وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

نتایج ارزیابی دانشجویان موسسه توسعه و آبادانی در ترم گذشته

بالاخره امروز موسسه توسعه و آبادانی نتایج ارزیابی دانشجویان در ترم گذشته رو ارائه داد فقط بعد از دیدن نتایج یه سوال برام پیش اومد،  معیار انتخاب اساتید نمونه در موسسه چه بوده!!!!!؟؟؟؟ البته این مطلب اصلا مهم نیست مهم اینه که دانشجویان از حقیر راضی بودند و به اعتقاد بنده این بهترین پاداش برای یک مدرس است...



نتیجه ارزیابی درس مهندسی پی -مقطع کارشناسی ناپیوسته عمران -نیمسال 2-89

نتیجه ارزیابی درس سازه های فولادی -مقطع کارشناسی ناپیوسته معماری -نیمسال 2-89

نتیجه ارزیابی درس تکنولوژی بتن و اجرای ساختمان -مقطع کارشناسی ناپیوسته عمران -نیمسال 2-89


برای دیدن ارزیابی سالهای گذشته میتوانید اینجا کلیک کنید

نظرات 4 + ارسال نظر
negar پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام بچه ها



من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .

یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.



استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی

برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد



هم کار با پرستیژ بالا ست

هم رزو مه کاری واستون میشه

هم درآمدش خیلی خوبه

هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین



این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.

پیشنهاد می کنم از دست ندین .

برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک

30009900002424

پیامک کنید.



خودشون باهاتون تماس میگیرن

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه



به دوستاتون هم بگین ثواب داره

دانشجو جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ب.ظ

درمورد تشکیل کلاس درجای دیگری نیست دوست بنده داوطلب رشته مدیریت است میخاهد ازمهندس شاهی بپرسد مطالبی که اقای شاهی سرکلاس میگوید چقدر باسرفصلهای مدیریت تناسب دارد واینکه این کلاس رو میتونه بیاد بااین وجودیانه

تا جایی که من اطلاع دارم بله برای تمامی رشته ها قابل استفاده است همین دوشنبه ساعت 6 تا 8 به موسسه سهروردی مراجعه فرمایید تا بتوانید در اولین جلسه شرکت کنید.

دانشجو پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ب.ظ

سلام وعرض خسته نباشید میخواستم اگر ممکنه شماره موبایل مهندس شاهی یااگر مقدور نیست ایمیل ایشان رو به ما بدهید یکی ازدوستان ما داوطلب رشته مدیریت است ومیخواهد درمورد کلاس باایشان صحبت کند ممنون

در مورد تشکیل کلاس فقط از طریق آموزشگاه سهروردی اقدام فرمایید چون تشکیل این نوع کلاس ریاضی (روش ویژه) فقط در انحصار آموزشگاه سهروردی است و تشکیل کلاس در مکانی دیگر مجاز نیست.

دانشجو چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ب.ظ

سلام استاد تبریک میگم!
ببخشید استاد میخواستم ببینم ارزیابی بقیه استادها رو هم میتونیم ما بفهمیم؟ از کجا باید پیگیری کنیم؟

راستش فکر نمیکنم چون حتی اساتید دیگه هم نمیتونن ارزیابی بقیه رو نگاه کنن و در واقع محرمانه حساب میشه ولی بنده تصمیم گرفتم چه ارزیابی خوب باشه چه بد اون رو در وبلاگ بذارم ..حتی قصد دارم ارزیابی های سالهای قبلی رو هم بعد از اسکن کردن رو وبلاگ بذارم ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد