وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

استخدام

به یک نفر مرد دارای فوق دیپلم عمران یا دیپلم فنی هنرستان جهت نمونه گیری بتن  و حضور در آزمایشگاه شرکت نیازمندیم .


توضیحات انجام یک بار نمونه گیری :

شخص باید در تمام مواقع آمادگی رفتن به سر پرو‍ژه ها را داشته باشد (گاهی جمعه ها) شخص باید تعداد قالب لازم را با خود بر سر پروژه مورد نظر برده و پس از پر کردن فرم صورت جلسه با روش استاندارد قالب ها را پر کند و آزمایش اسلامپ را نیز انجام دهد . 24 ساعت بعد دوباره به پرو‍ژه رفته و قالبها را با خود به آزمایشگاه می آورد و پس از باز کردن قالبها در آزمایشگاه آنها را در مخزن آب قرار داده و در سنین مشخص (7 و 28) میشکند و مقاومت بتن را به دفتر شرکت اعلام میکند.


حقوق ماهیانه : 300 هزار تومان --فاقد بیمه  (هزینه ایاب و ذهاب بر سر پروزه ها به عهده شرکت است)

 جهت اعلام آمادگی باشماره 09185858200 تماس حاصل نمایید.

نظرات 21 + ارسال نظر
m جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام جناب مهندس
بنده دانشجو کارشناسی عمرانم وبزودی هم انشاالله فارغ تحصیل میشوم
خواستم بدونم بازارکارچطوره؟بعدفارغ تحصیلی چیکارکنم ازکجاشروع کنم؟
من بلخره بعدعمری درس خواندن میخوام نتیجه زحماتم روببینم ولی نمیدونم از کجاشروع کنم دنبال استخدام درشرکتی بگردم یا بازار ازادکارکنم؟ولی شهرستان ماکوچیکه ایامیتونم درامدی داشته باشم؟یادرشهرهای بزرگتردنبالش برم؟
اگه شمابا تجربیاتتون بنده رو راهنمایی بفرماییدممنون میشم.

در ابتدا اصلا به دنبال درآمد نباشید و سعی کنید در بهترین شرکتهایی که در منطقه شماست فقط بعنوان کارآموز و بدون حقوق کار کنید و کمکم که کار را یاد گرفتید میتوانید در آن شرکت یا سایر شرکتها درخواست استخداتم و حقوق کنید مطمئنا آن موقع برخورد با شما متفاوت خواهد بود..در یک کلام اگر صبر داشته باشید موفق خواهید بود..

saman دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:39 ب.ظ

سلام
مهندس تکلیف این استحدام چی شد؟؟ کسی استخدام شد؟؟ هنوزم هم برای دوره ازمایش فرصت هست؟؟

بله فرصت هست - فقط شخص مورد نظر حتما باید درسش تمام شده باشه و اگر حتی یک واحد هم داشته باشه نمیشه

civil دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید
بنده حدودا دو ماه پیش با یکی از دوستان خدمتتون رسیدم ولی اون موقع شما گفتید که به یک مهندس احتیاج دارید و اگر اشتباه نکنم با یک نفر هم در این مورد قرارداد بستید
ولی اون موقع صحبتی راجع به استخدام کاردان عمران و نمونه گیر نشد . در هر صورت من الان این پست رو دیدم و بسیار علاقه مند به کار در شرکت شما و کسب تجربه از محضر جنابعالی هستم. و تمام شرایطی که گفتید رو میپذیرم.
در ضمن بنده کاردانی عمران از دانشگاه ملی ملایر ودانشجوی عمران عمران سال آخر موسسه ی آبادانی و توسعه روستا هستم.

البته در این کار با بنده کمتر برخورد خواهید داشت فعلا 2 یا 3 نفر مشغول گذران دوره آزمایشی هستند شما هم میتوانید در دوره آزمایشی شرکت کنید
با مهندس لطفی خواه تماس بگیرید 09366861002

سعید چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ق.ظ

سلام خسته نباشید
استاد تا حالا چند نفر اعلام آمادگی کرند؟ دوره آزمایشی برای چند نفر قراره اجرا بشه و در کل رقابت بین چند نفره؟؟؟ مرسی.

فکر کنم 4 نفر

svrad یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ب.ظ

سلام استاد
هیمنجور که خودتونم میدونید کار آزمایشگاهی کار خیلی تخصصی نیست و فقط تجربه میخواد. کسایی که میخوان بیان با یه بار انجام دادن آزمایش کارو یاد میگیرن. کسی که تابستان میاد عملا تابستونشو واسه کارای دیگه از دست داده، مثلا کسی که بخواد واسه ارشد بخونه و یا...، خواهشا دیگه کسی رو قبول نکنید تا کسی که این سه ماه رو وقت میذاره امید بیشتری داشته باشه برای بیمه شدن و اصطلاحا بیارزه که تابستانو وقت گذاشته. خواهشا دیگه این تاپیکو بردارید.

هنوز هیچ کس مورد تایید قرار نگرفته و قطعی نشده است ..فقط انجام آزمایش مهم نیست و تصمیم گیری نهایی در مورد شخص مورد نظر با هیئت مدیره شرکت است - تصمیم بر این شده تا تایید شدن نیروی مورد نیاز از هر نظر (تعهد کاری-نظم و انضباط-توانایی انجام کار -اخلاق کاری و ..) از تمام متقاضیان بصورت یک دوره آزمایشی مثلا دو هفته ای در تابستان استفاده شود و نتیجه نهایی آخر تابستان اعلام شود.

کامران یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ب.ظ

با سلام...ممنون از مطالب وبلاگتون

بهزاد یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام
استاد نیرو جذب کردید یا نه؟
اگه نیرو جذب نکردید بنده آماده به کار هستم حتی اگه شرایطش از این بدتر باشه چون به خاطر پولش نمیام
یادتونه تابستان پارسال چند بار امدم خدمتتون باسه کار؟

امتحانات تمام بشه حتما میام

چند نفری اومدن اما همه میتونن یه دوره آزمایشی بیان تا در نهایت بهترین نیرو انتخاب بشه..

دانشجو جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید!
استاد ببخشید اگه یک خانم سختی و شرایط کار رو قبول کنه استخدامش میکنید؟

بله برای ما فرقی نمیکند ..اصولا بنده فرقی قائل نیستم فقط باید توانایی انجام کار به اثبات برسد...

89 پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید.من ترم تابستان کار اموزی بر میدارم وترم بعد 10واحد دارم(کاراموزی هم درازمایشگاه باشم) امکان استخدام شدن هست یا نه ؟ (دانشجوی کارشناسی )

شخص باید کاملا در تمام ساعات روز بتواند نمونه گیری را انجام دهد (صبح -ظهر- بعد از ظهر ..روزهای تعطیل -غیر تعطیل) و هیچ دلیلی هم قابل پذیرش نیست..هر کس این شرایط را داشته باشد میتواند..

سیسی چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:53 ب.ظ

ممنونم استاد

سیسی چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام استاد.گراف ها رو لطفا بزارید.مرسی

هنوز اسکن نکردم ..در اولین فرصت گرافها رو در وبلاگ قرار میدم..

مصطفی چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ق.ظ

سلام استاد میشه حقوق این استخدام رو کم کنید ولی به جاش بیمه رد کنید واینکه این کار دائمیه یا موقت ممنون..

اگر شخص متعهد باشد و حداقل سه ماه بتواند کارها را به نحو احسن انجام دهد دائمی میشود ..آنموقع امکان بیمه شدن هست

دانشجو جوشکار سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ب.ظ

سلام استاد. خسته نباشید
می خواستم در مورد نقشه خوانی راهنماییم بفرمایید. کتابی هست که بتوانم نقشه اسکلت را با آن بخوانم؟ لطفا راهنمایی بفرمایید.
برای نقشه خوانی ساختمان و کلی چطور؟

نقشه های ساختمانی شامل نقشه های اسکلت و جوشکاری و میلگرد گذاری و .. هستند باید به دروس سازه های فولادی - سازه های بتنی و آیین نامه جوشکاری رجوع کنید یا شخصی با تجربه مستقیما برای شما روی نقشه توضیح دهد

دانشجو دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:46 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید
برای حل مساله مکانیک که هفته گذشته دادید برای بدست آوردن جرم آب میشه یه راهنمایی کنید؟
ممنون******

اختلاف درصد رطوبت بهینه و رطوبت موجود معلومه که این برای یک متر مکعب خاکه ...

ناصری دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ب.ظ

سلام استاد فردا کلاس مکانیک خاک تشکیل میشه یا نه؟

بله حتما

سعید شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ

باسلام.خواستم ببینم این آگهی تا چه تاریخ وقت داره .بعد امتحانات میشه.

اگر نیرو تایید نشده باشه بله

بهزاد شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:12 ب.ظ http://89150340.blogfa.com/

سلام
استاد بهتون تبریک میگم در نظر سنجی وبلاگ ما با کسب 28 رای از 78 دای داده شده رتبه نخست رو کسب کردید
نکته ای که باید بهش اشاره کنم اینکه شما این 25 رای رو با تدزیس تنها یک درس اون هم تکنولوزی بتن کسب کردید در صورتی که بعضی اساتید 10 ها واحد درس داشتیم و تنها چند رای بیشتر کسب نکردند
چون اخر های سال بود و تقریبا اخرین ترم ناپیوسته 89 بود گفتم که پرونده بهترین استاد رو ببندیم بهتره چون بعضی ها رای تکراری میدهند
استاد یه چیز بگم:
من عاشق اون غلط کردی ها و بیخود کردی و دیوانه ها و بیجا میکنی هایی بودم و هستم که سر کلاس بهم میگفتید
بعضا بچه ها میگفتند اقای امیدی با شما نسبتی داره که با شما انقدر راحته البته من هم تیکه زیاد مینداختم به خاطر همین هم شما از این الفاظ استفاده میکردید
البته شما هم چون میدونید بچه ها ناراحت نمیشند از این الفاظ استفاده میکردید
استاد اگه میشه یکبار دیگه یه دونه از این الفاظ بهم بگید جان من رومو زمین نندازید
استاد من هر وقت شمارو توی دانشگاه یا خیابان میبینم کلی روحیه پیدا میکنم بهتون تیریک میگم چهره خیلی جذابی دارید
خیلی دوست دارم

از شما ممنونم...واقعا عشق رو نسبت به دانشجویانم موقع تدریس احساس میکنم و مثل یک برادر بزرگ به موقع هم تذکراتی خودمانی و کاملا قابل درک میدم که فکر میکنم بسیاری از بچه ها کاملا این مطلبو درک میکنند..
موفق باشید

بهزاد شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:01 ب.ظ http://89150340.blogfa.com/

سلام
استاد پیشاپیش تولی امام علی (ع) و روز مرد را به شما تبریک عرض میکنم
ان شااله همیشه سالم و سلامت باشید

متشکرم -همچنین بر شما مبارک

[ بدون نام ] جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام جناب مهندس

امتحان آز هیدرولیک (دکتر فضلی) روز شنبه سر جای خودش هست؟چه ساعتی؟

خیر

م جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام
چرا خانمها رو قبول نمیکنن؟
من خودم مسئول کنترل کیفیت بتن یک کارخونه هستم و سر پروژه ها هم میرم. و هیچ مشکلی نیست.

از لحاظ شرکت منعی ندارد اما شرایط کار برای یک خانم سخت است و برای جابجا کردن قالبها و ... نیاز به نیروی بدنی است..

دانشجو جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ق.ظ

سلام استاد باتوجه به اطلاعیه ی آموزش عالی مبنی بر تعطیلی دانشگاهها آیا امتحان آزمایشگاه هیدرولیک گروه آقای صادقیان روز شنبه 13 خرداد ساعت 10 صبح برگزار میشود؟

خیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد