وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

سوالات و حل امتحان مقاومت (آبادانی و توسعه)

چند ساعت پیش تصحیح  اوراق مقاومت تموم شد نتایج زیاد جالب نیست . تصمیم گرفتم  سوالات و راه حل اونها رو با توضیحاتی برای دانشجویان رو وبلاگ قرار بدم تا خوب جوابها رو ملاحظه کنید و ببینید چه اشتباهات عجیب و غریبی کردید و بجای هرگونه  اعتراض و تقاضای افزایش نمره و اینجور مسایل بیهوده که اصلا فایده ای نداره فقط سعی کنید علت بی دقتی ها رو پیدا کنید تا در آینده دوباره دچار مشکل نشید. پس از تصحیح متوجه شدم که سوالات بسیار ساده تر از تصورات دانشجویان بوده است حتما شما هم به این نتیجه خواهید رسید.  سعی میکنم تا فردا نمرات رو در سایت وارد کنم و روی وبلاگ قرار نمیدم.


سوالات امتحان نهایی مقاومت مصالح به همرا پاسخ تشریحی


فایل بصورت فشرده است

نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ق.ظ

با سلام ، از سوالات امتحانی 92و پاسخ تشریحی آنها در سایتتان خبری نیست ؟

وقتی درس مقاومت برنداشته ام چگونه سوالاتش میتواند در وبلاگ قرار گیرد!!!!!!

امیر شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ب.ظ http://mbahrehdar1364@gmail.com

با سلام و وقت بخیر خدمت آقای مهندس امیدی
آقای مهندس سوالاتی که شما طرح کرده اید مربوط به آزمون دکتری سال ۹۱ می باشد.
من فازغ التحصیل مهندسی زلزله هستم و به طور اتفاقی سوالات شما را دیدم
من نظرم اینه که یه ارفاقی به بچه ها بکنید
راستی من دارم برای دکتری امسال می خونم برام جالبه که اگه این سوالات جایی غیر از سوالات دکتری به چشمتون خورده ممنون میشم به من بگید. (منابع آنها رو.)
موفق و سربلند باشید.

بله کاملا درست حدس زدید فقط تغیر بسیار کوچکی به آنها داده ام اما در کلاس نحوه حل اینگونه مسایل کاملا بیان شده و سوالات بسیار هم ساده هستند..و نیاز به ارفاغ بیشتر نبوده ..
با آرزوی موفقیت شما در کنکور دکتری

مهدی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:30 ب.ظ

عرض سلام وادب واحترام فراوان به استادعزیز.
بنده برادریکی ازشاگرداتونم ودورادورباکمالاتتون آشنا.فارغ التحصیل رشته معماریم درمقطع کارشناسی وبه تازگی خدمت سربازی روبه اتمام رسوندم ومدت هاست که قصدونیت تاسیس یک شرکت پیمانکاری ساختمان رادارم.اطلاعات کلی دارم ولی درجزییات نااشنا.برای شناخت بیشتروبهتربرای یک تصمیم بهترومفیدفایده برای خودم وجامعم ازشمادرخواست داشتم که مراحل انجام این امررااگرلطف بفرمایید وراهنمای مسیرماباشیدبه صورت مرحله به مرحله صمیمانه سپاسگذارشماخواهم بود.پیش پیش باسپاسی بی قیاس.

مراحل گرفتن گرید شرکتهت تقریبا اینترنتی شده به سایت معاونت راهبردی ریاست جمهوری مراجعه فرمایید.

۲۱ دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ

استاد پس این نمرات خاک چی شد؟
مگه نگفته بودین تا دوشنبه وارد میکنین؟؟؟؟

مقاومت ...!!! نه خاکًً!!

sm دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ب.ظ

ستاد گفتین 2 شنبه نمرات رو میزنین که وای تا اخر هفته باید صبر کنیم؟دارم دیوونه میشم

نمرات مقاومت مصالح امروز زده میشود ولی هنوز چند تا از برگه های خاک باقی مانده ..در ضمن سایت موسسه هم ایراد دارد.

s m دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:36 ق.ظ

استاد سلام.این نمرات خاک پس چی شد؟کی وارد سایت یا وب میکنین؟

تا آخر هفته...

M. یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام.مهندس من دانشجوی شما نیستم ، اما وبلاگ شما رو دنبال می کنم.لطفا سوالات امتحان مکانیک خاک رو هم در وبلاگ قرار بدید تا ما هم استفاده کنیم.با تشکر.

خاکی خاکی یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ب.ظ

سلام مهندس اگه امکان داره سوالات خاک هم حل میکنید سوالات خاک هم راحت بود ولی به کسایی که دو تا امتحان داشتن حق بدید کسی که ساعت 8 روسازی داشته باشه (اونم با دکتر اوحدی چه امتحانی )ساعت 10 هم خاک داشته باشه سخت بود (از ساعت 8-13 سر جلسه امتحان بودن سخته )

اینا که اصلا دلیل نمیشه..شما تو کنکور ارشد 15 درس رو باید در یک روز جواب بدید..

[ بدون نام ] یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:27 ب.ظ

هیس!
ساکت!!!
آهسته بروید!
آهسته بیایید!
اینجا وجدان ها
همه خوابند…!

ورودی بهمن یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشن
درسته حق با شماست سوالات ازونیکه فک میکردم اسون تر بودن ولی خود من به دلیل اینکه اکثر سوالا پارامتری بودن نتونستم جواب بدم>>درسته اونطور که باید درس نخوندیم ولی کمم نخوندم استاد >> واقعیتش درسای دیگمم همینطور شدن واسه امتحان خیلی خوندم ولی سر جلسه به محض اینکه برگرو میدیدم همه چیو فراموش میکردم>>ببخشین سرتونو درد اوردم
ممنون که تا این حد واسه بچه ها وقت میزارین
واقعا جای تشکر داره جواب سوالارو گرفتم به قول شما واقعا بی دقتی کردمو با یه کم دقت بیشتر میشد جواب سوالارو پیدا کرد

ةمین که این نقاط ضعف رو در خودتون پیدا کردید بسیار عالیه و هدف هم همینه ..حالا باید روی این مطلب کار کنید تا بتونید از اطلاعاتی که دارید در همه جا و همه شرایط بهره بگیرید.

r.h یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ

استاد نمرات خاک درچه حدی میباشد؟

yas یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ق.ظ

استاد توروخدا نمرات کلاسی هم اثر بدبد

مصطفی یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ق.ظ

سلام استاد یعنی اینقدر وضع نمراتمون خرابه که تو وب نمیزنین؟

کاش خراب بود ....افتضاحه!!! اشتباهات بسیار بچه گانه و بی دقتی های عجیب و غریب ..!! خستگی ترم به من باقی موند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد