وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

نیازمند منشی دفتری

به یک منشی ساده جهت پاسخگویی به تلفن و انجام  امور دفتری ارباب رجوع (مالکان ساختمان) در همدان نیازمندیم.


ساعت کاری 9 الی 13  و 15:30 الی 18:30       حقوق : 200000  تومان (فاقد بیمه)




نظرات 7 + ارسال نظر
دانشچوی سابق شما دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ

با سلام
گواهی دوره تکنسین آزمایشگاه بتن به جهت رعایت اصول آکادمیک در انجام آزمایشها مد نظر شماست یا صرفا به عنوان مدرک؟
اگر منظور شما حالت اول است که باید خدمت شما عرض کنم که حتی یک آزمایش و یک موضوع که بنده در طول 4 سال تحصیل خود در دانشگاه ها آموختم نه تنها در محیط کار کمکی نکرد بلکه گاهی باعث سردرگمی نیز می شد و اگر حالت دوم مدنظر شماست باید عرض کنم که به نظر من اینگونه دوره هایی که شخص دارای تجربه در آن می باشد سودی ندارد و در حال حاضر در حال آغاز دوره های بازرسی جوش هستم و به نظرم دوره تست جوش مفیدتر از آزمایشگاه بتن است.
با تشکر

این دوره توسط فنی و حرفه ای برگزار میشود و اگر بخواهید در آزمایشگاههای دارای صلاحیت از نظام مهندسی مشغول شوید حتما باید گواهی این دوره را ارائه کنید چون نظام مهندسی از شرکتها این گواهی را مطالبه کرده است..و شرکتهای خدمات آزمایشگاهی ملزم به استخدام تکنیسن های دارای گواهی هستند

دانشچوی سابق شما سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید
بنده ورودی 88 موسسه توسعه و آبادانی کاردانی به کارشناسی عمران عمران بودم. از بچه ها شنیدم که به یک آزمایشگر در آزمایشگاه نیاز دارین. من به مدت دو سال به صورت پارت تایم در آزمایشگاه ژئوتکنیک و مقاومت مصالح شرکت سیناب غرب (تحت نظر دکتر تدین) فعالیت داشتم.
به اکثر آزمایشهای رایج بتن ، خاک ، سیمان و آسفالت و آزمایشهای در محل از قبیل نمونه گیری بتن، دانسیته در محل ، بارگذاری صفحه و نمونه گیری آسفالت و ... تسلط دارم.
در صورت تمایل جهت همکاری با ذکر شرایط کار اطلاع دهید.
با تشکر

اگر گواهی دوره تکنیسن آزمایشگاه بتن از طرف فنی و حرفه ای دارید شماره تماس خود را قرار دهید ..در غیر اینصورت در دوره مذبور سریعا ثبت نام کنید و پس از پایان دوره تماس بگیرید

من یک آقاهستم جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ب.ظ

چراخانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جواب الزامی است.............

به همان دلیل که در مورد کار در عسلویه فقط آقا مورد نیاز است...سیاری از کارها مناسب خانمها نیست از لحاظ محتوی و مکان و ... برخی از کارها مانند این هم تجربه ثابت کرده که چه از لحاظ نوع کار و چه از لحاظ میزان حقوق مناسب آقایان نیست ..

roya جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ق.ظ

برای منشی متقاضی هستم-مدرک کاردانی و کارشناسی عمران-

با شماره 09185858200 تماس بگیرید

دانشجو پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید مکان وشرایطش چیه؟ وچطورباید تماس گرفت؟زیرنظرخودتونه؟

بله خودم نظارت دارم- مکان یک دفتر کوجک شرکت مهندسی است (بر خیابان اصلی) ، توضیح اینکه دفتر داخل ساختمان نیست و دید بیرونی دارد.. برای پاسخگویی به مالکان ساختمان و طبقه بندی پرونده ها
با شماره 09185858200 تماس بگیرید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ب.ظ

سلام استاد منظورتون از منشی منشی خانمه من تازه فار غ التحصیل شدم (جنسیت مرد) میتونم بیام

بله(منشی خانم)- متاسفانه خیر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:58 ب.ظ

با سلام خدمت استاد گرامی
لطفا میشه درباره گرایش مدیریت پروژه بنده رو یه کم راهنمایی بکنید ودرباره این رشته یه کم توضییح بدید.
با تشکر

در مدیریت پروژه زمان بندی و نحوه بکار گیری از نیروها در حالات بهینه بررسی میشود ..این مطلب در پروژه های بزرگ بسیار بسیار با اهمبت است و در صورت نداشتن این نوع برنامه ریزی پیشرفت پروژه بسیار کند شده یا در برخی مواقع غیر ممکن خواهد شد..اخیرا این رشته از اهمی خاصی برخوردار شده و با توجه به اینکه سالانه تعداد کمی در مقطع کارشناسی ارشد در این رشته پذیرش میشوند در صورت مسلط بودن به کار از بازار کار بسیار خوبی بهره مند است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد