وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

جزوه بارگذاری (کد J001)

بارگذاری از دروس مهم در مهندسی عمران بوده و معمولا منابع کامل و جامع در این خصوص به حد وافی و کافی موجود نیست .

جزوه بارگذاری دستنویس مربوط به دانشگاه تهران اسکن و بصورت فایل pdf در حدود 88 صفحه تهیه شده ، 9 صفحه اول این جزوه بصورت نمونه برای دانلود قرار داده شده در صورت تمایل به داشتن جزوه کامل مبلغ  1500  تومان را به شماره حساب 2127750459  بانک ملت    یا از طریق کارت به کارت به شماره کارت 3068 5208 3370 6104 بانک ملت واریز نموده و شماره قبض یا رسید را به همراه تاریخ ، ساعت واریز  و کد جزوه به ایمیل omidi.buali.university@gmail.com ارسال کنید تا لینک دانلود جزوه کامل برایتان ارسال گردد.(حتما کد جزوه را هم ذکر کنید)


کد این جزوه : J001

دانلود نمونه جزوه بارگذاری(8 صفحه اول)

نظرات 1 + ارسال نظر
علی11 چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام

استاد محترم شما مطالب و جزوات خوبی در دسترس دارید که متاسفانه امکان استفاده از مطالب و کلاسهای شما برای من و بسیاری از دانشجویان عمران مقدور نمی باشد . پیشنهاد میکنم فروشگاه وبلاگ را فعال تر فرمایید تا بتوانیم کتب و مطالب مفید را از فروشگاه خریداری کنیم پیشنهاد میکنم جزوات درسی کلاسهای درسی دانشگاه و کلاسهای کنکور را هم در فروشگاه قرار دهید . در ضمن پیشنهاد میکنم امکان خرید اینترنتی و پرداخت اینترنتی را فعال فرمایید . از شما تشکر میکنم .

جزوات کنکوری بنده بصورت دستنویس وجود دارد اما باید وقت کنم و آنها را اسکن کنم انشالله اینکار انجام خواهد شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد