وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

امتحان درس مهندسی پی

دانشجویان در مورد امتحان مهندسی پی موارد زیر را مورد توجه قرار دهند :


1-همگی باید کلیه گرافها را بدون هیچ گونه نوشته و علامتی با خود سر جلسه امتحان بیاورند در غیر اینصورت کلیه گرافها از دانشجو گرفته میشود.

(میتوانید گرافها را از انتشارات بیژن دریافت کنید) 


2- هر کس برای خود ماشین حساب شخصی همراه بیاورد چون قرض گرفتن ماشین حساب بهیچ عنوان مجاز نیست.


3- فقط به موارد خواسته شده در سوال پاسخ دهید و از زیاده گویی پرهیز کنید.


4- راه حل و جواب آخر نمرات مخصوص خود را دارند و هر دو مهم هستند.


5- سعی کنید خوش خط و خوانا و مرتب بنویسید وگرنه خودتان متضرر خواهید شد.


6- از ابتدای جلسه مدیریت زمانی هم داشته باید و بیهوده وقت روی سوالی که  راه حل آن را نمیدانید نگذارید.


نظرات 23 + ارسال نظر
۰۶۴ جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ب.ظ

ممنون از لطف شما>< ببخشید نتونستیم جواب زحمتاتونو بدیم امتحانات خیلی فشرده بود

هرچه انجام شده وظیفه یک مدرس بوده که انشالله بخشی از آن را ادا کرده باشم ...از شما دانشجویان پر تلاش و خوب هم سپاسگزارم ..نگران نباشید همیشه نمره جبران میشود چیزی که مهم است درک و فهم شما از مسایل است که یقینا به آن رسیده اید.. و در اخلاق دانشجویی نمره شما بسیار فراتر از 20 است ..
موفق و موید باشید..

۰۶۴ پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:48 ب.ظ

استاد نمرات رو تا امشب ثبت میکنید؟

نمره شما ثبت شد

ج.ش پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام استاد فکر میکردم بیشتر میکردم بیشترمیشم!
معلومه سخت گیری کردید!

دقت بفرمایید که در درس مهدسی پی جواب صحیح و معقول از اهمیت بالایی برخوردار است چون فرمولها که داده شده و جایگذاری در فرمولها که کار بسیار ساده ای است نمره کمتری دارد اما بازهم من برای کمک به دانشجویان به قسمت راه حل نمره بیشتری از حد متعارف داده ام حال اگر شما دوست دارید برگه تان را یکبار دیگر مطابق عرف تصحیح کنم..

امیر پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ق.ظ

سلام استاد من سر کلاس شما خیلی چیزها یاد گرفتم و تمام مثالها و تمرین ها رو خیلی خوب مطالعه کردم و درس هم خیلی خوب خونده بودم ولی سر جلسه (با توجه به متعادل بودن سوالات ) ولی نتونستم به جوابی در خور توجه نرسیدم
حالا خواستم به این طریق از شما معذرت بخوام (با توجه به اینکه شاید این درس رو بیفتم ) که نتونستم زحماتی که شما سر کلاس کشیدید رو پاسخ بدم

بله خودم متوجه شدم و تعجب کردم که چرا شما نتونستید خوب پاسخ بدید چون انتظار بسیار بیشتری داشتم به هر حال ملاک برگه امتحانی و حضور در کلاس است..انشالله در آینده جبران کنید

پی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ق.ظ

استاد سوال چندم هستید؟امکان داره تا فردا اعلام بشن؟

دیگه دارین شرشو درمیارین..هر موقع تموم بشه در سایت موسسه قرار میگیره

mdtali چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ

باسلام.
آیا نمرات کلاسی (همون پای تابلو تمرین حل کردنها) توی نمره نهایی که اعلام میکنید تاثیر داره؟ اگه امکانش هست بی خیالشون بشید.

من یه فکر بهتر دارم .. شما بیخیال این ترم بشید و به فکر ترم بعد باشید!!

طاهری سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ب.ظ http://89150340.blogfa.com/

سلام
خسته نباشید
استاد خبری از پست هایی که با عنوان حرفهای من میزاشتید نیست دلم برای حرفاتون تنگ شده
اگه وقت کردید یه مطلبی چیزی بزارید استفاده کنیم
با تشکر

سلام ..ممنون از یادآوریتون ..اما فعلا 5 ، 6 تا هندوونه باهم تو دستامه که با کوچکترین حرکت همه میوفته پایین ..یکیش هم تصحیح برگه ها ..ماشالله دانشجوها هم که انگار مسابقس هی میگم نمره ها چی شد ؟ تصحیح نکردین؟ انگار خم رنگرزیه!!
اما حتما بزودی این کارو خواهم کرد

مهندسی پی سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:12 ب.ظ

سلام استاد دقیقا کی شروع میکنید به تصحیح؟اخه من ترم آخرم و یه معرفی به استاد دارم .خواستم زودتر درخواستشو بدم.اکه میشه تا آخرماه اعلامشون بفرمایید.

در حال تصحیح هستم چون با دقت تصحیح میکنم قاعدتا زمان میبره.. این هم در جهت جلوگیری از ضایع شدن حق دانشجویان است..وگرنه همین الان میشه نمرات را اعلام کرد..!!

90 سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ق.ظ

سلام
وحدتی خیلی از تجارب شما تو شاخه آزمایشگاه و علم عمومی شما در زمینه عمران شما میکرد. استخدامی ندارید شرکتتون بیام تا از تجربیاتتون و استفاده کنیم؟ واقعا وضع بازار کار تاسف باره

فعلا خیر

121 سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ق.ظ

استاد منظورم استفاده از گراف ها بود یعنی اعداد روی گراف هر کدوم 02/0
اختلاف دارند البته با عددهای توی کتاب!
استاد تو روخدا تیکه نپرونید!

روش تصحیح من اینطور است که اول سوال 1 را برای همه دانشجویان تصحیح میکنم بعد سوال 2 و بعد سوال 3 و...
تا نحوه تصحیح و نمره دادن برای همه یکسان باشد خیلی از موارد موقع تصحیح معلوم میشود الان نمیتوان اظهار نظر کرد بستگی به پاسخ بقیه دوستانتان هم دارد

ath89 دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام
استاد هرچند دیر شده اما یه مثل هستش که میگه هروقت ماهی رو ازآب بگیری تازست.
بابت تمام زحماتی که طول ترم سر کلاس پی کشیدین ازتون ممنونم چون تنها کلاسی بود که فهمیدم چی به چی و بعد امتحان مطالب رو فراموش نکردم حتی اگه بیفتم هم نظرم اینه که خیلی استادین.
درضمن بابت استرسای اول کلاس هم ازتون ممنونم.(سوال پرسیدناتون)

هیچ چیز برای یک مدرس مهم تر از فهم و درک مطالب توسط دانشجویان نیست ..ضمن تشکر از شما معتقدم که چیزی جز وظایفم را انجام نداده ام
موفق باشید

پی دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام استاد مهندسی پی رو کی شروع به تصحیح میکنید؟استرس داریم.

فعلا همان در استرس بمانید تا بعد..

۸۹ یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ب.ظ

ولی میگم استاد خدایی دمت گرم

56 تا سوال ریز ریز داده بودید
اما در کل فکر کنم دو تا از سوالارو پیچونده بودید.
اما در کل استاد جون بنده هم مکانیک خاک باهاتون داشتم و هم ماشین آلات
خیلی چیزا هم ازتون یاد گرفتم. خدا خیرتون بده
خدایی هر چی بلدید یا هرچی که فک میکنید واسه ما نیازه رو به پایه ی اخلاص در اختیارمون میذارید.
موفق و موید و همیشه سربلند باشید زیر لوای حق انشالله.

از اظهار نطر شما سپاسگزارم اما به عقیده بنده وظیفه و تکلیف یک مدرس نباید چیزی جز این باشد انشالله که درست عمل کرده باشم

دانشجو یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید
سوالی داشتم در مورد طراحی دستی خاموتهای فنداسیون
- برای طراحی دستی نیروی استخراج شده از برنامه سیف باتوجه به کدامیک از ترکیب بارها می بایست باشد
در واقع کدام یک ازترکیب بارها بحرانی تر است یا باید آن را مد نظر قرار داد من برای یکی از پروژ ها ترکیب بارها رو که چک میکنم بعضی هاشون خیلی عدد بزرگی هستند و میزان خاموت بسیار بالاست با تشکر

پیشنهاد میکنم این موارد را با مهندس جعفری مطرح کنید که استاد این کار است و بسیار بهتر از بنده میتواند شما را راهنمایی کند

kh شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ب.ظ

سلام استاد
شروع کرده اید به تصحیح مهندسی پی؟ استاد ببخشید سوال دیوار حائل دقت نکردم و c2 را صفر فرض کردم! ولی کلا مراحلشو رفتم. خواستم بدونم به اون سوال نمره میدهد؟ باتشکر از زحماتتون

خیر شروع نکردم- مشخص نیست در حین تصحیح تصمبم میگیرم

باربری جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ب.ظ

با سلام و عرض ارادت
صحیح ترین دسته بندی برای انواع ساختمان از لحاظ باربری کدومه؟
اگه ساختمان construction و استراکچر structure هر دو مد نظر باشن این دسته بندی چطور تغییر میکنه؟

بنده سعی میکنم سوالات تخصصی رشته خودم را پاسخ دهم و در کار همکاران مداخله نکنم پیشنهاد میکنم از مهندس سلیمانیان یا مهندس جعفری سوال کنید که بسیار بهتر از بنده این مطالب را میدانند.

121 پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ق.ظ

لستلد در مورد قسمت دوم سوالم چیزی نگفتید؟

قسمت دوم سوال نبود شما برگه خودتان را تصحیح کردید و گفتید که درست حل کردید دیگر جه نیازی به اظهار نظر من هست!!!
در مورد 2 رقم اعشار که هزار بار گفته بودم در مهندسی پی روابط تخمینی است بنابراین 1 رقم بعد از اعشار با 2 رقم با 1000 رقم فرقی ندارد و کاری بیهوده است.

۱۱۰ چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام استاد امتحان خیلی راحت بود اما فرمولی که برای لاندا داده بودید اشتباه بود (2cu)میشد من هم از فرمول شما حل کردم ایا نمره کم میشه؟

خیر کم نمیشود

ز.ر چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:32 ب.ظ

استاد خدایی یه چیز دیگه اید.

اگه بقیه اساتید هم مثل شما بودند چی میشد؟

121 چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ق.ظ

سلام استاد ملاک نمره دادنتون تو تصحیح اوراق چیه؟
استاد تو قسمت شالوده شمعی من از گراف ها استفاده کردم به روش الفا و لاندا هر کدوم رو تا 02/ اختلاف دارند به نظرتون مشکلی نداره؟ولی همشو درست نوشتم/

ملاک همیشه و همه جا یک چیز است پاسخ و راه حل صحیح...!!

ماشین الات سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:12 ب.ظ

ببخشید استاد چند سوال تستی میخواین برای امتحان ماشین الات بیارین اگه توصیه ای هست بگید خیلی استرس داریم اخه میگن شماخیلی بد نمره میدید

به این چیزها فکر نکنید و همه مطالب را سعی کنید خوب مطالعه کنید با علاقه ، نه برای نمره فقط برای یادگیری و افزایش اطلاعات علمی..
در ضمن من نمره گرفتنی است و هر دانشجو به اندازه زحمت و دانشش نمره میگیرد ..
دانشجویان وقتی نمره بالا میگیرند میگویند مثلا 19 گرفتم!! و وقتی نمره کم میگیرند میگویند استاد به من 8 داد...!!!!!!!!!!

دانشجو سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:47 ب.ظ

سلام استاد کی اعلام نمره میکنید؟

فعلا خبری نیست..چه خبره مگه مسابقه تصحیح اوراقه !!!

مانی دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام استاد.جسارتا ترم بعد در موسسه توسعه و عمران چه درس هایی تدریس میکنید؟ممنونم

هنوز مشخص نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد