وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

دانلود پاور پوینت انواع بیل ها

از لینک زیر میتوانید پاورپوینت ارائه شده در مورد بیلها را دانلود نمایید.


دانلود پاور پوینت انواع بیلها


دانلود فایل پاور شاول

نظرات 17 + ارسال نظر
آبادانی یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام استاد
صحبت های امروزتون عین حقیقت بود
یه عده خندیدن یه عده هم ساکت بودن یه تعدادی هم یه لبخند کوچیکی رو لبشون بود ولی هیچ کدوم از ما گریه نکردیم تنها علتشم اینه که هنوز درک نکردیم اونچه رو که داریم از دست میدیم
افسوس وصد افسوس که این عمر در آن راه تباه شد

89 پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ب.ظ

استاد خواهشا" پاور پوینت های لودر و بولدزر هم بزارین

ok

reza پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ب.ظ

salam ostad shoma darse hydrolic saialate napeivastaroo moarefi be ostad migirin?

خیر متاسفانه اصلا وقت ندارم

vahid پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام استاد
وقتتون بخیر
وبلاگ انجمن رو آپدیت کردم... سر بزنید
اگه میشه فراخوان عضویت در انجمن و برگزاری کارگاه آموزشی سازه های ماکارونی روز دوشنبه رو تو وبلاگتون اطلاع رسانی کنید
اگه به مهندس جعفری هم اطلاع بدید تو وبلاگشون بزنند خیلی خوب میشه از سایت دانشگاه و اطلاع رسانیشون که هیچ انتظاری نباید داشته باشیم ....هر چند بهشون چند بار گفتم...


ممنون

ok

n چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:27 ب.ظ

طالع بینی دانشجویی:
یه سکه میندازیم بالا، اگه شیر اومد می خوابیم!
اگه خط اومد فیلم می بینیم!
و اگه ' لبه ' اومد درس می خونیم!!!
روز دانشجو مبارک ...

بدون کمک از طالع بینی شما قطعا "افتاده " هستید ..

میرزایی یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام استاد
آدرس ایمیل دکتر سعیدی جم رو اگه دارین ممنون میشم برام ایمیلش کنید. کار خیلی واجبی باهاشون دارم

vahidmirzaeitabar@yahoo.com

ممنون

خیر ندارم-

آبادانی شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ب.ظ

به نام خدا
سلام استاد
خواستم یادآوری جزوه زلزله رو کرده باشم
باتشکر

(: پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ب.ظ

سلام استاد

من هم از این متعجبم . در آزمون آزمایشی سنجش اومده و دو تا کتاب رو مطالعه کردم ولی به نتیجه نرسیدم

جواب سنجش شده خاصیت خمیری متوسط

خب اگه نشانه غلظت 0.8 باشد به نظر من خاک بیشتر میل به خاصیت خمیری دارد تا خاصیت روانی . درسته ؟

ممنون از راهنمایی

با توجه به تعریف CI فقط میتوان نتیجه گرفت که خاک در بین حد خمیری و روانی است (حالت خمیری) و رطوبت خاک بیشتر نزدیک به حد خمیری است .
به کلمات "حد" و "حالت" دقت کنید

(: چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام

استاد اگه نشانه غلظت خاکی مثلا 0.8 باشد این خاک با خاصیت خمیری کم است یا خاصیت خمیری متوسط ؟

متاسفانه این سوال نشاندهنده عدم کامل اطلاع در مورد مکانیک خاک است ...فقط قبل از هر چیز بهتر است " خاصیت خمیری متوسط " را تعریف کنید چون یک پدیده تازه در علم مکانیک خاک اختراع کرده اید.!!!!!!

M.L چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:05 ق.ظ

شبُ روزت همه بیدار

که آید شاید،

کور شد دیده بر این

کوره ره شایدها!

شاید -ای دل-

که مسیحا نفست

آمدُ رفت!

باختی هستی خود

بر سر می آیدها...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ب.ظ

سلام آقای مهندس
من خیلی تو سایت aci گشتم ولی آخرش نفهمیدم برای شرکت در مسابقه بتن باید هزینه ای پرداخت بشه یا نه؟!! اگه شما اطلاع پیدا کردید به ما هم اطلاع بدین.

به هر حال اگر بخوایم شرکت کنیم 5 و6 دی باید نمونه ها رو تحویل بدیم. بنابراین اصلا وقت نداریم و باید طی دو سه روز آینده یک طرح اختلاط آماده کنیم....
من کل آیین نامه هارو مطالعه کردم فکر میکنم شرکت در مسابقه ی آزمونه 50*50 میلیمتر مکعبی بهتر و راحتتر باشه.
اگه ممکنه یک مقدار تو این زمینه اطلاعات بدست بیارید که فردا تصمیم نهایی رو بگیریم.
ممنون

آیین نامه را پرینت بگیرید و همراه خود بیاورید

بابک صمدی سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ب.ظ http://mohandesnazer.blogsky.com

با سلام جناب مهندس بنده به تازگی وبلاگی رو ایجاد کردم بیشتر قرار مطالب اجرایی و نظارتی قرار بدم . اگه موافقت کنید تبادل لینک کنیم .

با احترام
بابک صمدی

دانشجو دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:34 ب.ظ

مهندس اینکه میگویید اکثر فایلها قابل دانلود ومجانی اند چند تا از این فایلها رو نام میبرید منظورتان از فایل های مجانی و قابل دانلود که نمودارها وگرافهای مربوط به دروس تدریسی که نیست

کافیست اندکی به خود زحمت دهید و در وبلاگ جستجو کنید..

دانشجو جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:39 ب.ظ

مهندس من تا حالا هر فایلی خواستم از وبلاگتون دانلود کنم یا رمز عبور خواستید یا مبلغی بابت این فایلهاتون به نظر شما خیلی مطالبتون تک هستند یا قیمتی اند در مورد دانلود فایلها خیلی سفت و سخت هستید

در مورد اون قسمت که گفتید "هر فایلی" کاملا با شما مخالفم چون اتفاقا اکثر فایلها قابل دانلود و مجانی هستند منتهی قسمتهای مجانی در خاطر بازدید کننده نمیماند اما اگز حتی یک فایل را نتواند مجانی بدست بیاورد خوب بخاطرش میماند چون اکثرا به حالت بدون هزینه و مفت عادت کرده و به اصطلاح مزه مال مفت زیر دندون طرف رفته ..
بنده کاملا این حق رو دارم که مطالب رو بصورت گزینشی در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهم . بهتر است خود را با شرایط وبلاگ منطبق کنید و گر نمیتوانید هیچ اجباری در بازدید از این وبلاگ نیست.

مرادی پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ب.ظ

با سلام به شما استاد عزیز و زحمت کش
من حدودا یک سال و نیمه که باوبلاگ شما آشنا شدم و در هفته چندین بار به وبلاگتون سر میزنم و به وجود چنین استاد هایی مثل شما افتخار میکنم.در این مدت خیلی از مطالب تون رو دانلود کردم و بهره بردم ولی متاسفانه چند وقتی هستش که برای دانلود ازم رمز عبور میخواد اگر لطف کنید برای ما که دانشجوی شما نبودیم و فقط صرفا به دلیل علاقه ایی که به شما و مطالبتون داریم فایل ها رو بدون رمز بزارید ممنون میشیم.با آرزوی سربلندی روز افزون شما استاد زحمت کش

اگر منظور مطالب ماشین آلات است فعلا مخصوص دانشجویان است بعدا بنا به صلاحدید برخی برای همه قرار میگیرند.

مسعود باغبان زاده پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام استاد .استاد چرا پست های منو تایید نمیکنین؟

چون فقط به سوالات دروس تخصصی خاک -پی -سیالات و ماشین آلات پاسخ میدهم . سوالات دروس مربوط به اساتید دیگر صلاح میدانم که پاسخ ندهم و از خودشان پرسیده شود.

میرزایی پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ق.ظ

سلام استاد

http://omranucatr.blogfa.com/

این آدرس وبلاگ انجمنه اگه میشه لینک کنید
ممنون

ok

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد