وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

مدرسین نمونه موسسه آبادانی و توسعه روستاها در سال گذشته


براساس ارزیابی برآمده از دانشجویان در پایان سالتحصیلی 89-90 مدرسین ذیل به عنوان نمونه انتخاب و با دریافت لوح تقدیر  از ریاست محترم موسسه مورد تشویق قرار گرفتند:

- خانم رزیتا سیدی                                   گروه ریاضی    
- خانم گیتا اتفاق                                     گروه عمومی
- خانم مهندس بهاره افشین پور                گروه کامپیوتر
- آقای مهندس احمدرضا جعفری                گروه عمران
- آقای دکتر علی حقایق                           گروه عمران
- آقای مهندس فواد سلطانی فعله گری    گروه عمران
- آقای مهندس امید فخرایی                      گروه عمومی
- آقای مهندس بهنام بلمکی                     گروه محیط زیست
- آقای حسام دریایی                               گروه عمران
- آقای مهندس نیما دیماری                      گروه معماری
- آقای مهندس محمدامین کرباسی          گروه معماری
- آقای مهندس احمد رفیعی میرزا             گروه نقشه برداری


بنده هم به نوبه خود به همه دوستان و همکاران دانشمند و فرهیخته تبریک گفته و برای همه آنها آرزوی موفقیتهای بیشتر را دارم...


نظرات 12 + ارسال نظر
صیادخاتونی چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ق.ظ

جناب اقای مهندس امیدی من دوسال در موسسه عمرانو ابادانی دانشجو بودم ودورادور شمارو ملاقات کردم.واسه خودم متاسفم که چرا شمارو زودتر نشناختم.

بی شک هدف هر مدرسی این است که حضوری مفید برای دانشجویان داشته باشد..بنده هم در این راستا تلاش میکنم و راهی طولانی در پیش است..

سمانه سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ب.ظ

همی ی اینا اساتید خیلی خوبین ولی استاد امیدی عالیترین
من الان که دارم ارشد سازه میخونم فقط درسایی که با استاد امیدی داشتم به دردم خورده

عمرانی۸۸که یه درسم باشما افتاد(مقا جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ب.ظ

سلام استاد فکر کنم من دلیل اینکه اسم شما توی لیست اساتید نمونه نیست رو پیدا کردم ازاساتید نمونه با لوح تقدیر تشکر کردن ولی چون شما لیاقتتون بیشتر از این حرفاست وباید تندیس شمارو با طلا بسازن وبه این شکل از شما قدردانی کنن واز اونجایی که موسسه همیشه بوجه نداره گفته خب امیدی رو حذف میکنیم :راحت

sisi جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:31 ب.ظ

استاد بی تعارف می گم استاد برتر گروه عمران خودتونید و بس
اول ترم گذشته که درس تکنولوژی مون با شما بود بعضی ها گفتن برید حذف کنید که افتادید
از نظر نحوه ی تدریس و اخلاق و کلاس دسر من به شخصه فقط از کلاس شما و خانوم سیدی لذت می بردم مخصوصا کلاس شما که ماشالا یه 3 4 ساعتی در خدمتتون بودیم :D
این ام که هر جلسه سوال می کردید خیلی عالی بود حداقل واسه من که تا زور بالا سرم نباشه درس نمی خوانم :D به خاطر همین ام درس شما تنها درسی بود که شب امتاحانش بیدار نموندمو بدون استرس خوابیدم البته انصافا امتاحانتون یه نمه سخت بود ولی ارفاقایی که کردید جبران کرد ( متله اینکه خیلی حرف زدم :D )
فقط اینم بگم که استاد سیدی حقشه حداقل بهترین استاد همدان بشه فکر نمی کنم کسی پیدا شه که از ایشون ناراضی باشه

سوشا پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ب.ظ

سلام استاد
استاد نمونه یعنی فقط مهندس امیدی
مهندس امیدی =عشق=عمرانی همه فن حریف
مهم اینه که همه بچه ها دوست دارن یعنی دوست داشتنی هستی یعنی واسه دانشجو وقت میذاری
ایشالله که همیشه موفق باشی
به استاد سیدی تبریک میگم خدایش لیاقت بیشتر از اینارو دارن حتی در سطح کشور استاد نمونه باشن

ممنون از اظهار لطف شما

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ب.ظ

برای ما که فرقی نمیکنه.
آمار واطلاعات بگه الان روزه ما میگیم شبه
آمارو اطلاعات بگه نفر دیگه اوله ما میگیم شما بهترینی
مهندس امیدی رو عشق است...

ممنون از نظر شما

هومن پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ب.ظ http://matrix2012.loxblog.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری به منم سر بزن
اگه با تبادل لینک موافقی منو با نام ماتریکس و آدرس:matrix2012.loxblog.com لینک کن بع به من خبر بده تا لینکتو بزارم
اگه اومدی به وبلاگم نظر یات نره


ساسی پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام استاد روزه ونمازتون قبول باشه.
استاد تواستادای که انتخاب کردن گل سر سبد همشون رو جا گذاشتن که گل سر سبد شون خودتون هستید(مهندس امیدی) ولی این بدونید کخ استاد نمونه عمران حداقل واسه بچه هایورودی ۹۰شما هستید.اینا زیاد مهم نیست مهم اینه که شما همیشم موفق وسر بلند هستید همیشه.
استاد سیدی خدایش حقشه خیلی گلن.

ممنون از شما . به نظر من همه اساتید فوق و حتی خیلی ها که اسمشون نیست از بنده بهتر هستند..
تنها چیزی که برای من مهمه اینه که با تمام وجود و با عشق به کلاس درس میرم حالا هرکجا و تحت هر عنوانی باشه مهم نیست...
از نظر شما متشکرم

nima چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ب.ظ

با سلام خدمت استاد عزیز
واسه من جای سواله که چرا اسم شما میون اساتید برگزیده نیست.چرا استاد؟؟؟

خوب معلومه ..حتما من برگزیده نبودم...

شاگرد چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ب.ظ

با سلام و آرزوی قبولی طاعات
واسه انجام پروژه به نقشه یک ساختمان ۶ طبقه با حداقل ۱۰۰۰مترمربع زیر بنای کل نیاز دارم در صورت امکان لطفا روی وبلاگتون قرار بدید.با تشکر

باید یه نگاه به نقشه هایی که دارم بندازم اگر با این مشخصات چیزی پیدا کنم حتما براتون تو وبلاگ میذارم..

دانشجو سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ب.ظ

استاد چراصفحه ارزیابی دانشجویان وبلاگتون رو کامل نمی کنید؟

هنوز ارزشیابی ترم گذشته به ما داده نشده هر موقع تحویل دادند ارزشیابی سال گذشته رو هم تو وبلاگ میذارم..

korosh سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ http://www.ir-shop.ir

خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد