وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

زندگی چیست؟

میزی برای کار....کاری برای تخت....تختی برای خواب....خوابی برای جان...جانی برای مرگ....مرگی برای سنگ

سنگی برای یاد...

این است زندگی.....این است زندگی...!!!


یادی از حسین پناهی...




نظرات 6 + ارسال نظر
متقیان یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ب.ظ

با عرض سلام خدمت استاد گرام و عزیز.از بابت اشعاری که پسر عمه عزیز .مرحوم حسین پناهی سوق.بازم مرسی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ب.ظ

استاد خیلی باحالی
دوستت دارم

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ

استاد قضیه ی این عکسای خودتون که تو وبلاگ میگذارید چیه؟
چرا صاف و صوف نیست؟اینطوریش کردید که قابل سوء استفاده نباشه یا فیلتر خود وبلاگه؟

بخاطر حجم بسیار کم عکس کمی مات شده ..که بنظر من اصلا چیز مهمی نیست..

طاهری سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ http://behzadtaheri.blogfa.com

سلام شما از حسین پناهی گفتیید ما هم از حسین پناهی مطلبی داشتیم که...........................................
وصیت نامه ی حسین پناهی
مرحوم حسین پناهی وقتی زنده بود گفت:بعد مرگم مردم میفهمند من کی بودم و چرا شخصیتم این شکلیست...




واین وصیت نامه ی بازیگر همیشه جاویدان ما حسین پناهیست..







"قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا 50 سانت به خدا نزدیک تر باشم"




"بعد از مرگم انگشتان مرا در اختیار اداره ی انگشت نگاری قرار دهید"




"به پزشگ قانونی بگویید روح مرا کالبد شکافی کند! به آن مشکوکم"




"ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک کاری کنند"




" عبور هر گونه کابل برق و تلفن و لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب اکیدا ممنوع است"




"بر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی گورستان راتماشا کنم"




"کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید شاید آنجا هم نیاز باشد"




"مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند"




"روی تابوت و کفن من بنوسید:این عاقبت کسی است که ز گهواره تا گور دانش بجست"




"دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند درچمنزار خاکم کنید"




"کسانی که زیر تابوت مرا میگیرند باید هم قد باشند"




"شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید"




"گواهینامه رانندگیم را به یک آدم مستحق بدهید ثواب دارد"




"در مجلس ختم من گاز اشک آور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند"




"ازینکه نمیتوانم در مجلس ختم خودم حضور یابم قبلا پوزش می طلبم"




"به بهشت نمیروم اگر مادرم آنجا نباشد"








روحش شاد

طاهری سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:25 ب.ظ http://behzadtaheri.blogfa.com

سلام استاد دلم برات تنگ شده شی کار کنم شما که دیه تحویل نمیگیرین با ما درس بر نمیدارین نه مکانیک خاک نه مهندسی پی نه .....................حالا خوب درس دادنو جو کلاس بماند ولی یه چیزایی هست که گفتنی نیست من الان از او حسا کم دارم شی کارش کنم خیلی سالاری به ماهم سر بزن
ببشخا همدانی نوشتم فکر کردم ایجوری بهتر به دل مینیشه

ممنون

[ بدون نام ] دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ق.ظ

خیلی قشنگ بود دست خوش استاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد