وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

دروس ترم جدید

در ترم جدید در موسسه عمران و توسعه دروس زیر با بنده ارائه شده است :

1- مکانیک خاک    

2- مکانیک سیالات

شروع کلاسها از شنبه  14 بهمن ماه

نظرات 4 + ارسال نظر
hossein.h یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ب.ظ http://fc-chelsea.ir

ممنون به خاطر پاسختون

hossein.h شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ق.ظ http://fc-chelsea.ir

سلام
خسته نباشید
واقعا خوشحال میشم وقتی میبینم اینجوری استاد در دسترس دانشجوهاش هست .
من یه سوال دارم .البته یه خواهشی دارم ازتون.
اگه زحمتی نباشه

من دانشجوی رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور بوشهر هستم. اگه خدا بخواد ترم چهارمم شروع میشه .

من میخوام این ترم درس مقاومت مصالح 1 رو بگیرم . اگه زحمتی نباشه یاری ام کنید که چجوری تو طول ترم این درس رو بخونم تا یه نمره خوب بگیرم.

ترم دوم درس استاتیک رو گرفته بودم به زور و با کمک استاد خوبم نمره 10 گرفتم . چون خیلی خراب بود برنامم . فقط موقع امتحانات پایان ترم خوندم که خیلی سخت شد کارم .

اگه یه روشی در نظر دارید که بتونم در طول ترم بخونم و خوب هم یاد بگیرم خواهشا همینجا بگین یا به ایمیلم بفرستین . ممنون میشم.

واقعا خسته نباشید به خاطر وبلاگ خوبتون. نمونه سوالات هم خوب بود . استفاده کردم

برای یادگیری خوب دروس فقط یک راه وجود دارد :
1-سعی کنید درس را فقط به منظور یادگرفتن و با لذت مطالعه کنید.
2- حتما کتاب مرجع را تهیه کنید و از روی آن مطالعه کنید
3- هر جلسه درس ارائه شده توسط استادتان را از روی جزوه و از روی کتاب جمله به جمله مطالعه کنید هرجا را که سوال داشتید یا ابهامی بود خط بکشید و در جلسه بعد حتما از استادتان بپرسید.
4- حتما مثالهای کتاب را خوب بخوانید و حداقل یک تمرین در هر مورد خودتان حل کنید.
5-سوالات مربوز به هر فصل را از روی امتحانات سالهای قبل مطالعه و یکبار هم خودتان حل کنید.
6- در انتهای هر فصل آن فصل را دوره کنید.

داریوش پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ب.ظ http://chahardoli.blogsky.com

هر آغازی راپایانی هست...

سلام استاد گرامی

بالاخره بعد از چهار واندی سال دوران دانشجویی بنده هم امروز به پایان رسید و فارق التحصیل شدم.

دوران خوبی بود .در این چند سال از وجود اساتید بهره کامل را بردم و بهترین استادان بنده اساتید زیر بودند وبنده کاملا از ایشان راضی بودم امیدوارم همیشه سلامت وتندرست باشند :

۱.جناب آقای مهندس حسین حاجی مرادی (دوره کاردانی)

۲.جناب آقای مهندس محمد بلوکی (دوره کاردانی)

۳.جناب آقای مهندس تورج اسدبیگی(دوره کاردانی)

۴.جناب آقای مهندس حمید آبرفت (دوره کاردانی)

۵.جناب آقای مهندس مصطفی دبیری(دوره کاردانی)

۶.جناب آقای مهندس تورج الوانیان(دوره کارشناسی)

۷.جناب آقای مهندس مسعود سلیمانیان(دوره کارشناسی)

۸.جناب آقای مهندس احمدرضا جعفری (دوره کاردانی و کارشناسی)

۹.جناب آقای مهندس امیر هوشنگ امیدی(دوره کارشناسی)



ازبقیه اساتید همچون (م.ب ع.ح م.م م.اع ف.س و... ) اصلا رضایت نداشته ام واگر حقی از بنده ضایع کرده باشند هرگز آنان را نخواهم بخشید(وچه تضعیف حقی بالاتر از اینکه برخی از اساتیدبرای منافع شخصی وارددانشگاه میشوندودر عین عدم صلاحیت مشغول به تدریس درآن دانشگاه میشوند و جای اساتیدباسوادی چون اساتیدی که در بالاتر ذکر شد را اشغال میکنند ودانشجو محکوم به پذیرش اساتید کم سواد وبعضا بی سواد میشود ....؟؟؟؟)

از افتخارات بنده این است که دانشجوی شما بودم.ازشما هم بسیار ممنونم واگراحیانا دراین چند سال در کلاس ها ( تکنولوزی بتن-مهندسی پی ) موجب ناراحتی شما شده ام معذرت میخواهم .بنده را حلال بفرمایید...

امیدوارم در آینده بازهم شمارا ملاقات کنم و از تجربیات شما استفاده کنم.

به امید دیدار.....

جمال چهاردولی(کارشناسی ناپیوسته عمران۸۹)

ضمن تبریک به شما برای پایان این مقطع از تحصیل و آرزوی موفقیت و ارتقامدارج علمی بالاتر
شما همیشه از دانشجویان با اخلاق و خوب بوده اید به همین خاطر میخواهم نکته ای را ذکر کنم
و آن اینکه شاید کمی برای اظهار نظر در مورد اساتید زود باشد چون جالب است بدانید هرچه از پایان دوران تحصیلات میگذرد با گذشت زمان انسان به بینش بهتری نسبت به اساتید سابق خود دست پیدا میکند و درک معنای برخی از حرکات و رفتار آنان ممکن است مدتها طول بکشد..
و گاهی چه بسا خود ما در همان جایگاه قرار میگیریم و آنوقت قضاوت شاید راحتتر باشد ..
بنده بهیچ وجه منکر وجود اساتید خوب و بد نیستم اما به شخصه تا بحال نسبت به تمامی کسانی که حتی لحظه ای از محضرشان استفاده کرده ام احترام تمام و کمالی قائلم ...
حتی الان هم که با معلمین دوره ابتدایی ، ناظمین و مدیر دوران راهنمایی و دبیرستان برخورد میکنم جلوی آنها سر تعظیم فرود میآورم شاید این زیبا تر باشد....شاید..

zamani پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:52 ب.ظ

سلام استاد. ما مکانیک خاکو با خودتون پاس کردیم ولی باز امکانش هست بیایم بشینیم سر کلاس؟

اگر تعداد نفرات کلاس زیاد نباشد و از لحاظ فضا مشکلی نباشد فکر نمیکنم هیچ اشکالی داشته باشد. البته من سعی میکنم هر ترم با ترم گذشته تا حدودی متفاوت باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد