وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

دوره دوم کلاس مکانیک خاک و ریاضی

پس از برگزاری و اتمام دور اول کلاس مکانیک خاک  ویژه کنکور کارشناسی ارشد عمران در 27 حلسه، به اطلاع دانشجویان و داوطلبان  میرساند که اولین جلسه دور دوم روز جمعه (15 مهرماه)  ساعت 3:30  الی 6  برگزار میگردد.

پیش پرداخت جهت ثبت نام قطعی : 100 هزار تومان

بقیه شهریه پس از مشخص شدن نفرات تعیین میگردد


همچنین اولین جلسه  دور دوم کلاس ریاضی (روش ویژه کنکور ارشد) توسط مهندس شاهی روز دوشنبه 11 مهرماه ساعت 6 الی 8 در موسسه سهروردی تشکیل خواهد شد

هزینه کل این دوره : 160 هزار تومان



نظرات 1 + ارسال نظر
دانشجو سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام استاد.یه سوالی دارم و می دونم جواب دقیق دادن بهش شاید شمارو به زحمت بندازه.ولی اگه ممکنه اینکارو بکنید!چون شما یقینا در بالادست نظیر سازمان سنجش یا رده های پایین تر افرادی رو میشناسید که جوابی برای این سوال داشته باشن ولی ما چی؟اول خدا بعدا شما...
سوالم در مورد شرایط دانشجویان ممتازه!
سازمان میگه افرادی که کارشناسی رو تو 8 ترم تموم کنن و معدل کلشون هم جز بالاترین ها باشه میتونن از تسهیلات دانشجویان ممتاز کشوری(10درصد برتر برای انتخاب رشته ارشد بدون کنکور) استفاده کنن.
من دارم تو دانشگاهی درس میخونم که ترم تابستانی هم ارائه میده.
حالا سوالم اینه اگر فرض کنیم من جزء اون ده درصد باشم و تابستان سال آخرم رو سپری کنم میتونم ترم تابستونی هم بردارم یانه؟
به عبارتی آخر شهریور من فارغ التحصیل حساب میشم ولی تو سیستم دانشگاهی هنوز سه چهار واحدی پاس نشده دارم و تو این مدت سازمان داره لیست دانشجوهای برتر رشته هارو تهیه میکنه.برام حیاتیه که بدونم اگر تو این شرایط قرار بگیرم جزء لیست خواهم بود یانه؟اگر باشم که خیالم راحته و تا آخر شهریور این چند واحدرو میپاسم.اگرم بدونم همین چند واحد کم ارزش منو از لیست جدا میکنه مجبورم تو ترم قبلش که ترم بهارمیشه خودمو تحت فشار مضاعف بگذارم و این واحد هارو هم تو ترم بهار پاس کنم.
حالا خواهش میکنم منو از این سردرگمی خارج کنید.چون بدجوری فکرمو مشغول کرده.
با سپاس

کوتاه و مختصر جوابتون رو میدم..به هیچ وجه ریسک نکنید و سعی کنید هر طور شده بدون حساب کردن روی ترم تابستانی در همان 8 ترم فارغ التحصیل شوید چون حتی اگر امسال هم به شما بگویند که امکان این کار هست ممکن است سال بعد کلا قانون به هم بریزد و یا هزار طور اتفاق غیر قابل پیش بینی بوجود بیاد..با هر زحمتی که شده 8 ترمه تمام کنید و ریسک نکنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد