وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

قبولی در مقطع دکتری

بالاخره بعد از فراز و نشیب های زیاد و تاخیرهای عجیب و غریب،   جواب کنکور دکتری رو سایت سنجش اومد و نتیجه معلوم شد

البته  به عقیده بنده عنوان مهندس و دکتر و ... فرقی ندارد و مهم صداقت و عشق در امر تدریس و آموزش است.

نظرات 27 + ارسال نظر
مهدی جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام آقای مهندس با تبریک قبولی شما در آزمون دکتری . راستش من تازه میخوام شروع کنم به خوندن . اما درست نمیدونم از روی چه کتابایی بهتره که بخونم و بیشتر روی چه بخشی مایه بزارم. تو سنجش و دانش هم ثبت نام کردم و بسته آموزشی شو گرفتم اما احساس میکنم سطحش پایینتر از آزمون دکتراست .
اگه براتون امکان داره یه سری منابع خوب بهم معرفی می کنین.
ممنونم از لطفتون.

حقیقت این است که بنده هیچ کتابی جهت کنکور دکتری مطالعه نکردم و اصولا اعتقادی هم ندارم و فقط با اطلاعات شخصی در کنکور حاضر شدم.

sasan پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام.آفرین.استاد چطوره بعضیا مثل شما اینقدر به پشرفت فکر میکنن ولی بعضی فقط تو رویا به این فکرن.واقعا تو این دنیای امروزی ناممکن وجود نداره..به نظر من آدما تو فکر کردن متفاوتند.و اونایی موفقند که درست فکر میکنند..شما چی فکر میکنید استاد!؟

اگر چیزی را واقعا اراده کنید و جهت را درست تشخیص داده و در آن مسیر گام بردارید ..مقصد در چنگ شماست..

ترکمنی یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ق.ظ

پرفسور امیدی:*وزیر مسکن و شهرسازی*
۵سال دیگه چطوره؟

??????

بهزادی شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ق.ظ

استاد میشه بگید کدوم دانشگاها پذیرش پی و راه واسه ارشد دارن؟

به دفترچه انتخاب رشته ارشد 91 مراجعه کنید چون هرساله در حال تغییر است

بهرادی دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ق.ظ

استاد اکه من بخوام راه رو انتخاب کنم باید کدوم درسامو بهتر وبیشتر بخوونم؟
مرسی

در کنکور سراسری ارشد که فرقی نمیکند تمام ضرایب 1 است اما اگر برای خودتان میخواهید این دروس از همه مهمترند در رشته راه:
روسازی-راهسازی-مکانیک خاک -نقشه برداری

بهزادی شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ق.ظ

مرسی که جواب دادید.استاد من راه خیلی دوست دارم ولی فکرمیکردم پذیرش واسه خانم ها نداره.اگه داره که خیلی عالیه.البته با این وضع اقای دانشجوووووووو احتمالا برای خانم ها حذف نمیشه؟
اگر بدونید چقدر رشتمو دوست دارم....
تاحدی که دوست دارم سر سختمون برم کارگری.

بهزادی شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام استاد .شما جواب منو ندادید.متنی که ۱مهرنوشتم.بعد ازشیرشکار
مرسی

فکر میکنم با توجه به حرفهای خودتون بهتره گرایش راه یا مدیریت رو انتخاب کنید ..البته باید خیلی خوب مطالعه کنید و رتبه خوبی داشته باشید ..
اینو بدونید که در شهرهای بزرگ برای خانمهای مهندس کمتر مشکل پیش خواهد آمد چون این مسایل اونجا بیشتر حل شده پس بهتره که تهران پذیرفته بشید..

هادی پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:39 ب.ظ

با سلام خدمت آقای دکتر .اول اینکه تقریبا2ماهی میشه که دارم برای ارشد درس میخونم الان یه درسهایی مثل مقاومت وتحلیل هست که برام سختن واین باعث شده که خسته بشم میشه راهنمایی کنید؟دوم اینکه قبلا بهتون گفته بودم من این ترم 5 واحد دارم وبه دلیل شهرستانی بودنم وچون قبلا درس ماشین آلات دو ترم پیش با شما داشتم وافتادم اگه اجازه بدید سر کلاس حضور نداشته باشم وهر نمره ای که پایان ترم گرفتم همونو بذارید
ممنون

سعی کنید همه درسها را باهم پیش ببرید و حجم مطالعه دروس رو کمتر کنید و اما عمقی تر بخونید تا خسته و دلزده نشید.. ترکیبی از دروس ساده و سخت ..

شیرشکار چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ق.ظ

سلام استاد
صداقت و عشق شما به تدریس قابل تحسین بوده و هست

ممنون

[ بدون نام ] شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام استاد مرسی که جواب دادید
استاد من رشتمو خیلی خیلی دوست دارم ولی اطرافین منونصیحت میکنن که بازار کارش واسه دخترا خوب نیس واکثرجاها یه مهندس مردو به زن ترجیح میدن.قبول کنید بلاخره هرکسی به کار احتیاج داره.من خیلی وقتا دوست داشتم حداقل سر مسیرم واسم به ساختمونای در حال ساخت نگاکنم ولی حتی نمیشه این کاروبکنم.کارگرا اذیت میکنن.من پس کجامیتونم این اطلاعاتوبدست بیارم؟چقدهمش کتابودرس؟خیلی دوس دارم عملی بفهمم.اصل مطلب اینکه واسه ارشد به نظرشما چکارکنم یا چه گرایشی برم؟اینم بگم که خیلی خیلی روحیاتم پسرونس.
مرسی از لطف شما

هادی شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام
واقعا تبریک میگم شما لیاقتشو داشتید خداییش بنده براتون دعا میکردم که قبول بشین
هر کسی نتیجه صداقت وکار خودشو میبینه
بهتون تبریک میگم موفق وسرفراز باشید
همیشه شاگرد

سپاسگزارم

مهدی جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام، تبریک میگم امیدوارم در طول دوره دکتری موفق باشید، ضمنا همه باید یاد بگیریم به کسی که هنوز دانشجوی لیسانس هست مهندس نگیم و در مورد دانشجوی دکتری نیز ایضاً. آقای مهندس عزیز، انشاا... تحت نظر کدوم یک از اساتید دانشگاه بوعلی پایان نامه ات رو انجام میدی؟
موفق باشی
یکی از دانشجویانت

در مورد دانشجویان لیسانس پس از اخذ مدرک و در مورد دانشجوی دکتری پس از امتحان جامع (سال دوم) میتوان عناوین را بکار برد
تقریبا مشخص شده ولی هنوز تا قطعی شدن اعلام کردن این مطلب صحیح نیست

... پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام استاد -تبریک میگم-
استاد کلا با دانشگاه بوعلی قرداد بستی که تمام مدارج علمی رو از این دانشگاه بگیری؟

بله ظاهرا..اما باید بدونید که در گرایش خاک و پی عمران دانشگاه بو علی سینا یکی از دانشگاههای مطرح بوده و هست..دستگاهها و وسایل آزمایشگاه دینامیک خاک موجود در این دانشگاه رو فقط 2 دانشگاه شیراز و تربیت مدرس دارند

... پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام استاد -تبریک میگم و انشاء الله وقتی هم که مدرک دکترا رو گرفتی همین طور دلسوزانه تدریس کنی-و انشاء الله یک روز هم نوبت ما بشه از این وفقیت ها

انشالله

mnsa پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ق.ظ

تونامحدودی! پس نامحدود ببین و نامحدود بیندیش!
توان تو محدود به حدودی است که خود ساخته ای!

با سلام وتبریک به شما استاد گرانقدر
وآرزوی موفقیت در مدارج علمی بالاتر

متشکرم

دانشجوی سابق چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام. تبریک صمیمانه من رو بپذیرید. میشه در مورد رتبه قبولی در آزمون دکترا یکمی توضیح بدید؟ من امسال میخوام شرکت کنم و نیاز به اطلاعات بیشتری دارم. با تشکر.

بنده رتبه 40 بودم البته فقط رتبه مهم نیست و رزومه و مصاحبه هم تاثیر بسیار زیادی دارد

بهزادی چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ق.ظ

سلام استاد
من ازتون کمک خواستم ولی جوابی ندادید
نمیدونم چرا

در چه مورد ؟ دوباره بیان کنید..

میلاد سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:06 ب.ظ http://civilsun.blogfa.com

سلام.تبریک میگم ایشاا... همیشه پیروز و موفق و پرانرژی باشید

متشکرم

شاگرد دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ب.ظ

استاد از صمیم قلب به شما تبریک عرض می کنم بسیار خوشحال شدم

سپاس از شما

راد دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ب.ظ

تبریک میگم از ته دل.
انشالله موفقیتاتون متداوم.
موفق باشید.

متشکرم..

۴۴.۵+۴۴.۵ دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام مهندس عزیز واقعا"که حقتون بودباید به شما هزار آفرین داد حالا با چه رتبه ای قبول شدید و این کد رشته چه گرایشی از دکتری میشه آیا به آرزوتون رسیدید من که عاشق شوخ طبعی تونم حالا از همین الان به شما بگیم دکتر که ناراحت نمیشید دکتر جون به قول طاهری عزیز مهندس بهتون بیشتر میاد دکتر مهندس ما رو هم دعا کنید مهندس جان دیگه که از نمره هامون کم نمیکنی

معمولا گرایش دوره کارشناسی ارشد و دکتری یکسان است که برای بنده گرایش خاک و پی (ژئوتکنیک) است ..هنوز هم خطر کاهش نمره وجود دارد بسته به نیت دانشجو...!!

پیوسته دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ

سلام استاد تبریک میگم.
ایشالا کسب مدارج عالی تر...
استاد کلاسا از چه تاریخی تشکیل میشه؟

کلاسها این هفته تشکیل شد درس هم دادیم شما خواب بودی

دانشجو دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام استاد
واقعا تبریک میگم
براتون آرزوی موفقیت دارم

متشکرم

خود خوان دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ق.ظ

سلام استاد
تبریک و شاد باش به خاطر قبولی .انشالله پله های علم ودانش و یکی یکی طی کنید.
استاد شیرینی قبولی تون نمره های درس خودخوان پی و خوب بدید به خدا خیلی خونده بودم هم واسه خود خوان هم ترم قبل ولی چون حجم مطلب زیاد بود وامتحان جزوه بسته امتحان و خوب ندادم استاد داریم فارغ التحصیل میشیم ...

از تبریک شما متشکرم ..اما هیچ عاملی نمیتواند کوچکترین تاثیری بر تصحیح برگه ها بگذارد ..به هر اندازه که درست نوشته باشید همانقدر هم نمره میگیرید سوالات بسیار بسیار ساده بوده و کم کاری و تنبلی هرگز نتیجه ای خوبی نخواهند داشت. معمولا اینطور صحبت کردن در مورد نمره با بنده موجب کاهش نمره خواهد شد.

عشق کارشناسی ارشد دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ق.ظ

استاد ارجمند تبریکات صمیمانه براتون سبد سبد راستی سلام

ممنونم

طاهری دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ق.ظ http://89150340.blogfa.com/

سلام اقای امیدی از طرف خودم و همه بچه های پاتوق بهتون تبریک میگم اتفاقا همین نیم ساعت پیش بود به دوستم میگتم امشب جواب دکترا میاد بینی اقای امیدی قبول میشه و بهش گفتم اقای امیدی به درجه پرفسوری هم برسه مهندسی بهش بیشتر میاد و من خودم همیشه دوست دارم به شما رو به عنوان مهندس بشناسم
وقتی دیدم که شما هم میگید که بین دکتر و مهندس فرقی نیست یه حس خوبی بهم دست داد
استاد من اهل چاپلوسی نیستم و با شما هم دیگهمتاسفانه درس ندارم ولی واقعا از ته دل میگم هر وقت شمارو تو دانشگاه یا خیابان میبینم روحیم عوض میشه
این ترم اجازه هست بیام سر کلاس پی به عنوان مهمان بشینم

در مورد قسمت او ممنونم -
در مورد کلاس پی فکر نمیکنم مشکل خاصی باشد چون تعداد دانشجویان پی ، خیلی زیاد نیست..

kazemi دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ق.ظ

سلام
استاد واقعا تبریک میگم.و از صمیم قلب بهترین هارو براتون ارزومندم.

ممنون و متشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد