وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

تحقیق دانشجویی در مورد ماشین آلات

یکی از دانشجویان خوب و پر تلاش (خانم جعفری نوذر) زحمت کشیدند و قسمتی از پایان نامه شان را که در مورد ماشین آلات مدرن بوده است را بصورت پاور پوینت در آورده اند و برای بنده ارسال کردند که با موافقت ایشان برای استفاده سایرین در وبلاگ قرار گرفته است .


دانلود پاورپوینت در مورد ماشین آلات مدرن و جدید

نظرات 5 + ارسال نظر
*** پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ب.ظ

عالی بود.

عرفان بهمنی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ق.ظ

سلام استاد خسته نباشید؛ بنده پارسال مکانیک خاک رو با شما پاس کردم؛ و همین ترم گذشته هم سیالات رو با آقای بهرامی و البته خدارو شکر با نمره خوبی پاس کردم؛ اما حالا بعلت علاقه و تشخیص برخی ضعف های مطالعاتی خودم بسیار علاقمندم که دوباره سر کلاس این دروس بنشینم و مطالب را دوره کنم؛ اگر اشکالی ندارد بنده این ترم از محضر شما کسب فیض کنم؛

بسیار هم عالی است...

خاک چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام مهندس خسته نباشید؛ برای مباحث تنش های برشی خاک چه منبعی را مناسب میبینید که با زبان ساده و جامع و کامل مبحث را شرح دهد‏?‏ متشکر

واقعا ساده ترین و شیوا ترین کتاب همان ترجمه آقای طاحونی است ..اگر هم علاقه مند بودید در کلاس مکانیک خاک این ترم حضور داشته باشید نکات بسیار جالبی در این فصل برایتان خواهم گفت که تا جایی که مطلع هستم هنوز در کتابی نیامده است.. البته بسیار بستگی به سطح کلاس دارد.

توسعه چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:05 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای،بگر چه ماشین غول پیکریه،

من که با دیدنش شگفت زده شدم. خیلی خوب بود، ممنون

f چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام
مطالب و تصاویر بسیار جالبی بود استاد، خیلی خوبه که حداقل یک کم شناخت در مورد این ماشین های مدرن داشته باشیم!!!
به امید روزی که حداقل یک ماشین خوب و کارآمد هم در کشور ما تولید بشه و به جهان معرفی بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد