وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

فرصت کارآموزی در شرکت

دانشجویان عمران یا آبادانی  که شرایط زیر را داشته باشند میتوانند در شرکت در قسمت بتن (نمونه گیری - نگهداری - شکستن نمونه  و ..)  کارآموزی کنند (بدون حقوق)  و پس از حداقل سه ماه در صورت رضایت شرکت استخدام شوند :


شرایط:


1- ترم آخر باشند

2- بیش از 6 واحد باقیمانده نداشته باشند

3- ترجیحا این ترم دانشجوی بنده باشند .

4- ظرفیت فقط یک نفر است

5- ترجیحا گواهینامه رانندگی داشته باشد


در صورت تمایل در قسمت نظرات نام و شماره دانشجویی و شماره تماس یا ایمیل خود را قرار دهید

فرصت ثبت نام : تا پایان این هفته

نظرات 8 + ارسال نظر
هه دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ب.ظ

استاد من اعتماد به نفس ندارم و خیلی بدبختم ...

حامد شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام مهندس.من دانشجوی ترم دوم مهندسی عمرانم.میتونم شرکت کنم؟

خیر بهیچ عنوان دانشجو نمیشود..باید شخص بیکار و تحصیلات زیر فوق دیپلم یا حداکثر فوق دیپلم باشد.

M یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید
من دانشجوی ارشد هستم وصرفا جهت یادگیری و مطالعه بیشتر دوست دارم از این فرصت استفاده کنم

شماره تماس و نام خود را در همین قسمت اعلام نمایید

دانیال سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ

استاد سلام میشه لطف کنید مختصرا درباره ۲ گرایش مهندسی رودخانه و سازه های دریایی توضیح بدید.با تشکر

به طور بسیار اجمالی میتوان گفت که مهندسی رودخانه بیشتر بر روی مسیر حرکت، سیلابهای دوره ای، نوع جریان در فصلهای مختلف و کلا بررسی رفتار حرکت سیال در مسیرهای طبیعی را برسی میکند
سازه های دریایی شامل رفتار سازه هایی مثل اسکله ها ، سکو های نفتی و غیره را در برابر جریان امواج و گردابی بررسی میکند و طراحی این سازه ها از جمله کارهای این مهندسین است.

هیدرولیک سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ

سلام
استاد ببخشید یه سوال داشتم

تغییرات سرعت در جریان آشفته بیشتر است یا جریان آرام ؟؟

آخه یه جا خوندم که ضرایب تصحیح آلفا و بتا در جریانهایی که سرعت یکنواختی دارند مقدار کمتری دارند.
بعد گفته بود که جریان آشفته ضرایت کمتری نسبت به حالت جریان آرام دارد.
میشه راهنمایی بفرمایید ؟؟

این نکته رو در کلاس سیالات سال گدشته گفتم ..بله جریانهای آشفته تغییرات کمتری دارند چون در یک جریان تحت فشار (مثل لوله) هم در کناره ها و هم در وسط تفاوت چندانی با هم ندارند ولی در جریان آرام سرعت در جداره ها تقریبا صفر و هر چه به سمت وسط مسیر میرویم سرعت بیشتر میشود (حالت سهمی شکل).

دانشجوشما دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام استاد.این ترم بیش از6واحدداریم درسمون روتموم کردیم میتونیم بیام پیشتون؟بعداستخدام چقدرحقوق میدید؟

متاسفانه چون هنوز سر کار نیامده دیدگاه صرفا مالی دارید خیلی مناسب اینکار به نظر نمیرسید...
کامنت بعدی شما موید مطلب بنده بود
افرادی مانند شما بجای تلاش کردن و سعی در راه درست همیشه طلبکارند و از موفقیت دیگران از درد به خود میپیچند و میخواهند سریع و بدون زحمت به پول برسند ...متاسفانه با این دیدگاه نه اینکار که برای هیچ کار مفیدی مناسب نیستید..دعا میکنم خداوند شما را هدایت کند و از این افکار رها سازد..

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ب.ظ

سلام استاد / من ترم 7 هستم و این ترم هم با شما ماشین الات دارم /برای ترم بعد هم نزدیک 10 واحد دارم کاراموزی 2 رو هم پاس نکردم /از اینکه بتونم کنار شما کار کنم و سوادم بیشتر بشه خوشحال میشم/
شماره دانشجویی 8812032015

ok...بررسی میشود..

89 شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ب.ظ

سلام استاد. من حدودا 12 واحد دارم. مشکلی نداره؟؟
استاد با وحدتی می خواید قطع همکاری کنید!!؟؟ جایگزین ایشونه؟؟

خیر- جهت کمک و همکاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد