وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

آزمون آزمایشی آنلاین کارشناسی ارشد سراسری و آزاد

برای شرکت در این آزمونها که از طریق اینترنت برگزار میگردد  ابتدا  اینجا کلیک کنید پس از ورود به سایت مربوطه باید ثبت نام کنید و هزینه آزمون را بصورت آنلاین از طریق کارتهای شتاب بپردازید.

فکر میکنم هزینه حدود 10 هزار تومان باشد.

نظرات 8 + ارسال نظر
هادی شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:26 ب.ظ

سلام.استادموضوع پروژه کارشناسی که تو کامنت بالا گفتم مربوط به روستا میشه میدونم که به عمران مربوط نمیشه شماچون پایان نامه رو انجام دادید توچارچوب خاصی بودمطالبی رو جمع کردم ولی نمیدونم که چطور باید مطالب رو بهم ربط بدم چند جلسه بعد از کلاس میخاستم مزاحمتون بشم که نشد ممنون

داریوش جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ق.ظ http://chahardoli.blogsky.com

بد شانس ترین نسل تاریخ ایران، ما هستیم!... چرا؟ چون تو نوزادیمون شیر خشک نایاب شده بود… بچگیمونم که دوران جنگ بود… دوران تحصیل هم هر چی طرح بود رو ما امتحان کردن… نظام قدیم، نظام جدید، نظام خیلی جدید… رسیدیم دانشگاه تعداددانشگاه هاودانشجوها بیداد کردن… فارغ التحصیل شدیم به خاطر زیاد بودن جمعیت کار پیدا نشد… ماشین خریدیم بنزین سهمیه بندی شد... بعضی ها هم که ازدواج کردن تورم کمرشونو شکست و روزگارشون سیاه شد...

هادی سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ب.ظ

سلام.استاد دور جدید کلاسهای ارشدتون از کی شروع میشه؟ مدرک دانشگاه آزاد معتبره یا غیر انتفاعی در مقطع کارشناسی ارشد؟ممنون

انشالله بعد از آزمون ارشد سراسری دوباره ثیت نام میکنیم فعلا درگیر جابجایی موسسه هستیم..
به نظر من در مقطع ارشد فقط و فقط مدرک سراسری بدرد میخوره

دانشجو یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ

با سلام لطف میکنید جندتا عکس از تالار قران همدان که در حال ساخته بدارید تو وبلاگتون. باتشکر

اگر عکسی فنی دارید ارسال کنید بنده عکسی از این پروژه در اختیار ندارم

محمد حسین یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ب.ظ

سلام استاد واقعا ممنون که به سوالم جواب دادید،در ادامه ی سوال قبلیم اینکه کلا مهندس عمران نظارت-اجرا-طراحی-محاسبات و داره که من اگه مهندسی تکنولوژِی بشم فقط میتونم نظارت و اجرا بکنم و اون دو تای دیگرو نمیتونم انجام بدم،درسته؟
ولی به نظرم اگه اینجوری باشه این ناحقی در حق ماست،چون فکر کنم ما تمام درسای کارشناسی پیوسته ی عمران بجز بارگزاری و میخونیم تازه فکر کنم حدودا بین 15-20 واحدم بیشتر پاس میکنیم
بعد یه چیز دیگه استاد من تو آزمون سرارسری غیرانتفاعی توسعه و آبادانی همدان قبول شدم ولی خانوادم نزاشتن بیام همدان الان خودشونم پشیمونن،میخواستم ببینم تراز رشته های کاردانی به کارشناسی سال پیش کنکور آزاد و از کجا میتونم گیر بیارم؟
یه دنیا ممنون....که وقت ارزشمندتونو واسه کسانی امسال من میزارید

همینطوره یعنی شما طراحی (محاسبه) ندارید...البته مطمئن نیستم ولی تراز رو میشه از اینترنت با کمی جستجو پیدا کرد...

محمد حسین شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید یه سوالی خدمتتون دارم که واقعا ذهنمو مشغول کرده
من دانشجوی ترم 1 کاردانی عمران-کارهای عمومی ساختمان دانشگاه آزاد هستم میخواستم ببینم همین کاردانیمو بخونم و بعد بالافاصله کارشناسی شرکت کنم یا امسال دوباره کنکور آزاد و بدم و مهندسی عمران همون دانشگاهمون و قبول شم و تطبیق واحد بزنم؟
ولی این مشکلات وجود داره
1.اینکه از استادمون پرسیدم گفت اگه از کاردانی به کارشناسی بخونی میشی مهندس تکنولوژی عمران و حق محاسبه نداری!!!
2.اگه الان توی آزمون سراسری آزاد شرکت کنم و مهندسی عمران همون دانشگاهمونو قبول شم فقط یه سری واحدامونو که قطعا زیر 20 واحد توی 2تا ترم به شرط نمره ی بالای 12 تطبیق میزنن!!!یعنی یه ترمم به حدر میره
تو رو خدا راهنماییم کنید من خودم مایلم همین کاردانیو بخونم و بالافاصله مهندسی عمران و قبول شم ولی اینجوری که شنیدم مهندسی عمران با تکنولوژی عمران خیلی فرق داره،لطفا شمام فرقشو بگید
مطمئن باشید با این کارتون به من خیلی کمکم میکنید
واقعاااا ممنووووووون

با سلام
اینکه اگر مهندسی تکنولو‍ی بشین حق طراحی به شما تعلق نمیگیره درسته اما میتونید ناظر ساختمان باشد و از این حق امضا استفاده کنید..به نظر من فرق بین ناظر بودن با طراحی و نظارت توامان اصلا اونقدر نیست که بخواین بخاطرش دوباره یه مسیر رو برگردین و عمر و وقت که این روزا از همه چیز مهمتره رو هدر بدین..در ضمن با اضافه شدن هر ساله سیل فارغ التحصیلان عمران زبه جرگه مهندسین ناظر و طراح فکر نمیکنم تا چند سال دیگه اصلا درآمدی از طراحی و نظارت نصیب کسی بشه..
نکته دیگه اینه که در هررشته که هستین باید با نمرات خوب دروس رو پاس کنید وگرنه امکان استفاده از رشته بسیار کم میشه و وقت هدر دادنه...این روزها چیزی که از رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل مهمتره ، نمرات خوب و بلد بودن مهارت شغلی در رشته مورد نظره...
به هر حال در نهایت تصمیم گیرنده شما هستید..
موفق باشید

هادی چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ب.ظ

محفل آریائی تان طلایی.دلهایتان دریایی.شادیهایتان یلدایی.یلدایتان مبارک باد دراین شب اهورایی

هادی ودوستان87 چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام استاد.خسته نباشید.این ترم پروژه کارشناسی داریم کارهای مطالعاتی زیادی روانجام دادیم اما نمیدونیم چطوربه هم ربطشون بدیم میشه لطف کنیدواگه امکانش هست یه روش تحقیق خوب ودرست رو تو وبلاگ قرار بدیدتا هم ما وهم بقیه دوستان استفاده کنن ممنون

بستگی به موضوع انتخابی هم داره..سر یکی از کلاسها بیایین تا راهنماییتون کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد