وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

سوالات و حل امتحان مقاومت -نیمسال دوم 90-91 (پیام نور)

از لینکهای زیر میتوانید سوالات و حل تشریحی امتحان مقاومت مصالح دانشگاه پیام نور مربوز به نیمسال دوم 90-91 را دانلود نمایید.


سوالات امتحان مقاومت


پاسخ تشریحی امتحان

نظرات 13 + ارسال نظر
مهندسی صنایع یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ق.ظ http://www.ie-pnu.vcp.ir

سلام استاد خسته نباشید بی نهایت ممنون در به در دنبال جواب های 90-91 بودم امتحان میان ترم دارم پنجشنبه 30 اذر ..هیچ سایتی جواب هارو نداره واقعا مرسی اگه جواب نیمسال اول رو هم دارین بذارین ممنون میشم.وبلاگتونم لینک کردم اگه خواستین شما هم سایت انجمن ما رو لینک کنین
انجمن مهندسین صنایع مراغه www.ie-pnu.vcp.ir
بازمم ممنون

امیر جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام آقای مهندس امیدی
جواب نیمسال اول ۹۰-۹۱رو ندارین که برای ما بگذارین؟
ممنون از وبلاگ خوبتون

فکر نکنم داشته باشم نگاه میکنم ..

حسین جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ http://hoden1371.blogfa.com

با سلام
آقای مهندس من شما رو لینک کردم به خاطر اینکه وبلاگ بسیار خوب و مفیدی دارین-
ممنون

م.ظ دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام استاد خسته نباشید.من خیلی به رشتم علاقه دارم و روحیاتم خیلی پسرونس .ولی متاسفانه چون دخترم نمیتونم مثه پسرا ازادی عمل داشته باشم.مثلن وقتی تومسیر پروژه ای میبینم و میخام نگاکنم کارگرا خیلی اذیت میکنن.چکارکنم؟کجا برم؟هیچی مثه دیدن عملی نیس.کسی درکم نمیکنه.دوس ندارم مهندس کتابی باشم.میخوام توعملم مثه مردا یادبگیرم.توروخدا جوابمو بدید.واسه ارشدم دوست دارم عمران راه بخونم که نداریم.بنظرشماچه گرایشی واسه دختراخوبه؟خواهش میکنم جوابمو بدید
مرسی

برای دیدن پرو‍ژه ها و کارگاهها حتما اول باید به همراه استاد یا مهندس ناظر به سر پروژه بروید و در واقع به کارگران و کارکنان کارگاه معرفی شوید تا مشکلی پیش نیاید.شاید در این زمینه بتوانم کمکتان کنم..
تا جایی که میدانم موسسه آبادانی امسال ارشد راه آورده و میتوانید در آزمون شرکت کنید و در موسسه قبول شوید..

سعید دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ب.ظ

باسلام،آقای مهندس امیدی متشکرم از جوابتون .پس من میرم به امید خدا برام دعا کنید البته اگه بتونم مرخصی از دانشگاه بگیرم بعد ها اگه قسمت شد مزاحمتون میشم .تشکر

سعید پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ب.ظ

باسلام وعرض خسته نباشید جناب آقای مهندس امیدی غرض از مزاحمت میخواستم درباره موضوعی با شما مشورت کنم لطف میکنید اگه منو راهنمایی کنید فقط اگه امکانش هست جواب رو به ایمیل بفرستید اگر هم نشد در همین قسمت جواب بدهید فقط اگه امکانش هست سوال به صورت خصوصی باشه و فقط جواب رو بنویسید تشکر.saedranjbaran@yahoo.comمطلب در ایمیل بعدی

اگر معدل شما زیر 14 از موسسه غیر انتفاعی باشه عملا ارزشی نداره..فکر کنم پاسختونو داده باشم

سعید یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ق.ظ

با سلام جناب آقای مهندس من مدتیه که به شما ایمیل میدم ولی متسفانه جواب ندادید گفتم شاید به دستتون نرسیده لطف میکنید اگه جواب بدهید.تشکر

یادم نیست ایمیلی از جانب شما دریافت کرده باشم در چه مورد بوده همین جا بیان کنید..

[ بدون نام ] شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ

خیلی ممنون آقای مهندس قول میدم که آخر ترم جبران کنم به هر حال جزوه رو از دوستان خواهم گرفت و مطالعه خواهم کرد.بازم ممنون موفق باشید وسربلند

هادی شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ق.ظ

باسلام وعرض خسته نباشید
آقای مهندس بنده سال گذشته همین ترم درس ماشینهای راهسازی رو باشما برداشته بودم ولی به هر دلیلی نتونستم درس بخونم ودرس رو پاس کنم وهمین درس که این ترم باشما ارایه شده وبنده فقط5واحد طول این ترم دارم وچون شهرستانی هستم ورفت وآمد یه خورده برام بد میشه با توجه به اینکه چند وقته دارم برای ارشد درس میخونم میخواستم بدونم حضور سر کلاس الزامیه(بخدا نشستن سر کلاس شما برای بنده وامثالهم باعث افتخاره ولی بخاطر یک سری مسایل ...)میخواستم بگم اگه لطف کنید وبا بنده همکاری کنید که منم در خیال آرامش درسمو بخونم سر کلاس نیام وآخر ترم بیام امتحانمو بدم هر چقدر که گرفتم بدون هیچ ارفاقی همونو برام ثبت کنید.ممنون میشم اگه با بنده همکاری کنید

مشکلی نیست فقط ممکن است 20 درصد مطالب تغییر داشته باشد به این نکته دقت کنید ..
از لحاظ بنده اشکالی نداره

طاهری جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:30 ب.ظ http://89150340.blogfa.com/

سلام.
اقای امیدی شما مثل پارسال باز جلسات مشاوره دارید یا نه؟؟؟
یه جاهایی تو درس پی و خاک به مشکل میخوریم چطور میتونیم شمارو پیدا کنیم و مثل سلبق با شما مشورت کنیم؟؟؟

با سلام
البته تا به حال امسال هم 2 یا 3 بار مشاوره انجام دادم ولی همین دو سه بار هم با هزار مصیبت تونستم وقت آزاد پیدا کنم بهتره با شروع ترم جدید در کلاسهای درس سوالات خودتون رو مطرح کنید

سید محمد عطاری جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ق.ظ

ممنون .

صابر پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام جناب آقای مهندس فایل ها قابل دانلود نیست لطفا لینک دریافت را اصلاح فرمایین

لینکها کاملا صحیح است و تا کنون چندین بار هم دانلود شده بهتر است از یک رایانه دیگر امتحان کنید..

سید محمد عطاری پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام استاد خسته نباشید.ببخشید استاد یه سوال داشتم می خواستم ببینم برای کنکور ارشد تحیل سازه فقط ۱ رو بخونیم یا ۲ رو هم باهاش بخونیم.داخل دفترچه زده تحلیل ۱ ولی داخل کتاب های کنکور ۲ رو هم درس می دن.اگه می شه کمک کنید.

تمرکز را روی تحلیل 1 بگذارید اگر بر آن مسلط شدید میتوانید سراغ تحلیل 2 بروید ولی 80 درصد سوالات از تحلیل 1 است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد