وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

دانلود فایل پاورپوینت ارائه شده در کلاس ماشین آلات

با توجه به درخواستهای مکرر دانشجویان جهت قرار دادن فایلهای ارائه شده در کلاس ماشین آلات تصمیم گرفتم تا برخی از این فایلهای آمورشی را از طریق وبلاگ در اختیار دوستان قرار دهم.

نوع فایل : powerpoint  - حجم فایل : 4Mb    -  زبان : English


دانلود فایل پاور پوینت در مورد تراکم خاک و انواع غلتکها

نظرات 5 + ارسال نظر
دانش+جو جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام استاد واقعأ خسته نباشید.یه عرضی داشتم این که واقعا کلاسای شمارو دوست دارم ولی چطور تا ۲ روز مونده به امتحانات سر کلاس ماشین آلات حاضر باشیم چون نمره های کلاسی هم شامل حضور در کلاس هم است.....

اجباری در کار نیست ..اما اگر اجازه دهند و دانشگاه برقرار باشد دوست دارم که کلاس برگزار شود...

سعید نظری چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ

سلام استاد، روز بخیر.
از این که این همه زحمت بی دریغ می کشین صمیمانه متشکرم. با وجود اساتید محترمی مثل شما انگیزه درس خوندن تو بچه ها بالا میره. ما وقتی میبینیم شما انقد با حوصله و دقیق و عالی درس میدین، تشویق میشیم. من سال 89 دانشجوی شما بودم، خدا خودش میدونه تو جمع بچه ها تا اسم شما میومد همه از خوب درس دادنتون حرف می زدیم. بازم ممنون. کشور به امثال شما نیاز داره.

متشکرم...من هم به داشتن دانشجویان فهیم و پر تلاش افتخار میکنم و اعتقاد دارم چیزی جز وظیفه انجام نداده ام..

م یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام استاد.خسته نباشید.بسیار لطف کردید

هادی چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ق.ظ

سلام.دستتون درد نکند.

هادی چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ق.ظ

سلام.دستتون درد نکند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد