وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

دروس ترم آینده

در نهایت  بنابر برنامه اعلامی  جهت تدریس  دروس ذیل در ترم آینده در خدمت دانشجویان موسسه آبادانی و توسعه خواهم بود


رشته کارشناسی پیوسته مهندسی عمران

نام درس

تعداد واحد

تعداد گروه

پیش نیاز

زمان امتحان

مکانیک خاک

3

1

زمین شناسی مهندسی و مقاومت مصالح یک

12/4/91


رشته کارشناسی ناپیوسته مهندسی عمران

نام درس

تعداد واحد

تعداد گروه

زمان امتحان

مقاومت مصالح یک

3

1

6/4/91




نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام استاد :
استاد این ترم خیییییییییلی دوست داشتیم با ما ( معماری ها ) درس بردارید اما متاسفانه به دلایل نامعلوم نشد
واقعا سازه فلزی را عالییییییییییی فهمیدیم ، ای کاش سازه بتنی هم بودید
الان از این درس جز حل مسئله چیزی نفهمیدیم
تازه اونم مسائل فقط در حد جزوه ، خیلی دوستت داریم
مرسی برای زحمت هایی که برای ما کشیدی

سپاسگزارم ..بنده هم خود تمایل داشتم تا حداقل یک درس در خدمت گروه معماری باشم ..بسیار هم از رفتار و اخلاق و نزاکت بالای دانشجویان معماری راضی بودم...برای همگی شما آرزوی موفقیت میکنم...

امیرحسین پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام آقای امیدی من امروز با وبلاگ شما آشنا شدم،میخوام رشته ی عمران و بزنم ولی گرایش نقشه برداری میخواستم ببینم این گرایش عمران چطوریه،بازار کار خوبی داره؟
من پسر هستم
ممنون

بله برای کار کردن و خصوصا آقایان رشته خوبیست و فعلا بازار کار خوبی دارد...

علی چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید
من دانش آموز پیش دانشگاهی هستم و میخوام تو انتخاب رشته ی دانشگاه آزاد رشته شهرسازی و انتخاب کنم،میخواستم اگه میشه یکم در مورد این رشته و بازار کارش برام توضیح بدید؟

ممنون

البته این رشته جزو کرایشهای معماریه و باید از اساتید معماری سوال کنید ولی تا جایی که بنده اطلاع دارم در صورتی که از دانشگاه معتبری باشید و مهارت کافی را پیدا کنیدد رشته خوبیست...این رشته در مورد چیدمان قسمتهای مختلف شهری و ارتباط منطقی آنها است..

................ چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام.از زحمات وتلاش شما در طول ترم تشکر میکنیم امیواریم که پاینده وپایدارودلسوز باشید همیشه وهمیشه.یا علی

متشکرم ..برای همه شما آرزوی موفقیت دارم...

دلتنگ سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ب.ظ http://heidarinet.blogfa.com

سلام
اگه بدی کردم
اگه نامردی ازم دیدید
اگه ظلم کردم
اگه وجودم ناراحتتون کرد
اگه دست نوشته و دل نوشته هام بد بود
حلالم کن

منم توی بین الحرمین دعا گوتونم

عبدالحسین ( دلتنگ )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد