی سلام و خسته نباشید.میخواستم از شما یه راهنمایی بگیرم!چطور می تونم با یه برنامه ریزی خوب هم در رشته تخصصی(عمران) به اهدافم(ارشد و یا آزمون های نظام مهندسی) برسم و موفق باشم و هم سایر فعالیت ها و علایقم مثل ورزش و مطالعه آزاد رو از دست ندم؟

برنامه ریزی برای مطالعه و رسیدن به مقاطع بالاتر درست مثل برنامه ریزی برای تغذیه افراد میمونه..بنابراین هر فردی نیاز به برنامه خاصی داره که با توجه به خصوصیات فیزیکی (ساعات خواب -عادات غذا خوردن و ..)و رفتاری و اخلاقی باید طراحی بشه..در صورت تمایل اگر همدان هستید روزهای شنبه بین ساعات 6 تا 8 من جهت مشاوره رایگان در موسسه سهروردی هستم ..اگر همدان نیستید هم میتوانید در همان موقع از طریق تلفن موسسه (8256301-8256302)با من صحبت کنید..

[ بدون نام ] یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ

راستش حدود ساعت 12 تا یک ظهر بود که موفق به تماس نشدم و با بوق اشغال مواجه شدم.
الله اعلم...
مرسی از بزرگواری جنابتون.

با تشکر از اطلاع رسانی شما..حتما پیگیری میکنم..

گلایه یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام مهندس.
دیروز به یکی از خط های موسسه هرچی زنگ زدم مشغول بود.اون یکی هم کسی برنمیداشت...
چه کنم؟

چه ساعتی تماس گرفتین...من بین 6 تا 8 اونجا بودم..اگر بین این ساعات بوده حتما گوشی تلفن بد سر جاش گذاشته شده ولی اگر در ساعات دیگه تماس گرفتین و مرتب اشغال بوده باید حسابی منشی ها تنبیه بشن...!!!
حتما زمان تماستون رو اطلاع بدهید ..با تشکر از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد