وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

نمرات درس مهندسی پی

بالاخره تصحیح برگه ها پایان یافت و دانشجویان درس مهندسی پی میتوانند نمرات نهایی خود را در سایت موسسه ملاحظه نمایند   

تذکرات بسیار مهم و جدی : 

۱- نمره نهایی از جمع نمره برگه از  ۵/۱۷ نمره و نمره کلاسی از ۵/۲ نمره محاسبه شده است.

۲- تصحیح با دقت زیاد و با ارفاق بوده و نمرات بهیچ عنوان دستخوش تغییر نخواهد شد. 

۳- هر گونه تماس به هر عنوان با اینجانب موجب تصحیح مجدد و بدون ارفاق برگه و قطعا کسر نمره خواهد شد.

 

نظرات 33 + ارسال نظر
سیالات یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:09 ب.ظ

استاد سیالات رو چجوری برداشتید؟مگه تخصص شما چیه؟

گرایش من هم در مقطع کارشناسی ارشد و هم در مقطع دکتری خاک و پی است . اما در زمینه مکانیک خاک و پی و همچنین سیالات و هیدرولیک از سال 85 تا کنون در کلاسهای آمادگی کنکور کارشناسی ارشد نیز فعالیت داشته ام. جالب است بدانید بیش از 18 کتاب سیالات و هیدرولیک در کتابخانه شخصی ام دارم که همه را از فقط از روی علاقه و با لذت مطالعه کرده ام. البته چند سالی است که دانشجویان و دوستانتان اصرار دارند که این درس با بنده هم ارائه شود که به دلایلی میسر نمیشد که بالاخره امسال با مدیریت دکتر سعیدی جم این امر محقق شد. اضافه میکنم که بنده هرگز در گرفتن یا نگرفتن درسی دخالت نمیکنم ..

[ بدون نام ] شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:14 ب.ظ

سلام استاد ترم بعد چیزی نگرفتید.چرا؟
نکنه با بالاییا میپری و مارو از یاد بردی کلک؟
(((((((((نو که میاد به بازار کهنه میشه دل آزار)))))))))

ذو ذرس مکانیک خاک و مکانیک سیالات با بنده ارانه شده

۸۹۹ جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ق.ظ

سلام استاد
استاد لطف میکنید بالاترین نمرات پی را در وب درج کنید.

خیر چون معمولا در دروسی که بالاترین نمره از 17 بیشتر باشد اعلام میکنم

؟؟؟ پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:38 ب.ظ

آقای دکتر من متوجه این مطالب هستم.
وقتی میبینم طرفم با مدرک مهندسی و معدل بالا که میدونم حاصل تلاش خودشه نه گرفتن نمره الکی داره شاگردی میکنه در یک مغازه جارو میکشه اونوقت به حرفای شما خندم میگیره!

معلوم است که متوجه حرفتیم نشده اید... هیچ کس جز خود شخص نمیداند که برای نمره ای که گرفته زحمت کشیده یا خیر. .ابه آن رشته علاقه داشته یا با زور جامعه، خانواده و .. به دانشگاه آمده ..
هنوز بسیاری از دانشجویان حتی نمیدانند برای چه به کلاس میآیند و به خانه یا خوابگاه برمیگردند.. هنوز نمیدانند اصلا نمره بدرد میخورد ..نمیخورد !
مدرک را میخواهند برای چه ؟؟؟
کتاب و مطالعه را اصلا دوست دارند یا چون یک عده زیادی به این سمت آمده اند اینها هم همراه جمعیت وارد شده اند ...هنوز خیلی از دانشجویان مبهوتند ..معمولا تامل میکنند بعد عمل اما در اینجا همه بی اختیار با حرکت تعداد زیادی از افراد به سمتهای مختلف کشیده میشوند و کلا فراموش میکنند که چیزهایی به اسم عقل، تامل، و اختیار هم وجود دارد..
اگر دوست شما جواب این سوالات را میدانست هرگز وضعش این نبود و وضع امروزش حاصل پیروی بی اختیار و اراده از نا آگاهی جمعی است و هیچ کس جز ایشان مقصر نیست.

jack پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:09 ب.ظ

hello & thanks
so seem i have no choice but steronge my persian language
i admire you & congratulation for your good-humor & my wish is see you

۰۶۴ پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ق.ظ

سلام استاد اگه ممکنه امروز نمرات مهندسی پی رو نهایی کنید چون من افتادم امروز هم انتخااب واحدمونه تا نمرات ثبت نهایی نشن سیستم اجازه گرفتن درس رو بهمون نمیده میترسم ظرفیت پر بشه! با تشکر.

jack پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ق.ظ

hello & thanks for answer in short time possible
i have a quastion
is available national building regulations in english language

I m sorry I think it is only in Persian

jack چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ب.ظ

hello & thancks for answer
for start what is your idea
are you consider any special source to introduce me
at end merci & merci twice for your help & time spent

at first I offer you read National Building Regulations books

ماشین آلات سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ب.ظ

استاد خداییش دیگه نمره ارو وارد کنین.
امشب انتخاب واحدمونه.........

این ترم نمره ها خیلی دیر وارد شدن.....

هیج میدانید که تعداد نفرات بیش از 50 نفر است و تعداد سوالات هم حدود 56 تا بوده
یعنی باید حدود 2800 سوال را بنده به دقت بخوانم و تصحیح کنم .!!!!
تا حالا 2400 سوال تصحیح شده ..

ابراهیم دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ

با سلام
استاد عزیز از اینکه در پاسخگویی به دانشجویان وقت گرانبهای خود را صرف میکنید واقعا ازتون متشکرم. من شمارو دورادور میشناسم (دوران دانشجویی بنده شما قرار بود حل تمرین سیالات دانشگه بوعلی بشید اتفاقا یک جلسه هم اومدم سر کلاس اما اون موقع خیلی دنبال درس نبودم). به نظرم اگه با دانشجویان کمی مهربانتر باشید مناسبتره موفق و سالم باشید.

از اظهار نظر شما ممنونم
اگر مهربانی به معنای بخشیدن نذری نمره باشد هرگز مهربان نخواهم بود اما در زمینه های دیگر هر کمکی باشد از دانشجویان دریغ نخواهم کرد.
همیشه آن داستان معروف را بیاد بیاورید که خرسی میخواست یک مگس را روی سر دوستش که خواب بود (از روی مهربانی) با یک سنگ بزرگ از بین ببرد که مزاحم خوابیدن دوستش بود!!!!

؟؟؟ دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

آقای دکتر اخلاق نداری ها!!! درس به نظرتون ارزش داره وقتی با مدرک مهندسی و بعد از کلی گشتن دنبال کار مجبوری نهایتا خیلی شانس بیاری بازاریاب بشی یا شاگرد یک مغازه.این دیگه نیاز به نمره بالای پی نداره که! داره؟؟؟

دقیقا علت دنبال کار گشتن صاحبان مدارک همبن نمرات بی پشتوانه و غیر واقعی است ، اگر این قسمت درست انجام شود هر کس از ابتدای راه متوجه میشود که ابه درد چه کاری میخورد و دنبال آن میرود و موفق میشود.
عجیب است که مطلب به این سادگی را متوجه نمیشوید!!

guide request دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ

سلام مهندس به طور اتفاقی به وبلاگتون برخوردم از محضر شما سوالی داشتم استاد امیدی من دانشجوی استرالیا بودم یه دلایلی از این پس قصد اقامت در ایران رو دارم می خواستم اگه ممکنه برای شروع و تسلط به ایین نامه های ایران و کلا بحث طراحی براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران از شما راهنمایی بگیرم
have a good time & i wish health for you & family

not problem ..I will help you certainly if i can..good luck

پی دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ

اساد افتاده داشیم؟اگه بوده حدودآ چند نفری بودن؟

بله - یادم نیست شاید 5 نفر

نمره دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ب.ظ

استاد نمره بده نمره .دو سه نمره کمک کنید.استاد من دنبال معدل الف هستم 25/2نمره کم آوردم میشه کمک کنید.

معدل الف باید خود بخود و با تلاش خود دانشجو باشد وگرنه هیج ارزشی ندارد و دیگر آن دانشجو ممتاز محسوب نمیشود..

89 یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 ب.ظ

استاد سلام؛ تصحیح ماشین آلات کی تموم میشه؛ خیلیش مونده‏?‏

اگر تموم بشه که حتما در سایت قرار میگیره من که نمرات را توقیف نمیکنم بلافاصله پس از تصحیح در سایت قرار داده میشود ..علت زمان بر بودن تصحیح بسیار با دقت برگه هاست.

امینی یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام
آقای مهندس امیدی من واقعا این ترم از جزوات شما تونستم درسای مهمم رو پاس کنم. قبلا هم بابت موضوع تاسیسات ازتون سوال کردم .میخواستم بدونم نمونه سوالی از این درس که جزواتش داخل وبلاگتون هست ندارید؟ ممنون

متاسفانه خیر..

... یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:59 ب.ظ

استاد لطفا به خاط رهایی از مشروطی نمرات زیر 10 رو 9.5 بدین که مشروط نشیم

خیر نمرات واقعی وارد شده و تغییر ناپذیرند.

بدبخت یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ

استاد به خدا تا حالا از هرکی پرسیدم پاس شده درصورتی که من ازشون میپرسم تقریبا مثل خودم امتحان دادند به خدا من همیشه سرکلاس حاضر بودم درس شما روهم از اول ترم خوندم نذاشتم انباشته بشه همیشه هم احترام شما وکلاساتونو نگهداشتم به خدا همیشه از شما به عنوان یکی از بهترین استادام یاد کردم امتحان هم زیاد بد ندندم چرا اینجوری شده؟احساس میکنم از اون ۲/۵نمره ه یک صدم هم به من ندادید/خدای نکردهم نمیخوام هم جو سازی کنم/ اگه میشه یه دید کلی به برگه های امتحان بندازید نکنه تو وارد کردن نمره ها اشتباه شده باشه
استاد به خدا دیگه پول ندارم بیام همدان واسه کلاس تا الان از خوراک پوشاک وهمه چی زدم واسه هزینه تحصیل اگه وضعیت ما رو ببینی با چه بدبختی زندگی میکنیم ......!تو روبه امام حسین یه کمکی بکنید.با تشکر از زحماتتون

نمرات کاملا با دقت و پس از سه بار چک کردن در سایت وارد شده ..
اگر بیش از سه غیبت داشته اید نمره ای به شما تعلق نگرفته در غیر اینصورت حتما کل یا قسمتی ازنمره کلاسی را گرفته اید

توسعه و ابادانی یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ق.ظ

سلام استاد عزیز و بزرگوار برای شما و خانواده ی بزرگوارتون اروزی سلامتی دارم
استاد الان که من فارغ التحصیل شدم از شما استاد عزیز تقاضای مشاوره دارم که ببینم چه کتاب یا نرم افزارها و یا هر پیشنهادی که فکر میکنید می تونه برای ما مفید باشه رو به معرفی میکنید پیشاپیش از پاسخگویی و وقتی که جنابعالی برای ما شاگردان خودتون می ذارید ممنون

با سلام و تشکر از نظر شما
در این باره مطالب زیادی قبلا در وبلاگ گذاشته ام که میتوانید با اندکی جستجو آنها را بیابید.

حسین شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ب.ظ

من فارغ التحصیل شدم ولی امروز که این کامنت هارو می خوندم دلم به حالشون سوخت ! چرا دانشجو هات رو اینقدر اذیت می کنی؟ نوع نگاهت به دانشجو کلاس نمره و... واقعا غلطه !

شما که هنوز بلد نیستید شخص بزرگتر از خودتان را جگونه خطاب کنید نظرتان پشیزی ارزش ندارد و برای خو شما خوب است .
در واقع ناراضی بودن اشخاصی مثل شما نشاندهنده صحت کار است و از این مطلب خوشنودم.

تقاضا شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام میشه جواب سوالای امتحان را داشته باشیم

در کتاب هست

پی جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام استاد
با تشگر از نحوه ی تدریس شما به نظر ما شما هنوز ام بهترین استاد این دانشگاهید
ولی استاد نمره ها چرا انقدر پایینه ؟؟؟ من از 7 8 تا از بچه ها پرسیدم دورو ور 11 12 شدن در حالی که همشون انتظار داشتن بالای 15 بشن !!! منم خودم همه رو نوشتم به نظرم امتحان آسون ام بود نمی دونم چرا انقدر کم شدم ! شما ام که می گید فقط به جواب آخر نمره نمی دید !!!
استاد قبلا مهربون تر بودید سر کلاس تکنولوژی شما 2 نمره ی کلاس رو علاوه بر 20 نمره امتحان لحاظ کردید 1 نمره دیگه ام به کسایی که اصلا غیبت نداشتن دادید یه نمره ام آخرش به همه دادید
این ترم سر کلاس وقتی صحبت از معدل بالا ی 14 شد ... و همه بچه ها صداشون در اومد شما گفتید یه کمکی تو نمره می کنید حداقل معدلمون بره بالای 14 ولی نمره ها خیلی کمه ... نمیشه یه ارفاقی به همه بکنید !

با تشکر از نطر شما ..اگر به حرفهای غیر درسی من سر کلاس خوب دقت میکردید پاسخ خود را میگرفتید ..
کمی از مباحث را یادآوری میکنم : هرچه پاس کردن دروس در دانشگاهها سخت تر باشد و تعداد مدارک صادر شده کمتر باشد ارزش مدارک بالاتر خواهد رفت ، در واقع این دیدگاه کاملا غلط است که اگر کسی وارد دانشگاه شد حتما باید با هزار زور و ترفند فارغ التحصیل هم بشود..
باید نمرات واقعی هر شخص در کارنامه قرار بگیرد ،
دروس مهندسی خصوصا مهندسی پی درس ساده ای نیست که مثلا انتظار میانگین 16 را داشته باشیم. نمرات کاملا منطقی است ضمن اینکه سوالات بسیار ساده و تمامی در کتاب طاحونی موجود بودند حتی اعداد هم عوض نشده بود بنابراین باید پاسخها و راه حلها به دقت تصحیح میشد.

افتاده جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ب.ظ

استاد خیلی بد تصحیح کردید.استاد میتونستید اون 5/2نمره رو با 20 جمع کنید.

ببخشید از این به بعد قبل از تدریس و بارم بندی حتما با شما مشورت خواهم کرد !!!!!!
مثل اینکه قضیه بارم بندی را تازه فهمیده اید ، از اول ترم این مطلب گفته شده بود و شما در خواب بوده اید.

20 جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:08 ب.ظ

استاد ته من که نامه داشتم که سر کلاس نیام 2.5 نمره اضافه نشده؟(فقط یه سولاه )نه اعتراض!میخام وضع خودمو بدونم.

همیشه سر تمام کلاسها از سال 86 تا امروز گفتم که نمره کلاسی فقط به کسانی تعلق میگیرد که در کلاس حضور فعال داشته باشند
نامه، گواهی بیماری ، ازدواج ، شاغل بودن و ...هیچ کدام موجب نقض این مطلب نخواهد شد همین که به این افراد اجازه شرکت در امتحان داده میشود خود ارفاقی بزرگ است بسیاری اساتید این اجازه را نمیدهند.

اره جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ب.ظ

واش کن استاد نمیخوام بیفتم وقتی با ارفاق پاس شدیم بدون ارفاق که میفتیم

پس سعی کنید با تفکر بیشتری نظرات خود را اعلام کنید که در آخر به این وضعیت نیوفتید..

۸۹ جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ق.ظ

سلام
استاد ببخشید اونایی که تو کلاس ازشون سوال نکردین برچه اساسی بهشون نمره کلاسی دادین

قبلا توضیح داده شده..

داریوش جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ق.ظ http://chahardoli.blogsky.com

سلام
استاد خیلی گلی
۱۲شما یعنی ۱۸
ممنونم از زحمات شما
اگه حتی میافتادم هم این کامنتو میذاشتم
برای من نمره پشیزی ارزش نداره.........
حق نگهدار

انشالله که مطالب را درک کرده باشید و با دست پر به مرحله بالاتر بروید این آرزوی قلبی من برای تمام دانشجویان است..

123 پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ب.ظ

استاد میشه بفرمایید ایلن2ونیم نمره کلاسی مال چیه؟تکلیف اونایی که اسمشونو سر کلاس نخوندید چی میشه؟

قبلا پاسخ داده شده -البته اگر کسی بیش از سه جلسه غیبت داشته باشد کلا این نمره به او تعلق نمیگیرد.

اره پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ب.ظ

سلام استاد
من که نمرم رو دیدم باورم نمیشد کم گرفتم!!!!!!!!!!!!!!
انوقت شما میگید با ارفاق تصحیح شده!!!!!!!!!!!!!!!
منتی هم سرمون میازرید... واقعاکه!!!!!!!!!!!!!!
حق اعتراض رو هم که حق دانشجو است ازشون گرفتید!!!!!!!!!!

اسم شما چیست؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ

استاد میشه بفرمایید این2ونیم نمره کلاسی مال چیه؟تکلیف اونایی که تو کلاس اسمشونو نخوندید چی میشه؟

اون قسمت 2/5 نمره ای فقط بر اساس نظر مدرس نسبت به دانشجو تعیین میشود.. چه پای تابلو آمده باشید چه نه..فرقی نمیکند

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام استاد من هیچ درسی به اندازه مهندسی پی نخوندم چرا این کارو با ما میکنید من باید ترم دیگه بیام همدان به خاطر 2واحد،استاد من حرم امام رضا (ع)بودم یکی از دوستام زنگ زد گفت پی افتادی آخه چطور امکان داره من خودمو آماده کرده بودم واسه16;17اونوقت بیفتم؛استاد تو رو به همین امام رضا قسمتون میدم یه تجدید نظری بکنید؛به خدا از وقتی برام گفتند قلبم درد گرفته؛شما فرمودید با دقت تمام تصحیح میکنم نه با سخت گیری تمام ؛ تو رو خدا یه کمکی به همه بکنید؛نمیتنونم باز بیام بشینم سر کلاس مهندسی پی"

بنده موقع تصحیح هیچ گاه حتی اسم دانشجویان را هم نگاه نمیکنم که خدای ناکرده هنگام تصحیح حتی ذره ای تحت تاثیر احساساتم قرار نگیرم و تقریبا سعی میکنم مثل یک ماشین بدون احساس تصحیح را انجام دهم...حال اگر میخواهید تا دوباره تصحیح شود اشکالی ندارد نام خود را ذکر کنید تا اینکار انجام شود البته عواقب آن بر عهده خود شما میباشد ..

ماشین آلات پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ب.ظ

استاد سلام؛ خسته نباشید؛ نمره ماشین آلات کی اعلام میشه‏?‏ به شروع برگه ها شروع کرده اید‏?‏

بله شروع شده - وقتی اعلام میشه که تصحیح تموم بشه..

... پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 ب.ظ

سلام استاد
خدارو شکر قبول شدیم.بالاترین و پایین ترین نمره چه نمره ای بود؟

الحمدالله- دیگه به اون قسمتش کاری نداشته باشین..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد