وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

شرح حال برخی دانشجویان در زمان امتحانات !!

شرح حال تصویری برخی دانشجویان (منظور همان حسن معروف است) در زمان امتحانات!!!


دانلود


نظرات 12 + ارسال نظر
دانشجوی پیام نور دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام
ببخشید ، من دانشجوی شما نیستم ولی یه سوال دارم . نمره ی یکی از درسای من درکل شده 9.45 و آیا اینو 10 کنن .
استادمم اجازه ی اعتراض نداده . با این تفاسیر اینو 10 میکنن یا باید از اول بخونم ؟
دانشجوی ترم آخر هم هستم .

فکر نکنم نمره خود شما 9.45 بوده و استاد بخاطر اینکه شما را با بالاترین نمره بیاندازد این نمره را به شما داده..یعنی نمره واقعی شما کمتر از این ها بوده..بنابراین احتمالش بسیار ضعیف است که نمره شما تغییر کند.

خرازیان دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ب.ظ

:)))))
خیلی جالب بود و در عین حال واقعیت
البته شاید اگه اسم خاصی روش نذارین بهتره تا کسی هم شاکی نشه ..
اسمشو بذار عم قزی :)

عمران یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:49 ب.ظ

سلام مهندس جان به خدا خیلی دوست دارم بنده2بار مقاومت باشما افتادم ولی عاشق شمام قبولی دکتری هم مبارکتون باشه کی وکجا میرید برای مصاحبه البته اگه صلاح دیدید بگین ممنون

سپاسگزارم
فعلا فقط مصاحبه دانشگاه بین المللی قزوین رو رفتم..

دانشجو جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام استاد ببخشید میخواستم چند کتاب اجرایی در مورد قالب بندی و آرماتور گذاری بهم معرفی کنید

راهنمای قالب بندی ساختمانهای بتن آرمه- دفتر توین و ترویج مقررات ملی ساختمان.

یگانه جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:08 ب.ظ

استاد رتبوتن 40 شده؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!! ایول بابا، انشالله پس تهران رفتید دیگه؟!! واقعا احسن به این پشتکار!!

ممنونم ..اما اتفاقا تهران رو انتخاب نکردم و ترجیح میدم در درجه اول همدان باشم و بعد شهر های اطراف مثل بین المللی امام قزوین ..

دانشجوی آبادانی جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ق.ظ

سلام استاد سوالات مقاومت رو طرح کردید و اگه به جزوه کاملا مسلط باشیم میتونیم نمره خوب بگیریم باتشکر

بله طرح کردم-مفهوم جزوه را باید بلد باشید نه ظاهر آن را

دانشجو چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ

سلام استاد شنیدیم که رتبه 9 کنکور دکتری شدید خیلی خوشحال شدم و گفتم که بهتون تبریک بگم و امیدوارم که این توفیق در زمینه درس هم نصیب من و هم نصیب کلیه بچه ها بشه با آرزوی موفقیت برای شما

خیر رتبه من 40 است ..ممنونم بابت اظهار لطف شما

. چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:27 ب.ظ

استاد؟؟؟؟
سلام.خسته نباشید.
اینجوریا نبوده بابا قلی و غضنفر و.... بودن انگار!
ما حسن اسم ها چی کار کنیم از دست بچه ها؟! انقد جلو انگشت سبابه شون افتادیم داره باورمون میشه ما حسن ها نسبتی با همون حسن داریم!
ما شب امتحانی نیسیم...
نمیشه اسم حسنو از ثبت احوال عوض کنید؟!!!
استاد جسارت نباشه مزاحی کردیم برای دیدن لبخند بیشتر شما و بچه ها.
از طرف حسن هاااااااااا

هادی چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام عرض ادب واحترام وخسته نباشید میدونم که این روزا واقعا سرتون شلوغه استاد بنده واقعا از اینکه یک ترم شاگرد شما بودم واقعا خوشحالم .استاد من3واحد از درسام مونده به نظر شما معرفی به استاد بردارم یا اینکه بذارمش برای ترم بعد وبرای ارشد درس بخونم البته با کنکور ارشد امسال خیلی امیدوار شدم.استاد براتون دعا میکنم که از مرحله مصاحبه دکتری با موفقیت گذر کنید که واقعا لیاقت وشایستگیشو دارید حق نگهدارتون

در هر صورت میتوانید برای ارشد آماده شوید باید ببینید در کدام حالت شرایط برای شما مساعد تر است...
ممنونم

وحدتی چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ

موافق!!!

بدتر از حسن چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ب.ظ

سلام حسنی که میگفتی سر کلاس این بود اگه این بوده که ما خودمون 1000 برابر حسن تریمو مثل حسن اما بعد امتحان شادو خوشحال پاسی رو میگیریم الخداحافظ

دانشجو چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام بر استاد خستگی ناپذیر
تصاویر خیلی جالبی بود و متاسفانه عین واقعیت تلنگر خوبی بود ولی زود فراموش میشه تازه امسال امتحانات مصادف شده با فوتبال ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد