وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

دور دوم کلاس مکانیک سیالات ویژه کنکور ارشد عمران

به اطلاع علاقمندان و دانشجویان عزیز میرساند دور دوم کلاس مکانیک سیالات ویژه آمادگی برای کنکور ارشد عمران از هفته آینده در موسسه سهروردی آغاز خواهد شد


روز پیشنهادی : شنبه ها ساعت 18 الی 20



نظرات 9 + ارسال نظر
دانشجو دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ق.ظ

استاد منم دقیقا با کامنت بالا موافقم شعرهایی که شما میذارید واقعا قلب آدمو روشن میکنه و خیییییلی امید بخشه همیشه بذارین مرسییییییییییییییییییییی

خواهش یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ق.ظ

دنباله های ذهن من میرسد به شبنم های صبحگاه که روی اقاقی ها دراز میکشند و رقص خورشید و ماه را نظاره گر هستند.
این فقط یک یادآوری برای مهندس امیدی است که بازم از این جمله های زیبا برامون تو وبلاگ قرار بده.
دوست دارم هر از چندگاهی که وارد وبلاگتون میشم روحم با جمله های زیبای شما و فقط شما تازه بشه.چرا شو نمیدونم
این همه جمله زیبا تو وبلاگای جورواجور ریخته.ولی هیچ کدوم به اندازه جملات شما بهم فاز نمیده.فکر کنم به این خاطره که افراد دیگه ازروی احساساتشون یه چیزایی میگن و تو اینترنت منتشر میکنن.ولی جملات شما آمیخته با احساس و معرفت و دانشه.دقیقا فکر کنم همینه که منو جذب خودش کرده
لااقل هفته ای یک بار یه صفایی بهمون بدید مهدس عزیز

گاهی اوقات کلمات ما را به دنبال خود میکشند ...سالها قبل اولین بار که این شعر رو میخوندم من هم چنین حسی داشتم . ..سالها در پی افق خویش و همینک نیز .....

می خواهم آب شوم
در گستره افق
آنجا که دریا به آخر می رسد
و آسمان آغاز می شود
می خواهم با هر آنچه مرا در بر گرفته یکی شوم.
حس می کنم و می دانم
دست می سایم و می ترسم
باور می کنم و امیدوارم
که هیچ چیز با آن به عناد بر نخیزد
می خواهم آب شوم
در گستره افق
آنجا که دریا به آخر می رسد
و آسمان آغاز می شود.....

رد خواهش یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ق.ظ

استاد تقصیر خودم بود.قبل از اینکه سایتای وطنی رو بگردم رفتم دنبال کرک تو سایتای اونور آبی.
آسان دانلود خود برنامه رو همراه با کرکش گذاشته
خداحافظ

خواهش یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ق.ظ

مهندس جان کارم بدجوری گیره.لطف کنید کمکم کنید
در به در دنبال کد اکتیویشن RECOVER MY FILES V4.9.2 1204
گشتم ولی پیدا نکردم که نکردم.
راستش خود برنامه رو دانلود کردم ولی سریالش...!!!
خواستم همونجور که تو قسمت بالایی دوست ورودی 89مون رو راهنمایی کردید منم تو این مورد کمک کنید.
تشکر

ج................ک شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ق.ظ

فقط یک ایرانی میتواند هرچیز را که به زمین افتاد با یک فووت ضد عفونی کند :-DDDD

۸۹۱۵۰۳۵۰۸۷ شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ق.ظ

سلام.خیلی خیلی ممنون.

۸۹۱۵۰۳۵۰۸۷ جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام ممنون از اینکه پاسخ دادید.علاوه برپلان مقاطع ونماوسایت پلان هم لازم دارم.استاد طرحم آقای خدایاری هستن و ازمون خواستن که پلان ۲بیمارستان یکی در ایران ودیگری در خارج از ایران،رو تحلیل و بررسی کنیم.باز هم ممنونم.

یه نگاهی به این فایل بندازین ببینید به دردتون میخوره یا خیر
http://s2.picofile.com/file/7154608602/FB905d01.pdf.html

۸۹۱۵۰۳۵۰۸۷ پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ب.ظ

لبخند بهانه ایست برای زنده ماندن لحظه هایت سرشار از بهانه سلام وقتتون به خیر در این که شما خوب درس دادید شکی نیست و نظرسنجی دانشگاه به هیچ عنوان دارای ارزش نیست موقع نظر سنجی اکثر دانشجو ها خیلی سطحی به این مسئله نگاه کردند در ضمن برای درس سازه فلزی از کلاس ما نظر سنجی نکردند.استاد پلان بیمارستان خارجی میخوام داخل سایت ها گشتم ولی پیدا نمی کنم میشه راهنماییم کنید.خیلی ممنون

با تشکر از نظر شما
در مورد پروژه ای که میخواین با جزییات بیشتر توضیح بدید و برای من ایمیل کنید تا بتوانم کمک بیشتری به شما کنم..یعنی فقط پلان بیمارستان برای شما کافیه یا خیر؟

دانشجو چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ

salaam ostad
omidvaram haletoon khob bashe
ostad darse mekanik khakemoon ba ostad ohedi erae shode bood bedoone hamahangi ba daneshjooaaa avaz shode ba ostad ajor loo erae shode alanam bishtare bache ha narazi an o hazeran darso hazf konan choon salan az in ostad razi nistim
ba mohandes jafari am sohbat kardim goftan ostade dg ie naboode goftan ba shoma am sohbat kardan shoma vaght nadashtid va farmodand k age shoma movafeghat konid eshanam movafeghan
ostad 30 40 nafar az daneshjooaa vaghe an az shoma khahesh mikonim ye vaghte khali dorost konid in darse mekanik khak ro shoma bardarid ostad midoonim saretoon kheili shoolooghe vali bachehaye vorody89 hamegy in khahesho az shoma daran
khaheshan in lotfo dar hagh bacheha konid

با سلام به شما و بقیه دانشجویان عزیز
از اینکه نسبت به بنده لطف دارید بسیار سپاسگزارم ..من برنامه خودمو برای شما میگم میتویند خودتون قضاوت کنید که آیا وقتی باقی میمونه یا نه...
بنده هر روز از ساعت 8 تا 4 بعد از ظهر در دانشگاه بو علی سینا هستم
شنبه ها ساعت 4-6 و 6-8 در موسسه سهروردی کلاس سیالات 2 گروه
یکشنبه ها 5 -7 سیالات موسسه سهروردی
دوشنبه 4:30 تا 7:30 مقاومت مصالح موسسه آبادانی و توسعه
سه شنبه مقاومت مصالح 6 تا 8 مقاومت مصالح (4-6 هم گروه جدید خاک )
چهارشنبه 4:30 تا 7:30 ماشین آلات موسسه آبادانی و توسعه
پنج شنبه ها : حضور در جلسات هیت مدیره شرکت سازه آزمای غرب و کمیته تخصصی ژئوتکنیک + راهنمایی تیم تشکیل شده جهت مسابقات بتن سبک امیر کبیر
جمعه : 10-12 مقاومت مصالح و 3:30 تا 6:30 مکانیک خاک موسسه سهروردی
تازه میدونید که با اینکه مدیر گروه دانشگاه آژاد و پیام نور هردو از دوستان نزدیکم هستند ولی تدریس در دانشگاه آزاد و پیام نور رو هم به خاطر همین رد کردم
به تمام اینها کارهای شخصی هم اگه اضافه کنید اونوقت متوجه میشید که بیش از حد امکان دارم فعالیت میکنم ..
حال قضاوت با شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد