وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

حل تشریحی مکانیک خاک کنکور ارشد 91

 سوالات مکانیک خاک کنکور کارشناسی ارشد عمران 91 را  حل و بصورت یک فایل فشرده شامل 6 صفحه آماده کرده ام که امیدوارم در یادگیری مطالب و نکات کنکوری مفید باشد ..میتوانید این فایل را از لینک زیر دانلود نمایید. با امید موفقیت همه دانشجویان عزیز در مقاطع تحصیلی بالاتر ...



حل تشریحی سوالات مکانیک خاک کنکور کارشناسی ارشد عمران 91 (757 kb )

نظرات 20 + ارسال نظر
دانشجو دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام استاد
استاد تمرینهایی که برای کلاس مکانیک خاک دانشگاه عمران وتوسعه فرمودید تووبلاگ میزنم پیداش نمی کنم.

به موقع در وبلاگ قرار میگیرد

هادی یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام عرض ادب احترام وخسته نباشید خدمت استاد عزیز وباسواد ودلسوز.استاد چند وقته که هر روز وبلاگتون رو چک میکنم مطلب جدیدی نذاشتید مثل قبل منتظر مطالب جدید وخوب شما استاد عزیز هستیم.توی این روزهای سرد هرجا باهر تفکری که در حال ساخت سقفی برای همنوعی هستید ان شاءاله که گرم گرم باشید.حق نگهدارتون

این روزها بسیار سرم شلوغه و درگیر چندین پرو‍ه بصورت همزمان هستم..انشالله سعی میکنم وبلاگ رو به روز نگه دارم....

دلناز یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ق.ظ

استاد اگه میشه نرخ های بها را در سال ۹۰ رو توی وبلاگتون بگذارید
برای درس متره و برآورد نیازمندیم.
با تشکر

سینا جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ

سلام مهندس
به نظر من اگه سوال 77 فشار کل رو در نظر بگیریم جواب 4/3 میشه.
نظر شما چیه؟
فرض غلطی هم نمیتونه باشه.
پاسخ:
منظورتون سطح مثلثهای فشاره ؟ دیگه اسم اون میشه نیرو یعنی نسبت نیروی محرک به مقاوم میشه

مهندس سنجش 4/3 رو به عنوان گزینه صحیح اعلام کرد

در اینصورت صورت سوال و پاسخ آن باهم متناسب نخواهند بود و میرود جزو سوالات مشکل دار سنجش. چون همانطور که قبلا گفتم سطح زیر منحنی تنش نامش نیرو میشود و باید در صورت سوال ذکر میکرد : نسبت نیروهای مقاوم و محرک.

Messi10 جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:45 ب.ظ http://rs10.loxblog.com

سلام مهندس
کلید سوالات ارشد امسال تو وبلاگی که براتون گذاشتم هستش.اگه خواستید تو وبلاگتون بزاریدش

دانشجو پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ

سلام استاد کددفترچه کنکور من207cبوده چطور میتونم گیرش بیارم؟شما میذاریدش رو وبلاگتون؟
ممنون میشم؟

متاسفانه من هم در اختیار ندارم

کیوان جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:40 ب.ظ

استاد تو رو خدا دفترچه کد D رو بگذارید دارم سکته می کنم بابا

متاسفانه گاهی حتی 1 ساعت وقت هم برای کارهای برنامه ریزی نشده باقی نمیماند امروز برنامه ام تا 9 شب بصورت فشرده پر است اگر رمقی باقی بود انشالله امشب..

هادی جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام.روز مهندس برشما استاد ومهندس عزیز وسایر مهندسین واقعی وباسواد مبارک.

متشکرم

شاگرد جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ق.ظ

با سلام خدمت استاد گرامی روز مهندس مبارک

متشکرم

کنکوری جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام استاد
استاد ژاسخ سوالات ارشد امسال تو سایت ارشد عمران اومده.
استلد من سوالاتی که زدمو چک کردم.کلا ۴۳سوال زدم که ۲۳ درست و ۲۰ غلط.حدودا ۱۲ درصد میشه.امید هستش؟؟

البته نمیتوان پیش بینی قطعی کرد اما فکر میکنم احتمال قبولی با میانگین درصدهای پایین امسال بیشتر است.

پروانه جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ق.ظ http://tanori1215.blogfa.com/

سلام
با مطلبی با عنوان مهندسی وجود( تقدیم به مهندسان شهید داریوش رضایی نژاد و مصطفی احمدی روشن....) به مناسبت روز مهندسی به روزم
تشریف بیاورید
یاحق

messi 10 پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ب.ظ http://rs10.loxblog.com

سلام استاد.
استاد من تو کنکور کلا 55 سوال زدم.اگه خیلی بدبینانه بگم 15 تا غلط زده باشم اونوقت امیدی هست؟؟؟
ممنون میشم اگه جواب بدبد

برای امسال فکر میکنم امیدی هست!!

کیوان پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ق.ظ

استاد این سوالاتی که حل کردید واسه کدوم کده(A B C D)
اگه کد D هست سوالاتشو رووبلاک بگذارید

تا جایی که یادمه کدD بود دقیق نگاه میکنم اگه D بود میذارم تو وبلاگ

دانشجو سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام.آقای مهندس از بچه هایی که میشناسید و تو آموزشگاه شما بودن خبری دارید؟درصدهاشون چطوره؟
به نظر شما با چه میانگین درصدی میشه خاک و پی بوعلی رو آورد؟

راستش جز یکی دو نفر از بقیه بی خبرم ...البته تا وقتی که رتبه ها نیومده نمیشه قضاوت کرد
فکر میکنم امسال با میانگین حول و حوش 16 تا 17 درصد بشه قبول شد..

ش سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:59 ب.ظ

سلام استاد امیدی!
مرسی بابت ای ن همه انگیزه که ایجاد میکنید .استا واقعا علاقه تحسین بر انگیزه !
ممنون

سینا سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام مهندس
به نظر من اگه سوال 77 فشار کل رو در نظر بگیریم جواب 4/3 میشه.
نظر شما چیه؟
فرض غلطی هم نمیتونه باشه.

منظورتون سطح مثلثهای فشاره ؟ دیگه اسم اون میشه نیرو یعنی نسبت نیروی محرک به مقاوم میشه

میلاد سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ب.ظ http://civilsun.blogfa.com

سلام.مهندس میانگین درصدام ۱۱.۴۰میشه.وضعیت قرمز.
دانشگاه ملایرم سازه تا ۱۸۰۰روزانه میگیره خدا به دادمون برسه

من که فکر میکنم با همین میانگین هم قبول میشین..تا خدا چه خواهد..

سینا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ب.ظ

مهندس فایل دانلود نمیشه.لطفا لینکو اصلاح کن

لینک کاملا سالمه الان چک کردم ..فکر میکنم باید مرورگرتون رو تعویض کنید یا از یک کامپیوتر دیگه دوباره امتحان کنید..بهتره از مرورگر موزیلا استفاده کنید

دانشجو دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام.آقای مهندس به نظر شما میانگین درصدهای امسال نسبت به پارسال افت خواهد داشت؟

بله- به احتمال بسیار قوی همینطوره

شایان دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام استاد
مرسی
مرسی
مرسی
خیلی عالی بود تشکر
ممنون که به فکر بچه ها هستید
خیلی با معرفتید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد