وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

نتیجه کنکور ارشد عمران91

امروز نتایج کنکور ارشد عمران اعلام شده ..دانشجویان قبلی یافعلی  که به نوعی با بنده در ارتباط بوده و در کنکور شرکت کرده اند در صورت تمایل رتبه خود را در قسمت نظرات بگذارند از اینکه خبری از آنها داشته باشم خوشحال خواهم شد و  اگر راهنمایی و یا کمکی از دستم برآید برایشان انجام خواهم داد. (در صورتی که بخواهید نامتان نمایش داده نمیشود)


نظرات 3 + ارسال نظر
m جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید.میشه 12گرایش عمران رو براساس اهمیت و سایر شرایط موجود اولویت بندی کنید.با تشکر

خیر چنین کاری اصولا صحیح نیست هر رشته ای جایگاه خودشو داره ...فقط برخی رشته ها از لحاظ ظرفیت پذیرش شرایط متفاوتی دارند..
مثل مدیریت ساخت- راه و ترابری

دانشجو چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام استاد من سال اولی که کنکور کارشناسی دادم مهندسی کامپیوتر پیام نور ملایر قبول شدم ولی به خاطر دانشگاه روزانه نرفتم سال بعد رشته علوم کامپیوتر پیام نور بروجرد قبول شدم ولی اصلا به این رشته علاقه ندارم حالا باتوجه به مشکل نظام وظیفه نمیدونم میشه امسال کنکور بدم یانه؟ استاد خیلی دوست دارم برق پیام نور همدان بخونم نمیدونم میشه ازاین رشته تغییر رشته دادیانه؟استاد لطف کنید راهنماییم کنید.ممنون

متاسفانه بنده فقط در زمینه کنکور کارشناسی ارشد اونهم در رشته عمران تخصص دارم و در مورد کنکور سراسری نمیتونم راهنمایی زیادی کنم..

[ بدون نام ] یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ب.ظ

salam ostad khaste nabashid.
ostad age entekhab reshte konim .bebinim to che renji ghaboli midim chetor?mishe ya na?

میتونید اینکارو بکنبد اشکال نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد