وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

رتبه و قبولی های پارسال در کنکور ارشد

برای دیدن یک سری از رتبه ها و رشته های قبولی پارسال در کنکور ارشد عمران روی لینک زیر کلیک کنید


   اینجا کلیک کنید


نظرات 8 + ارسال نظر
R.H یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ق.ظ

سلام استاد خسته نباشید .
استاد من هرجلسه اماده ی پاسخ دادن بودم (مکانیک خاک) اما متاسفانه هیج وقت از من نپرسیدید .حتما"قسمت نبوده ولی خدا وکیلی خوب روشی دارید خیلی تاثیر میگذارد الان من کاملا"
خاک رایاد گرفتم.
با تشکر از تمام زحماتی که کشیدید

هدف اصلی از پرسش همین بوده ..موفق باشید

زارعی جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید.
استاد دیشب اخبار اعلام کرد شنبه ۱۳ خرداد تمام دانشگاه ها تعطیل رسمی اند. خواستم سوال کنم که با این شرایط امتحان آزهیدرولیک (دانشگاه بوعلی) شنبه برگزار میشه؟

خیر

نگران سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید. متاسفانه من امروز یک منفی گرفتم . استاد خداوکیلی تمام جلسات گذشته من اماده بودم الا این جلسه. اون هم فقط بخاطر این که فردا امتحان مهمی داریم فرصت نکردم که بخونم. راه جبرانی هست استاد؟؟؟
استاد اون سه نمره ای که فرمودید به چه چیزایی مربوط میشه؟؟

زیاد نگران نباشید و تلاش کنید تا در امتحان نهایی نمره خوبی کسب کنید ..سعی کنید همیشه برای پاسخگویی آماده باشید..

دانشجو دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ

سلام استاد
قبولیتان در مقطع دکترا را تبریک عرض میکنم...
شایسته بهترینها هستید...

متشکرم..تا در مصاحبه چه پیش آید..

دانشجو دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ

سلام.استاد اگه ممکنه لطف کنید و یک سری توضیحات کلی در مورد گرایشهای ارشد ، بازار کار این گرایشها و هر چیزی به نظرتون برای ما در انتخاب رشته مفید هست داشته باشد.من به شخصه چیزی در مورد گرایشهای سازه های هیدرولیکی،آب،سازه های دریایی،محیط زیست،رودخانه و سواحل نمیدونم.ممنون

تمام توضیحات رو نمیشه در اینجا نوشت اما میتونید با یک سری سرچ در اینترنت اطلاعات زیادی پیدا کنید مثل این آدرس :
http://www.arshad-omran.blogfa.com/post-27.aspx

Messi10 دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ق.ظ http://rs10.LXB.ir

سلام استاد خسته نباشید

استاد رتبه من 3236 شده با معدل موٍثر 16.53

سازه یا زلزله یا خاک شبانه جایی امید دارم؟؟؟؟
یا اینکه نظرتون چیه تا واسه سال آینده بخونم.اینم بگم کلا 2 ماه واسه کنکور خوندم

فکر نمیکنم به شبانه برسونه فقط غیر انتفاعی میتونید امید داشته باشین..بهتره بذارید برای سال بعد و با برنامه صحیح انشالله یک دانشگاه خوب در دوره روزانه قبول بشید..

... یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام وخسته نباشید
استاد لطف میکنید از قبولی های مدلریت وساخت تعداد بیشتری بذارید
با تشکر

دانشجو یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ق.ظ

سلام استاد.رتبه من 2400 شده.با میانگین 15.5 درصد و معدل موثر 14.90.متاسفانه نه از افت درصد کلی خبری بود و نه از افزایش ظرفیت پذیرش.
استاد به نظرتون با رتبه 2400 کجا میتونم قبول شم؟
به شبانه خاک و پی بوعلی یا روزانه آب بوعلی امیدی هست؟

احتمال قبولی در خاک شبانه بو علی زیاد است و اینها رو هم نگاه کنید:
حدود 2300 دانشگاه سهند تبریز سازه های دریایی روزانه
2360 دانشگاه چمران اهواز راه و ترابری شبانه
حدود 2400 دانشگاه سمنان خاک و پی شبانه
2417 دانشگاه تهران محیط زیست شبانه
2421 دانشگاه کردستان زلزله ( آموزش محور ) روزانه
2450 دانشگاه قزوین سازه شبانه
2457 دانشگاه چمران اهواز مهندسی آب روزانه
2460 دانشگاه چمران اهواز مهندسی آب روزانه

رتبه دانشگاه یا موسسه قبولی گرایش قبولی دوره قبولی
2495 دانشگاه ارومیه سازه های هیدرولیکی شبانه
2638 دانشگاه علم و فرهنگ زلزله غیرانتفاعی
2688 دانشگاه قزوین حمل و نقل شبانه
2737 دانشگاه قزوین حمل و نقل شبانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد